//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb vandaag een iFrogz siliconen hoesje aangeschaft. Ik had al een bodyguardz full protector erop (voor en achterkant) en heb dus ook nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #721  
Oud 19-09-09, 00:38
appleerik appleerik is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 50
Standaard

Hoi,

ik heb vandaag een iFrogz siliconen hoesje aangeschaft. Ik had al een bodyguardz full protector erop (voor en achterkant) en heb dus ook nog deze erbij. De iPhone word wel een stukje dikker maar die enkele keren dat ik hem gebruik vind ik dat niet erg! En voor €5 al helemaal niet! Je krijgt er zelfs nog een plastic screenprotector bij. Gekocht bij Saturn Groningen.

Laatst gewijzigd door appleerik; 19-09-09 om 00:43.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #722  
Oud 20-09-09, 08:54
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

iFrogz iPhone 3G & 3G[S] Luxe Case. Is wel aan de prijzige kant maar heb nog nooit zulke kwaliteit gezien bij cases.

Voorbeeld Luxe Case:
  #723  
Oud 20-09-09, 10:19
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Die heb ik inmiddels ook in huis, samen met de Serpent. Mooie hoezen, maar die screenprotectie is een ramp om er strak op te krijgen. Ik laat dat dan ook maar achterwege.
Ik ga eens kijken of ik aan die cases kan wennen. Zo niet, dan verkoop ik ze wel weer. Een iPhone zonder case blijft wat mij betreft het mooist, maar helaas ook het kwetsbaarst.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
Ik heb momenteel de "SwitchEasy Capsule Neo Black"



met offcourse een screenprotector.


Verder switch ik wel eens met m'n andere case de "SwitchEasy Rebel Serpent Case"



(...)
(...)
Zoals gezegd, beide ook in huis en geprobeerd. Van een van de twee heb ik nu een paar krassen op de bezel, ws. gebeurd tijdens het plaatsen of verwijderen .
Hoe dan ook, ik gebruik mijn iPhone nu weer zonder case. Dat blijft wat mij betreft het mooist en doet het meest recht aan het ontwerp van de iPhone. Cases liggen in de la.
Fingers crossed vwb beschadigingen en/of laten vallen, dat weer wel.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #724  
Oud 20-09-09, 16:44
Furies Furies is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 43
Standaard


Ideaal. Heb ook nog een invisible shield op de voorkant zitten. Maar ik denk dat ik die binnenkort eraf ga halen... Hij is sowieso al een beetje aan het loslaten. En het stof van de Sena case dat bij de randjes er tussen gaat zitten ziet er niet echt mooi uit.
  #725  
Oud 24-09-09, 09:13
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Momenteel de Case-Mate, barely there, paars
staat erg mooi op een Witte iPhone, is wat metallicer qua kleur als het plaatje laat zien, maar wel MAT! en erg mooi.

  #726  
Oud 24-09-09, 15:47
mystica mystica is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard Solo FX

[quote=yingie;345861]Pfff... ik ben verslaafd aan hoesjes en cases. (knip) En drie iSkin Solo FX's (rood, paars, oranje). (knip)

Yingie, ik vrees dat ik ook verslaafd raak. M'n eerste IPhone nog niet eens binnen, en nu al op zoek naar mijn tweede case. Helemaal verliefd op de Solo FX paars. Die heb jij ook, las ik. Heb je hem hier in NL gekocht?
  #727  
Oud 24-09-09, 16:10
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Ik maak gebruik van de Incipio Case. Zie hier. Lijkt trouwens erg veel op die van Case Mate. Zeer dun en bescherm toch de achterkant goed. Je kan de case erom heen laten zitten als je hem in een dock wilt plaatsen. Als je hem laat vallen beschermt het natuurlijk niet zo'n dunne case.
  #728  
Oud 24-09-09, 16:58
mystica mystica is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard Welke zouden jullie kiezen?

Goh, die is ook mooi, Jazzamataz. En ook in paars verkrijgbaar. Ik wil een van onderstaande twee kiezen. Welke zouden jullie doen? Belangrijk vind ik dat de IPhone ook redelijk beschermd is bij een val op harde vloer. Tasje is dan natuurlijk beter, maar ik ben nu eenmaal verliefd op deze cases. De keuze is dus:
http://www.myincipio.com/product/IPHONE_3G_IPH-400/SILICRYLIC_X_Polycarbonate_Case_with_Silicone_Core_for_iPhone_3G_3GS__Dark_Purple.html
of
http://www.iskin.com/solo/features_fit.html
Ben benieuwd naar jullie reacties. Alvast bedankt!
  #729  
Oud 24-09-09, 21:53
peterpuntnl peterpuntnl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik zou zeker voor de Iskin gaan!

Heb hem zelf ook is een super fijn hoesje en er zit tevens een beschermlaag voor je touchscreen bij.

Verder beschermd hij goed (kan tegen een stootje) en hij is glad, zodat die gemakkelijk uit je broekzak te halen is. Maar hij is niet te glad dat hij over de tafel glijd. Hij heeft zeer veel grip, blijft zelfs liggen op niet horizontale vlaktes. (tot ongeveer 35 graden)

Maargoed het blijft natuurlijk je eigen keuze!
  #730  
Oud 24-09-09, 22:05
mystica mystica is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

hallo Peter,

ik kon niet langer wachten en heb een kwartier geleden een van de twee besteld... de Iskin . Goede keus dus, als ik zo jouw ervaringen lees. Die (mirror)beschermlaag lijkt me ook perfect. Ik heb hem bij een Ebay-shop in de VS gekocht. Voor 30 dollar, incl. verzendkosten. De dollar staat zo prachtig laag, dat hij me slechts 18 euro kost!
En nu maar hopen dat ie een beetje snel komt, kan bijna niet wachten, zo mooi! (voor wie gek op paars is, teminste)

groet,
Mystica

  #731  
Oud 25-09-09, 22:08
meesje meesje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Sinds een maand ben een trotse bezitter van een iPhone 3G 8gb. Qua bescherming ging mijn voorkeur eerst uit naar de Myincipio Feather (zwart), maar deze kende een maand geleden enige levertijd.

Aangezien ik toch vrij snel na de aankoop gebruik wilde maken van mijn iphone, maar deze ook bescherm wilde hebben, heb ik uiteindelijk de volgende gekocht:

Philips (DLO) SlimShell iPhone 3G matzwart
Philips SlimShell iPhone 3G matzwart - Philips iPod Accessoires: Alles voor uw iPod en iPhone.

In mijn ogen zijn de voordelen:
- redelijk dun (het maakt de iphone niet lomp)
- de zilverkleurige rand blijft goed zichtbaar (deze is dan niet beschermd, maar ziet er wel mooi uit)
- van deze slimshell bestaat ook een doorzichtige variant, maar deze is glad; de matzwarte is stroef waardoor de iphone lekker in de hand ligt
- de screenprotector is eenvoudig aan te brengen; de eventuele bellen zijn makkelijk weg te duwen

Als nadelen ervaar ik:
- de zilverkleurige rand krijgt toch kleine (fijne) krasjes
- er maar 1 screenprotector bij (bij incipio 2)
- wat duurder dan de incipio

Na een maand ziet de screenprotector er nog goed uit. Deze is zelfs middels een (zonne)brildoekje gemakkelijk schoon te maken.
  #732  
Oud 26-09-09, 12:03
peterpuntnl peterpuntnl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mystica Bekijk bericht
hallo Peter,

ik kon niet langer wachten en heb een kwartier geleden een van de twee besteld... de Iskin . Goede keus dus, als ik zo jouw ervaringen lees. Die (mirror)beschermlaag lijkt me ook perfect. Ik heb hem bij een Ebay-shop in de VS gekocht. Voor 30 dollar, incl. verzendkosten. De dollar staat zo prachtig laag, dat hij me slechts 18 euro kost!
En nu maar hopen dat ie een beetje snel komt, kan bijna niet wachten, zo mooi! (voor wie gek op paars is, teminste)

groet,
Mystica
Mystica, verstandige keuze! ga je geen spijt van krijgen denk ik. De kleur en het design spreekt mij ook wel aan. Ik heb zelf gewoon een simpele zwarte (was niet meer keus in de Amac store). Maargoed evengoed tevreden .

gegroet..
  #733  
Oud 26-09-09, 22:47
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Vind de mirror screen protector overigens verschrikkelijk. De helft van de tijd zie je helemaal niks of met zo'n vervelende schittering/verkleuring. Verder wel top-skin. Heb alleen met iSkin dat stof op het scherm blijft liggen.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #734  
Oud 27-09-09, 17:58
neidropje neidropje is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smarter Bekijk bericht
Ik heb net de Speck CandyShell in de nieuwe kleur BatWing Black binnen gekregen.

Deze case wilde ik altijd al erg graag hebben, maar ik vond de kleuren altijd verschrikkelijk. Fijn dat er nu ook nette kleurencombinaties zijn

Deze case beschermt erg goed (ook tegen stoten) zonder het mooie design van de iPhone teveel te verpesten (ondanks de rubber rand om het scherm zie je toch nog iets van het chroom).

Foto's:





Hoe heet dat hoesje rechtsvoor? Die zwarte met rode knop? Waar is deze verkrijgbaar?
  #735  
Oud 27-09-09, 18:35
Drekepeteke's schermafbeelding
Drekepeteke Drekepeteke is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Urmond
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neidropje Bekijk bericht
Hoe heet dat hoesje rechtsvoor? Die zwarte met rode knop? Waar is deze verkrijgbaar?
Die zag ik laats bij de mediamarkt liggen!

Weet iemand waar deze in nederland te koop is?

http://www.youtube.com/v/pJg_VzOBVN0...</param><param

Laatst gewijzigd door King1987; 28-09-09 om 18:37. Reden: Edit knop gebruiken aub.
  #736  
Oud 28-09-09, 12:51
Frickie Frickie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

HELP!! ik weet t na al deze berichtjes te hebben gelezen echt niet meer!

Wat is nou 't mooist/handigst en vooral slimste hoesje om te kopen?.. ik wil er niet 1 die heel mn ipone opvreet en ik m dus maar half zie.. Heb geen creditcard..dus als je tips hebt?...graag!!

is er iemand bekent met deze?..

http://www.iphonecentre.nl/review/pr...8/category/13/

Laatst gewijzigd door Frickie; 28-09-09 om 12:56.
  #737  
Oud 28-09-09, 13:01
meesje meesje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

@Frickie: ik zou zeggen dat in dit topic toch meer dan genoeg hoesjes besproken worden. Uiteindelijk moet je zelf de keuze maken: wat is je budget? wil je een hoesje? siliconen bescherming? een hardcover bescherming (achterkant)?

Zoals ik recentelijk heb aangegeven, heb ik de volgende gekocht: Philips SlimShell iPhone 3G matzwart - Philips iPod Accessoires: Alles voor uw iPod en iPhone.

Dit is een hardcover waarbij de iphone toch elegant blijft uitzien. De hardcover is niet dik, en er zit een screenprotector bij. Hij is niet echt duur, maar ook niet supergoedkoop.

Van (leren)hoesjes heb ik wel eens gelezen dat er regelmatig stof op je iphone zit (van de fluwelen binnenzijde). En een siliconen hoes trekt stof aan (dat heb ik ook bij mijn ipod classic, maar echt rampzalig vind ik dit niet). Een siliconen hoes maakt je iphone wel lelijk (maar dat is persoonlijk natuurlijk).

Ik zou zeggen: ga voor een hardcover! Bied helaas wel minder bescherming bij vallen.
  #738  
Oud 28-09-09, 13:07
Frickie Frickie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

@ Meesje.. ja klopt! daarom juist! omdat er zoveel opstaat wordt de keuze natuurlijk niet makkelijker.. Ik ben op zoek naar een niet te duur hoesje.. zodat ALS ie valt de iphone goed beschermd is.. zowel voor als achterkant.
  #739  
Oud 28-09-09, 13:14
meesje meesje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Als de voorkant ook goed beschermd moet zijn (meer dan alleen een screenprotector doet) dan word je iphone toch snel een lelijk dik apparaat. Van Artwizz heb je b.v. de SeeJacket Crystal. Deze wordt heel goed getest bij ilounge (Review: Artwizz SeeJacket Crystal for Apple iPhone | iLounge). Deze hoes is volgens mij zelfs bij de mediamarkt te koop (20 euro of zo).
  #740  
Oud 28-09-09, 13:32
Frickie Frickie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

ja dat klopt en daar ben ik 't ook helemaal mee eens! Tis een mooi ding en wil niet dat t hoesje mn halve iphone opvreet. ik vind deze ook erg mooi..

iSkin Store - solo
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.