//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jeroenrd hallo allemaal heeft iemand er varing met invisibleSHIELD Full Body Shield iphone je plakt het op je iphone en het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #581  
Oud 27-06-09, 13:56
bull's schermafbeelding
bull bull is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenrd Bekijk bericht
hallo allemaal

heeft iemand er varing met invisibleSHIELD Full Body Shield iphone je plakt het op je iphone en het word zo hard dat je met een sleutel op je iphone kan krassen kijk naar deze link YouTube - invisibleSHIELD - Apple iPhone

ik hoor het wel
heb hem gekocht voor mijn omnia een tijd geleden daardoor is er vocht in de telefoon gekomen bij het plaatsen ( men moet er een vloeistof op spuiten om te plakken) en ben ik, mijn garantie kwijt. heb nu een iphone 3gs maar dat ding komt er niet op. het lost gemakkelijk en trekt stof aan NIET KOPEN zou ik zeggen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 27-06-09, 21:09
j biggie j biggie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: zaandam
Berichten: 59
Standaard

ik ben opzoek naar de Agent18 clear shield!Maar is die alleen in nederland bij apple te koop?grtz
  #583  
Oud 27-06-09, 21:49
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Weet iemand een adresje waar ik een Seidio Innocase II kan kopen?
  #584  
Oud 28-06-09, 17:11
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djseven Bekijk bericht
Ik gebruik om de zoveel dagen een ander kleur...afhankelijk van mijn stemming ;P
hoeveel heb je daar voor betaald???
en waar heb je die gekocht
  #585  
Oud 28-06-09, 17:20
remcos remcos is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

Heren ik heb NOG geen ervaring met de iPhone.
Ik zoek een silicone case die de iphone niet veel groter maakt en goed strak om de iPhone zit.

Ik heb veel gezocht op internet maar er is zoveel ik heb geen idee.
  #586  
Oud 28-06-09, 17:23
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

hallo
ik heb ook nog geen ervaring met iphone
ik zoek achter een zeer goede en zeer mooie case dat van hard plastiek gemaakt is en ik zoek een zeeeeeeeeeeeeer goede screenprotector !!!
help mij aub !!!!!!
  #587  
Oud 28-06-09, 20:48
Leili Leili is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Zoals nog een aantal van jullie heb ik de Noel collectie van MORE. Ik moet wel zeggen dat ik het wel goedkoper heb 23,50 euro. Erg mooi, de spiegelfolie maakt het helemaal af. Heb nu de kleur Rood, heel mooi en stijlvol. Zit aan te denken om de kleur titanium ook te halen. Voor de afwisseling . Hier de link van iPhone, iPod, HTC, GSM, TomTom, notebook, netbook accessoires - AccessoirePlaza.nl waar ik het heb gehaald.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg noel_allekleuren.jpg‎ (36,7 KB, 18x gelezen)
  #588  
Oud 30-06-09, 23:25
mrwhoopie mrwhoopie is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Titan1980 Bekijk bericht
ik denk erover om deze te nemen: Ultra-Case.com
Kan hier eens een pic van tonen,want deze wil ik ook wel halen,alleen vind ik geen reviews en fotos van de voorkant ed.
  #589  
Oud 30-06-09, 23:30
mrwhoopie mrwhoopie is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djseven Bekijk bericht
Ik gebruik om de zoveel dagen een ander kleur...afhankelijk van mijn stemming ;P
En wat is het merk en waar zijn ze te krijgen?Ben je er tevreden over?
  #590  
Oud 01-07-09, 09:51
Titan1980 Titan1980 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk bericht
Kan hier eens een pic van tonen,want deze wil ik ook wel halen,alleen vind ik geen reviews en fotos van de voorkant ed.

dan moet je toch ff beter kijken klik op de link en je ziet de achterkant van de case, als je dan goed op de pagina kijkt zie je wel degelijk de voorkant ervan. Ik krijg hem begin volgende week binnen als het goed is
  #591  
Oud 01-07-09, 11:02
binaries4me binaries4me is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik zoek een case waar ik een touwtje aan kan doen.

Ik gebruik hem zonder case maar met uitgaan wil ik er toch een die ik met een dun touwtje aan een lusje op me broek (je weet wel waar je riem onder door gaat) vast kan maken. me iphone zit natuurlijk gewoon in me zak. het valt niet op maar gerolt kan die niet worden of ik merk het beter. Er moeten dus een gaatje op de case zitten dat dit er door past. Zo iets als dit Cotton Cell Phone Hand Strap - Phone Straps

Ik ben u al er lang naar aan het zoeken dus hoop dat iemand ze hier is tegen gekomen.
  #592  
Oud 01-07-09, 14:07
binaries4me binaries4me is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Hoe hem jij hem besteld via de website van seidio zelf?

ik wil namelijk de Innocase II Surface - Black versie bestellen.
  #593  
Oud 01-07-09, 22:56
mrwhoopie mrwhoopie is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 65
Standaard

Ik heb mij ook maar weer eens laten gaan,ik heb 2 SGP ultra thin cases besteld en dan die houten van ultra case,ben benieuwd als ze binnen komen.
  #594  
Oud 02-07-09, 10:18
harter harter is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 12
Standaard

Na veel zoeken op het Internet en na veel lezen op dit forum over de ervaringen en aankopen van andere forumleden, heb ik de knoop doorgehakt en deze case gekocht:Diesel Hastings-etui voor iPhone 3G - Apple Store (Nederland)



Ik heb de case gisteren ontvangen en heb de volgende mening:
  • Uiterlijk: is erg mooi en compact. Ik vind het een case met een stoer uiterlijk, in tegenstelling tot andere leren cases die meer een chique uiterlijk hebben (ieder zijn smaak). Het maakt de iphone niet onnodig groter waardoor hij nog prima in je broekzak past.
  • Kwaliteit: ik ben geen leerdeskundige maar zoals ik kan beoordelen is het leer van goede kwaliteit, het voelt heel zacht aan en heeft sterke stiksels.
  • Pasvorm: de iphone past er echt perfect in en gaat er ook weer makkelijk uit ( is ook niet echt onbelangrijk ).
  • Geluid: hier was ikzelf een beetje bang voor dat dit een probleem zou geven, omdat er toch gewoon een leer jasje om heen zit, maar iphone blijft gewoon goed hoorbaar.
Mijn conclusie: een hele mooie leren case, redelijk betaalbaar en biedt goede bescherming voor de iphone.
Doe er je voordeel mee

Laatst gewijzigd door harter; 02-07-09 om 12:53.
  #595  
Oud 02-07-09, 12:41
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T1m Bekijk bericht
Tnx maar dat was net de site waar ik het over had haha.
Heb nu een witte Iphone maar had graag zwart hoesje

Alleen deze zijn al tijdje uitverkocht helaas.. Ben bang dat het witte nog snel "smerig" is.

Edit: Heb er toch maar een besteld.... Zien wel wanneer hij binnenkomt
Eergisteren email gekregen, komen helaas pas begin augustus binnen vanuit de leverancier... Ik moet dus nog even geduld hebben
  #596  
Oud 05-07-09, 05:48
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

Louis Vuitton hoesje wel een mooi ding al zeg ik het zelf was alleen wel wat aan de prijs
  #597  
Oud 06-07-09, 17:28
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Het compactste hoesje dat te krijgen is. Power Support Air Jacket. Kost wel 40 euro incl. verzendkosten in de Apple Store, maar dan heb je wel wat! Ik heb nauwelijks door dat er een case omheen zit. Hij heeft gewoon veel meer grip en beschermd ook nog eens de achterkant tegen krassen bij het neerleggen (*kuch*.. gooien ..*kuch*) op de tafel.
  #598  
Oud 06-07-09, 17:39
LaurentBE LaurentBE is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 20
Standaard

Ik heb een case-mate hoesje (Signature leather black), maar is na anderhalf jaar aan vervanging toe.

Waar kan ik nog terecht van 2G iPhone hoesjes?
Bij het hoesjes aanbod voor een 3G zijn er hele mooie, maar als ik mij niet vergis passen die niet voor een 2G (wegens 3G iets dikker)

Of kent er iemand een linkje naar een store die case-mate verdeeld in België/Nederland ?
  #599  
Oud 06-07-09, 19:54
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T1m Bekijk bericht
Eergisteren email gekregen, komen helaas pas begin augustus binnen vanuit de leverancier... Ik moet dus nog even geduld hebben
Goed nieuws vandaag ! Komt morgen binnen... Geen idee hoe het kan maar ze zijn dus weer op voorraad... Ben benieuwd
  #600  
Oud 06-07-09, 20:05
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

heb de neon maar besteld



Welcome to SwitchEasy
__________________
at your service
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.