//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm Flip Style Case looks cool but i don't like the crystal case... It makes the iPhone look fat. About the Flip Case, i think ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 14-02-08, 18:55
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hmm Flip Style Case looks cool but i don't like the crystal case... It makes the iPhone look fat. About the Flip Case, i think the red one looks good, but the grey case makes the iPhone look boring.

Greetz, Stiruam
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 14-02-08, 19:10
Ghostje Ghostje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenrd Bekijk bericht
hallo allemaal

heeft iemand er varing met invisibleSHIELD Full Body Shield iphone je plakt het op je iphone en het word zo hard dat je met een sleutel op je iphone kan krassen

ik hoor het wel
Ik heb deze momenteel op mijn iPhone kleven en ik moet toegeven dat hij idd enorm hard wordt en je er gewoon met je sleutels in kan "krassen" en dergelijke. Ik heb het allemaal getest en moet toegeven dat het een stevig goedje is. Ik moet echter ook wel toegeven dat ik het van de voorkant weer heb afgehaald en er een gewone screenprotector terug opgedaan heb. Het gaf een te blinkend effect waardoor het scherm niet echt mooi meer was vond ik persoonlijk. Het reageerde nog wel goed enz.

Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen.
  #83  
Oud 15-02-08, 22:51
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Zoeken op google en de in dit forum genoemde Nederlandse winkels heeft me niet verder geholpen. Ik wil graag een van de onderstaande hoesjes maar beschik niet over Paypal of Creditcard.

Fabrixcase
Beyza Case
Sena Ultra Slim


Mocht er iemand zijn die eerdaags een of meerdere van deze gaat bestellen, laat het me dan even weten via PM. Misschien kunnen we samen bestellen met een kleine extra vergoeding van mijn kant.
__________________
Appels met peren vergelijken

Laatst gewijzigd door fabulaus; 16-02-08 om 01:33.
  #84  
Oud 16-02-08, 22:13
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard



Ik wil deze!


Of deze:



+ veel meer... :
Apple iPhone Skins | GelaSkins

Laatst gewijzigd door bytedust; 16-02-08 om 22:33.
  #85  
Oud 17-02-08, 16:05
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

idd prachtige wallpapers
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #86  
Oud 17-02-08, 16:25
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Standaard

Zoals ik eerder zij Agent18 Ecoshield, waardeloze case. Heeft op 2 iPhones grote krassen op achterkant gemaakt!!!
  #87  
Oud 17-02-08, 17:00
Lantaarnpaal's schermafbeelding
Lantaarnpaal Lantaarnpaal is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Niet in een iPhone
Berichten: 42
Standaard

Fabrix is geweldig! Hij valt er inderdaad totaal niet snel uit, is toch beschermend en flexibel genoeg om je iPhone er toch makkelijk uit te krijgen. Ik ben hier echt heel blij mee!
__________________
iPhone US 1.1.2 OTB BL4.6 - ZiPhone unlock (FW1.1.4 BL3.9)
  #88  
Oud 18-02-08, 10:30
markmg's schermafbeelding
markmg markmg is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 108
Standaard

ik heb een hoesje van griffin erg blij mee, stevig en is niet al te groot Griffin Technology: Elan Form for iPhone
  #89  
Oud 18-02-08, 16:53
kevmeister kevmeister is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zeist
Berichten: 58
Standaard

Weet iemand of er een winkel is waar je zonder ze uit amerika te laten komen de Agent 18 Ecosleeve kan bestellen. (zonder heel veel verzendkosten)
  #90  
Oud 18-02-08, 22:30
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

iemand al gehoord van deze case: XtremeMac TuffWrap iPhone case
ik vind hem er best wl goed uitzien
  #91  
Oud 18-02-08, 22:33
Shr3d Shr3d is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik gebruik hem nu al 2 maanden zonder hoesje en dat bevalt prima. Het enigste dat krast is het chroom om de rand, maar who cares? Het is en blijft een gebruiksobject en je ziet het pas als je echt goed gaat kijken!

Het scherm blijft perfect trouwens, terwijl ik hem zeer intensief gebruik.
  #92  
Oud 20-02-08, 02:11
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Ben opzoek naar een goeie, degelijke case .. soort etui model waar je de iPhone van boven inschuift. Het is de bedoeling dat de iPhone straks met case en al in mijn broekzak gaat dus hij moet wel aan specifieke eisen voldoen. Hieroner wat vragen dan wel vraagtekens over enkele cases die mij wel interessant lijken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaspers Bekijk bericht
Hier mijn case, voor de geinteresseerden:



Schitterende case, alleen jammer van die opening aan de onderkant. Waarom zou je in vredesnaam je iPod met case en al in een dock zetten? Diir die opening lijkt het mij vrij eenvoudig dat er zand o.i.d. uit je zak in de case komt en zo dus krassen op je iPhone maakt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AllStar Bekijk bericht
Ik heb deze besteld:

Vind ik ook een mooie case alleen ben ik bang dat hij te dik is, iPhone is al niet echt klein en ik denk dat hij door deze case nog een stuk dikker word. Let wel dat het de bedoeling is dat de iPhone met case en al in mijn broekzak moet passen en vraag me af of dat met deze case wel zo fijn is. Misschien dat iemand dat met een duidelijke foto kan ontkrachten + een goed beeld kan geven over de dikte. Verder ben ik bang, omdat het van stof is, dat het (nvt) een slap flabberig ding word.



Mooie dunne case maar ook hierbij weer mijn vraagtekens over de gaatjes onderin de case en of dit wel solide genoeg is en niet een slap lapje leer is. Iemand uberhaubt ervaring met deze cases?
  #93  
Oud 20-02-08, 03:02
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

mijn vriendin heeft van het weekend de Shieldzone invisible shield op haar iPhonetje (ja is een kleintje.. maar 4 gig ) geplakt. ziet er super uit want je ziet er bijna helemaal niets van. ok er zijn nog kleine gaatjes in de hoekjes maar dat mag geen naam hebben. in 10 minuutjes was ie er helemaal opgeplakt met de aanbrengspray en het zeempje. echt een cool hoesje, ik ga er zeker ook een bestellen.
hopelijk goeie tip.
hier wat meer foto's (ja inderdaad je ziet er (bijna) niets van )
klik op de fotootjes voor een GROTE versie



__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #94  
Oud 20-02-08, 07:41
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus Bekijk bericht
Ben opzoek naar een goeie, degelijke case .. soort etui model waar je de iPhone van boven inschuift. Het is de bedoeling dat de iPhone straks met case en al in mijn broekzak gaat dus hij moet wel aan specifieke eisen voldoen. Hieroner wat vragen dan wel vraagtekens over enkele cases die mij wel interessant lijken.



Schitterende case, alleen jammer van die opening aan de onderkant. Waarom zou je in vredesnaam je iPod met case en al in een dock zetten? Diir die opening lijkt het mij vrij eenvoudig dat er zand o.i.d. uit je zak in de case komt en zo dus krassen op je iPhone maakt.



Vind ik ook een mooie case alleen ben ik bang dat hij te dik is, iPhone is al niet echt klein en ik denk dat hij door deze case nog een stuk dikker word. Let wel dat het de bedoeling is dat de iPhone met case en al in mijn broekzak moet passen en vraag me af of dat met deze case wel zo fijn is. Misschien dat iemand dat met een duidelijke foto kan ontkrachten + een goed beeld kan geven over de dikte. Verder ben ik bang, omdat het van stof is, dat het (nvt) een slap flabberig ding word.

[AFBEELDING]

Mooie dunne case maar ook hierbij weer mijn vraagtekens over de gaatjes onderin de case en of dit wel solide genoeg is en niet een slap lapje leer is. Iemand uberhaubt ervaring met deze cases?
Als je op het gorum wat rondgeneust had dan had je [url=https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires/1895-mijn-ervaring-fabrix-cases.html]dir topic[.url] tegen gekomen. Hier staan duidelijke foto's van de Fabrix cases. Wordt inderdaad wat dikker maar zal geen slap flubber ding worden gok ik.
  #95  
Oud 20-02-08, 14:50
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Bekijk bericht
Als je op het gorum wat rondgeneust had dan had je [url=https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires/1895-mijn-ervaring-fabrix-cases.html]dir topic[.url] tegen gekomen. Hier staan duidelijke foto's van de Fabrix cases. Wordt inderdaad wat dikker maar zal geen slap flubber ding worden gok ik.
Fabrix case word na een tijdje gebruiken wel wat slapper bij de opening zodat de iPhone er steeds gemakkelijker uit komt.
Misschien een kwestie van een keer iets te warm wassen...
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
  #96  
Oud 20-02-08, 15:19
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Ik heb vandaag een Agent 18 Eco shield binnen gehad en ik moet zeggen, dit is de mooiste bescherm hoes die ik tot nu toe heb gezien. Oogt strak, behoud redelijk de looks van de iPhone en alle knopen zijn goed toegangkelijk.

Goede bescherming tegen krasjes e.d. maar ik betwijfel sterk aan de bescherming die het bied bij een val aangezien het materiaal vrij hard plastic is. Ik ga het maar niet testen...
  #97  
Oud 20-02-08, 15:21
kevmeister kevmeister is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zeist
Berichten: 58
Standaard

Waar ben je hem besteld netvista?????
  #98  
Oud 20-02-08, 16:06
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevmeister Bekijk bericht
Waar ben je hem besteld netvista?????
Ik heb hem zelf via marktplaats, maar het schijnt dat sommige apple stores hem ook hebben.
  #99  
Oud 20-02-08, 19:13
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
mijn vriendin heeft van het weekend de Shieldzone invisible shield op haar iPhonetje (ja is een kleintje.. maar 4 gig ) geplakt. ziet er super uit want je ziet er bijna helemaal niets van. ok er zijn nog kleine gaatjes in de hoekjes maar dat mag geen naam hebben. in 10 minuutjes was ie er helemaal opgeplakt met de aanbrengspray en het zeempje. echt een cool hoesje, ik ga er zeker ook een bestellen.
hopelijk goeie tip.
hier wat meer foto's (ja inderdaad je ziet er (bijna) niets van )
klik op de fotootjes voor een GROTE versie
is die makkelijk aan te brengen? Ik heb namelijk gehoord dat je daar toch veel last mee kunt hebben...
  #100  
Oud 20-02-08, 20:37
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

zoals ik al in de post zei.. 10 minuten werk
en er staan filmpjes op youtube hoe je het het beste kan aanpakken... ging veeel makkelijker dan verwacht!
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.