//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoewel ik er nu zowel bij de achterkant en voorkant een protector op heb zitten, wil ik toch wel gebruik maken van een van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1321  
Oud 24-09-10, 23:31
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Hoewel ik er nu zowel bij de achterkant en voorkant een protector op heb zitten, wil ik toch wel gebruik maken van een van de gratis apple cases/bumper.

Dit zijn mijn opties in willekeurige volgorde.

1. Apple bumper.
2 Incase Snap Rook.
3. Incase Snap doorzichtig.
4. Griffin reveal eatch
5. Belkin Shield Micro doorzichtig.

Volgens mij is het nadeel van de doorzichtige hoesjes dat je er erg gauw krassen opziet en er misschien toch wat goedkoop uit ziet hoewel het voordeel is dat je bv het apple logo wel mooi ziet.

Dat is bij de incase snap rook ook, maar vind ik iets mooier staan.

Graag jullie mening/ervaringen met deze top 5.

Mijn zoon heeft de bumper besteld, maar denkt niet dat ie hem gaat gebruiken, dus dat zou mijn keuze lijstje iets verkorten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1322  
Oud 25-09-10, 00:14
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Sorry, was verkeerde link. Deze link is recenter en daar staat in dat ze het er weer afgetrokken heeft en er weer opgeplakt heeft.
ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl
  #1323  
Oud 25-09-10, 00:17
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik moet ook nog gauw een bumper of zoiets bestellen.
Ik wil iets dat geen krassen op mijn iphone maakt. Is er iets van rubber bij?
Waarschijnlijk ga ik het helemaal niet gebruiken.
Echt, ik zie mijn beschermfolie niet zitten. Misschien komt dat ook dat ik het er na aankoop direct opgedaan heb. Ik had nog niet met mijn vingers op het scherm gezeten. Ik ben er zeer happy mee. We willen het nu ook op onze fotocamera's gaan plakken.
  #1324  
Oud 25-09-10, 00:33
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Sorry, was verkeerde link. Deze link is recenter en daar staat in dat ze het er weer afgetrokken heeft en er weer opgeplakt heeft.
ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl
Ok. Thx. Ja, dit artikel ken ik , maar nu pas merk ik deze zinsnede op;

"Ik dacht dat ik de folie bij het lostrekken uit vorm had getrokken. Het lijkt erop alsof je de folie erg ver uitrekt, zeker bij de opening voor de camera. Vervolgens heb ik de folie weer flink ingespoten met de meegeleverde spray en weer opgeplakt. De folie heeft z’n normale vorm weer aangenomen en na het opplakken en (opnieuw) wegvegen van vochtbelletjes zit de folie er weer strak op. Niet te vaak doen dus, maar mocht het nodig zijn dan kan het wel.
"

Ik zal het proberen (tenminste mijn vrouw dan, want ik ben zelf helemaal niet goed in dit soort precisie dingen).

Graag nog jullie commments op mijn top 5 cases/bumper.
  #1325  
Oud 25-09-10, 14:09
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Ik moet ook nog gauw een bumper of zoiets bestellen.
Ik wil iets dat geen krassen op mijn iphone maakt. Is er iets van rubber bij?
Waarschijnlijk ga ik het helemaal niet gebruiken.
Echt, ik zie mijn beschermfolie niet zitten. Misschien komt dat ook dat ik het er na aankoop direct opgedaan heb. Ik had nog niet met mijn vingers op het scherm gezeten. Ik ben er zeer happy mee. We willen het nu ook op onze fotocamera's gaan plakken.
Kijk eens naar de nieuwe Switcheasy Colors iphone 4. Leuke siliconen cases en niet al te duur.
  #1326  
Oud 25-09-10, 14:13
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Hoewel ik er nu zowel bij de achterkant en voorkant een protector op heb zitten, wil ik toch wel gebruik maken van een van de gratis apple cases/bumper.

Dit zijn mijn opties in willekeurige volgorde.

1. Apple bumper.
2 Incase Snap Rook.
3. Incase Snap doorzichtig.
4. Griffin reveal eatch
5. Belkin Shield Micro doorzichtig.

Graag jullie mening/ervaringen met deze top 5.
.
Ik denk dat je eerst voor jezelf moet bedenken wat voor soort hoesje je wilt. Wil je een hardcase hoesje, of juist een siliconen hoesje. Of een lederen hoesje. (Sena Ultraslim bijvoorbeeld)
Kijk ook eens naar de Switcheasy NUDE (hardcase) of de Switcheasy Colors (siliconen case).
  #1327  
Oud 25-09-10, 17:46
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bosaap22 Bekijk bericht
Ik denk dat je eerst voor jezelf moet bedenken wat voor soort hoesje je wilt. Wil je een hardcase hoesje, of juist een siliconen hoesje. Of een lederen hoesje. (Sena Ultraslim bijvoorbeeld)
Kijk ook eens naar de Switcheasy NUDE (hardcase) of de Switcheasy Colors (siliconen case).
Die jij opnoemt kan je volgens mij niet kiezen uit het pakket wat gratis aangeboden wordt, of wel?
  #1328  
Oud 25-09-10, 18:37
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Uit het apple programma heb ik zelf gekozen voor de Incase snap Smoke.
Mijn oudste zoon heeft gekozen voor de bumper maar denkt niet dat ie hem gaat gebruiken dus ik kan mooi wisselen dus de 2.
Tot die tijd heb ik een simpele merkloze pouch gekocht.

Heb nu ook de bodyguardz (achter en voorkant) erop geplakt. Achterkant is goed gedaan door mijn vrouw. De voorkant zit helaas scheef waardoor rechtsboven een langwerpe blaas blijft.

Het schijnt zo te zijn dat je deze voorkant er af kan halen en opnieuw (met spray) erop kan plakken.

Wat ik ook heb gehoord is dat die spray dan weer slecht voor je screen is ? Dat het het laagje wat vingerafdrukken verminderd, kan aantasten.
Enigzins maak ik me nu ongerust. Misschien maar gelijk de protector eraf halen en hopelijk dat het meevalt en dat die anti vingerafdrukken laag niet heeft aangetast.

In een youtube filmpje hoorde ik dat apple screen protectors eigenlijk afkeurd (?)
Bij mijn vorige 3gs had ik geen screen protector, eigenlijk nu erop geplakt omdat ik het idee had dat dit glas toch gevoeliger is voor krassen.
Ik ben me nog aan het bedenken of ik het er nu wel of niet op laat zitten.

Laatst gewijzigd door Lowermate; 25-09-10 om 18:49.
  #1329  
Oud 25-09-10, 19:08
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Belkin Shield Micra?
Deze levert Apple volgens mij ook nog gratis t/m 30 sept. toch?
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #1330  
Oud 25-09-10, 19:09
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Als dat kleine beetje vocht slecht zou zijn, hoe slecht zijn dan onze vingers niet. We scheiden altijd vocht uit.
En hoezo een laagje dat vingerafdrukken vermindert! Als ik om me heen kijk, zie ik iPhones met erg veel vingerafdrukken. Die komen er echt wel op.
  #1331  
Oud 25-09-10, 21:10
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Tja, kom ik toch weer terug bij de vraag. Screenprotector wel of niet nodig dan.
Ik gebruik ze nu dus van bodyguardz. Diegene die er nu enigzins scheef opzit wil er opnieuw opdoen. of wordt dat niks ?
Toch maar de 2e exemplaar doen ?

Dus de spray van bodyguardz is niet schadelijk voor het scherm, tast niet de beschermlaag van het scherm aan ?
  #1332  
Oud 25-09-10, 21:18
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik zou eerst de folie proberen die er scheef opzit. Je kunt altijd die andere nog gebruiken. Het zal alleen misschien iets moeilijker gaan. Ga nu maar rustig in de douche zitten om vuil te voorkomen en gewoon proberen.
Ik ben er nog niet uit, welke hoes ik zal nemen.
Ik heb hem nu in een goedkoop hoesje zitten die hem helemaal bedekt, met een klepje. Bevalt eigenlijk best. Maar vroeg of laat, klettert hij natuurlijk een keer op de grond. Probeer het wel te voorkomen. Een kale iPhone is al leuk, maar nu met wat apps erop! Geweldig. Ik heb nu een ledverlichting erop. Wauw.
Wil toch een hoes bestellen die de iPhone niet beschadigt en waar hij makkelijk uit te halen is. Dan kun je hem hier bijv indoen als je gaat navigeren, want dan komt hij in zo'n carkit te staan.
  #1333  
Oud 26-09-10, 23:46
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Maar nu ben ik toch enigzins ongerust. Tast die spray inderdaad niet de antivetlaag van het scherm aan van de iphone 4.
Misschien toch gewoon zonder protector doen omdat volgens een youtube filmpje het scherm op zich al beschermd zou zijn ?
  #1334  
Oud 27-09-10, 21:17
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Tja, wat wil je? Het is kiezen uit twee opties: geen bescherming en krassen op den duur of een laagje eraf (wat nog maar de vraag is) en een bescherming voor je display, zodat je geen krassen hebt. Nou dan weet ik het wel. En als de bescherming bij mij losraakt, komt er gelijk weer nieuwe op. Ideaal
  #1335  
Oud 27-09-10, 21:41
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Heb vandaaG de sena sarach flip besteld, heb mijn geld van mijn eerder bestelde flipcase terugontvangen omdat ik niet tevreden was, hoop dat deze beter is.
Sena Cases - Designer Leather Cases : iPhone 4 Leather Cases Sarach Flip for Apple
  #1336  
Oud 27-09-10, 23:18
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Bekijk bericht
Heb vandaaG de sena sarach flip besteld, heb mijn geld van mijn eerder bestelde flipcase terugontvangen omdat ik niet tevreden was, hoop dat deze beter is.
Sena Cases - Designer Leather Cases : iPhone 4 Leather Cases Sarach Flip for Apple

Ga echt voor je hopen dat je hier wel tevreden mee bent... wat een vreselijk lelijk ding zeg aaaaaaaaaaaaaaah !!!!! Smaken verschillen gelukkig ...

Als je toch zo'n soort case wil, had hier eens naar gekeken, tip van iemand hier, echt mooi en goed van kwaliteit.
En geheel naar eigen smaak te creëren...

Laatst gewijzigd door PrittStift; 28-09-10 om 01:23.
  #1337  
Oud 28-09-10, 14:47
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vasco Bekijk bericht
Kwam deze site toevallig tegen, erg mooi en je kunt ze precies maken zoals je zelf wilt.
Dacht dat ik het mooiste hoesje had gevonden, maar deze zijn nog 10x mooier!
Ben verliefd..

Shinnorie Customized iPhone Cases | iPhone Pouches
Thnxs... ook maar eens kijken wat voor kleurensamenstelling ik wil hebben. Zover de mooiste die ik tot nu toe gezien heb.
__________________
Aan het knutselen met m'n nieuwe iphone4 32Gb
  #1338  
Oud 28-09-10, 14:55
Ximenez Ximenez is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 39
Standaard

ik heb een Ed Hardy bumber besteld voor mijn iPhone 4. ik ben erg benieuwd. ik zal hier wel posten of het iets is ja of nee
  #1339  
Oud 28-09-10, 19:26
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Ga echt voor je hopen dat je hier wel tevreden mee bent... wat een vreselijk lelijk ding zeg aaaaaaaaaaaaaaah !!!!! Smaken verschillen gelukkig ...

Als je toch zo'n soort case wil, had hier eens naar gekeken, tip van iemand hier, echt mooi en goed van kwaliteit.
En geheel naar eigen smaak te creëren...
Haha, ik krijg hem morgen binnen,
ik heb donkerbruin met creme stiksels besteld en ga er vanuit
dat ik hem heel mooi ga vinden.
  #1340  
Oud 29-09-10, 02:55
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Bekijk bericht
Haha, ik krijg hem morgen binnen,
ik heb donkerbruin met creme stiksels besteld en ga er vanuit
dat ik hem heel mooi ga vinden.

HAhaHAha..! Je hebt in ieder geval een mooie kleurencombi gekozen
Laat even weten hoe ie bevalt en post een foto als je hem hebt. Ben erg benieuwd.
Grtz
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 11:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 16:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 21:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 15:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.