//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor m'n Case Mate had ik die van Zagg. Daar bleef er echt 0,0 achter qua lijm resten...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1001  
Oud 30-03-10, 15:12
nielsr nielsr is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 96
Standaard

Voor m'n Case Mate had ik die van Zagg. Daar bleef er echt 0,0 achter qua lijm resten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1002  
Oud 30-03-10, 16:30
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik heb als bescherming de Feul Lite (extra batterij in hoes vorm) om mijn 3Gs, is niet zo dik als het lijkt, ik had hier voorheen een normale harde case maar die is bijna net zo dik als die ik er nu om heen heb, en deze ging ook nog eens aan de randen stuk :S
  #1003  
Oud 30-03-10, 22:17
beolatin beolatin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: -
Berichten: 36
Standaard

Ik heb sinds zaterdag een hoesje, nouja, het is zegmaar een `klikvast´ ik zou er echt geen krassen op willen krijgen. voorkant zit een bescherm laag overheen, in de vorm van een spiegel, als mn iPhone op ´uit´ staat, is het een spiegel, en aan schijnt het er door heen.. maar even verder over het hoesje, hij is roze (A ) , in burberry patroon, en heb zojuist een plaatje op google gevonden: (de achterkant)

(De voorkant

I love him :$
ik maak als ik tijd heb wel keertje foto van de mijnes, voor en achterkant (:


ohh en dit wil ik dusdanig voorkomen:

Laatst gewijzigd door beolatin; 30-03-10 om 22:20.
  #1004  
Oud 31-03-10, 14:19
Kurtje Kurtje is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Tongeren
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veurink92 Bekijk bericht
Ik heb een vraag ik heb ik weet niet hoeveel van die hoesjes van een iPhone. Maar haal mijn tel er telkens uit omdat ik dat toch fijner vind zijn er geen hoedjes waar je het echt niet bij merkt ? Want dat zou echt top zijn alvast bedankt
switcheasy nude zit er rond mijn iPhone! Net alsof er niets rond zit, ben er zeer tevreden over..
  #1005  
Oud 01-04-10, 23:08
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Weet iemand wat er op je Iphone achterblijft waenner je de diverse soorten Shields weer van je Iphone verwijderd?
Qua lijmresten enzo.
Dit omdat je redelijk wat van de applicatie vloeistof moet gebruiken.Ben gewoon benieuwd wat dit doet in de loop der tijd, en of dit makkelijk weer ter verwijderen.Ook na verloop van tijd.
Kan je net als nielsr bevestigen dat er 0,0 resten overblijven. Heb zelf een InvisibleShield van ZAGG gehad. Full-body. De achterkant eraf gehaald, want er bleef wat stof aan de zijkanten zitten (op dat metalen gedeelte) en kreeg een van deze dagen mijn iWood Cobra Case.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsr Bekijk bericht
Voor m'n Case Mate had ik die van Zagg. Daar bleef er echt 0,0 achter qua lijm resten
Idd!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beolatin Bekijk bericht
Ik heb sinds zaterdag een hoesje, nouja, het is zegmaar een `klikvast´ ik zou er echt geen krassen op willen krijgen. voorkant zit een bescherm laag overheen, in de vorm van een spiegel, als mn iPhone op ´uit´ staat, is het een spiegel, en aan schijnt het er door heen.. maar even verder over het hoesje, hij is roze (A ) , in burberry patroon, en heb zojuist een plaatje op google gevonden: (de achterkant)

(De voorkant

I love him :$
ik maak als ik tijd heb wel keertje foto van de mijnes, voor en achterkant (:


ohh en dit wil ik dusdanig voorkomen:
Ik had een vraagje: waar heb je die Burberry patroon achtige case vandaan? Echt iets voor mijn vriendin. Leuk cadeautje voor dr!
  #1006  
Oud 02-04-10, 11:03
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard

Ik gebruik geen hoesje. Mijn vorige iPhone, de gewone 3G, was helemaal krasvrij en netjes, had alleen de bescherming van mijn broekzak. Ik wil juist geen hoesje, de meeste maken de iPhone twee keer dikker.
  #1007  
Oud 02-04-10, 19:56
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Over 2 weken heb ik hopelijk mijn iWood Cobra van Miniot binnen in de kleur Padouk/Maple. Gaat hopelijk z'n geld echt waard zijn.
Minder dan twee week. Vandaag aangetekend binnen gekomen! Uitstekende service.
  #1008  
Oud 06-04-10, 11:06
beolatin beolatin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: -
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Kan je net als nielsr bevestigen dat er 0,0 resten overblijven. Heb zelf een InvisibleShield van ZAGG gehad. Full-body. De achterkant eraf gehaald, want er bleef wat stof aan de zijkanten zitten (op dat metalen gedeelte) en kreeg een van deze dagen mijn iWood Cobra Case.

Idd!

Ik had een vraagje: waar heb je die Burberry patroon achtige case vandaan? Echt iets voor mijn vriendin. Leuk cadeautje voor dr!
Heyy!
ik heb hem uit een Aabeco teleshop, ze hadden hem daar ook in het lila maar vond roze toch nét wat leuker met dit patroontje!

maar ik zal nog even wachten met kopen als ik jou was, m´n vriend heeft ook een iPhone en een hoesje(in het wit met Apple merk achterop) maar braken 2 hoekjes af en is nu dus al kapot, hebben hem net 1 week.
en de mijnes zitten wél kleine barstjes in de zijkant, heb hem er 1 keer omgedaan en niet vanaf gehaald, dus kan niet liggen aan dat we hem telkens eraf halen, erop zetten. zal wel even verder laten weten hoelang die het nog volhoud
  #1009  
Oud 07-04-10, 16:15
elmo1908 elmo1908 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

http://www.ladyphoneshop.nl/images/p...her-pocket.jpg

Gewoon een hoesje.....
Als ik hem in mn zak heb, doe ik er niets omheen. Die paar krasjes, hoesje puur voor met sporten enzo, als ik hem in mn tas kwak.
  #1010  
Oud 08-04-10, 13:38
Phyzx Phyzx is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trippelke Bekijk bericht
Ziet er wel echt mooi uit.
En beschermd meer als voldoende tegen de krassen.

Volgens mij krast di stof ..

  #1011  
Oud 21-04-10, 14:32
Cateye Cateye is offline
 
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 39
Standaard

Hoi allemaal,

Even een vraagje: ik heb een zwarte case als bescherming met ook plastic voorop om het scherm te beschemen. Maar als ik aan het typen ben bv, komen er hele hinderlijke vlekken, alsof dat plastic blijft kleven aan het scherm van de Iphone. Wat is daar tegen te doen? Het lijken wel een soort olieachtige vlekjes of zo...

alvast bedankt!!
  #1012  
Oud 21-04-10, 14:39
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Wat je tegen die vlekken kunt doen is eigenlijk niet veel ja blijven poetsen.
Of gewoon de folie van je Iphone halen dan zie je ze minder.
  #1013  
Oud 21-04-10, 15:27
samoerai's schermafbeelding
samoerai samoerai is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 36
Talking

Ook bij mij een switcheasy nude ! Net alsof er niets rond zit, ben er ook zeer tevreden over.
Op scherm gewoon het bijgeleverde schield van de Nude.

Hiervoor diverse andere gehad maar de Nude is echt dun en toch sterk en een beetje doorzichtig, ga ook nog de volledig doorzichtige aanschaffen.
  #1014  
Oud 27-04-10, 23:10
aksiram aksiram is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik wil ook graag de SwitchEasy Capsule Neo gaan aanschaffen, maar wil dan eerst nog weten welke dock jullie hierbij gebruiken. Heb namelijk geen zin om mn iPhone steeds uit de case te moeten halen bij het opladen etc.

Las al dat het een universele dock moet zijn omdat ie op de apple dock niet meer past, maar welke universele dock hebben jullie dan en werkt dit goed? Ik ben gecharmeerd van de Dexim P-Flip, maar ben er niet zeker van dat dit past met een Capsule Neo....

Laatst gewijzigd door aksiram; 28-04-10 om 08:53.
  #1015  
Oud 28-04-10, 17:01
InsjaHH InsjaHH is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 5
Standaard

@aksiram
Ik heb zelf een SwitchEasy Serpent, maar als het goed is krijg je bij iedere SwitchEasy een universal dock converter erbij, zodat je deze in je Apple dock kunt doen en de iPhone er zonder problemen met case in de dock kunt zetten.

Zelf gebruik ik de universal dock van Apple icm mijn iPhone en SwitchEasy Serpent case zonder problemen.
  #1016  
Oud 28-04-10, 21:35
aksiram aksiram is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 12
Standaard

@InsjaHH: kan die dock ook op het lichtnet, dus in het stopcontact?
Ik zou de dock namelijk willen gebruiken als oplaadstation naast mijn bedje en mijn iPhone oa als wekker... Mijn PC staat niet op de slaapkamer, dus opladen via de computer valt daardoor af.
  #1017  
Oud 04-05-10, 09:15
thekingjunior's schermafbeelding
thekingjunior thekingjunior is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard Vaja

Nou mensen ik heb een vajacase besteld, met een riemclip:



Ik heb deze vorige week besteld en verwacht hem rond 29 mei thuis
  #1018  
Oud 06-05-10, 09:45
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

heb een crystal case achtig ding hij is van gear 4 pro ice box met deze case is zowel de voorkant en achterkant beschermd. de achterkant is van harder kunstof en de voorkan de rand is van hard kunstof en voor het scherm zit een ingebouwde screen protector erg handig en omdat de twee delen aan elkaar klikken is het 1 geheel. en het model van de iphone blijft mooi
  #1019  
Oud 12-05-10, 21:57
Muchiel Muchiel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

Ik geef mezelf elke maand een nieuw hoesje, heb er nu twee

Zijn lekker goedkoop bij de Chinees, dus ja deze twee heb ik:

Simpel zwart silicone hoesje
(Dunnere, mooiere en betere) zwart met rode lijnen silicone hoesje

Rond de 2 weken voor verzending, maar dat doet er niet toe want alles is met gratis verzending
  #1020  
Oud 13-05-10, 10:09
Luapnav Luapnav is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Goes
Berichten: 3
Standaard tasjes

Op de beurs iCreate ( 8 mei) gezien URBAN TOOL NEDERLAND leuke hebbe dingetjes.
Paul
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.