//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze: Maar ik gebruik de laatste tijd geen cover meer, het ontwerp is eigenlijk te mooi om te verbergen EN het blijft een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 22-03-08, 19:17
tommie's schermafbeelding
tommie tommie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 69
Standaard

Ik heb deze:



Maar ik gebruik de laatste tijd geen cover meer, het ontwerp is eigenlijk te mooi om te verbergen EN het blijft een gebruiksvoorwerp he.

Wat ik erg goed en leuk van deze case vind is dat de iphone volledig zwart is en lekker veel grip heeft, bovendien een val is totaal geen probleem met deze cover.
Nadelen zijn de grip en de opstaande rand bij het scherm; hij glijdt niet lekker je broekzak in, het gebruik van het scherm is soms lastiger omdat je tegen de rand aanzit en de dock is onbruikbaar.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 24-03-08, 12:46
schumeister schumeister is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 76
Standaard

Ik heb een van case-mate, signature line, mooi stevig en leuke is, je hebt appart een hoes en een holster waarin je weer de hoes kan plaatsen. Heb je verder ook geen last van de clip achterop als je hem in je hand hebt.
iPod Accessories and Cases, iPhone Accessories, MacBook Cases, BlackBerry Accessories and More - Case-mate, maar ze staan ook op ebay

Er is overigens ook een hele leuke te koop, goud met diamanten, $20.000
  #163  
Oud 24-03-08, 13:36
schumeister schumeister is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 76
Standaard

Overigens iemand al eens die dingen van Louis Vuitton gezien? Ik alleen een paar foto's, maar ziet er niet echt je van het uit, voor de schappelijke prijs van 180 euro haha

Oeps, sorry, had ik ook nog kunnen editten in de vorige reply. Excuser moi
  #164  
Oud 24-03-08, 14:45
naLu naLu is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard sticker

Hey, ik heb dan wel geen iPhone, maar een iPod Touch, hiervoor heb ik eerst een belkin hoesje gehad, van leder. Deze beviel mij echter niet. daarna heb ik een "Sticker" van GelaSkins.com besteld. Dit is echter super!
Keuze uit vele ontwerpen(ook voor iPhone en laptops enzo) en het materiaal van de sticker is van kwaliteit (3M) het staat vet! en je achterkant krast niet ! de sticker is ook weer te verwijderen zonder restjes achter te laten! iDeaal dus !
Ook is de sticker redelijk snel binnen, bij mij duurde het een weekje. het komt uit canada!

http://www.frankgraave.nl/1.jpg
http://www.frankgraave.nl/2.jpg
http://www.frankgraave.nl/3.jpg
http://www.frankgraave.nl/4.jpg
http://www.frankgraave.nl/5.jpg
http://www.frankgraave.nl/6.jpg

*EDIT*
Wat tommie zegt over zijn incase dat hij niet lekker in je broekzak glijd, en dat je tegen de rand aanzit op je touchscreen + dat hij niet in de dock past, heb je allemaal niet met deze "skin sticker" je kan er dan nog alles flexibel mee

Laatst gewijzigd door naLu; 24-03-08 om 14:52.
  #165  
Oud 24-03-08, 16:54
bartos's schermafbeelding
bartos bartos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 96
Standaard

@ naLu waar besteld ?
en hoe lang zit de sticker er al op ?
komt deze niet los langs de kanten of zo...


Grtz B
  #166  
Oud 24-03-08, 17:07
naLu naLu is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Besteld bij GelaSkins | Artist-Designed Removable Skins for iPods and Laptops duurde een weekje voordat hij binnen kwam.
De sticker zit er nu 4 weken op zonder problemen of loslating, tis tenslotte 3M sticker, dus kwaliteit! als je hem erop plakt hier een paar tips:

-Maak de achterkant van je iphone/ipod touch GOED schoon en vlekvrij.
-haal de sticker voorzichtig van het papier af.
-begin bij een kant waar je de lijn van de ipod zelf ziet zodat je niet scheef plakt.
-na erop plakken goed overheen wrijven en vooral in de 4 hoeken eventjes goed aandrukken op je iphone/ipod.
-BELANGRIJK: Zorg ook dat er geen luchtbelletjes onder komen!

rustig tijd voor nemen en dan komt het goed

*EDIT*
Als je besteld !!LET GOED OP!! staat er links in het menu: "Phones"
Klik daarop om de iPhone stickers te bekijken!
Dat je niet een iPod touch sticker haalt want daar zit geen camera gat in!

Laatst gewijzigd door naLu; 24-03-08 om 17:14.
  #167  
Oud 24-03-08, 17:13
bartos's schermafbeelding
bartos bartos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 96
Standaard

@ naLu : hoeveel betaald inclusief verzendkosten ?

Grtz
  #168  
Oud 24-03-08, 17:19
naLu naLu is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Had je zo op de site kunnen vinden. Beetje onderzoek doen heet dat
Maarja, ik heb er rond de 20 euro voor betaald incl. verzendkosten. Misschien 1 euro meer of minder.
  #169  
Oud 24-03-08, 20:01
28juni's schermafbeelding
28juni 28juni is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 39
Standaard

Hard case.
  #170  
Oud 24-03-08, 21:35
Barmentlo Barmentlo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

ik gebruikte eerst ook een harde case, via marktplaats gevonden maar heb nu zelf een transparante screeprotector voor de voor en achterkant die je hele iphone beschermd, het is van het merk bodyguardz en de link is:|

BodyGuardz - Scratch-Proof Transparent Protective Skins for Apple Phones

fit is echt een aanrader! ben er zeer over te spreken, het is niet te zien dathet erop zit en het belemmerd geen elkel zicht!

alex
  #171  
Oud 26-03-08, 10:56
Donald Donald is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 11
Standaard Beschermhoes voor je iPhone

Ik vind deze de beste die ik in Nederland kocht voor 16,95 silicone case.jpg op de volgende website: www.qbestphones.com/siliconecover
  #172  
Oud 26-03-08, 11:01
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SoundForge Bekijk bericht
Ik gebruik sinds deze week een Case-Mate Signature Leather Case (in Phantom Black). Ik moet zeggen dat de case perfect past, een goede bescherming biedt (heb dit afgelopen vrijdag (bij toeval) nog even getest, want m'n iPhone viel uit de binnenzak van m'n jas , maar zowel mijn case als m'n iPhone (het belangrijkste) waren gelukkig onbeschadigd) en dat ik hem er gelikt uit vindt zien.




ik heb hem ook en nadat ik in eerste instantie zeer tevreden was heb ik in het dagelijks gebruik toch gemerkt dat geen goede case is; het "belederde" frame is nl. van plastic gemaakt en met het in de broekzak stoppen is dit frame aan de bovenkant links geknakt.
  #173  
Oud 26-03-08, 11:04
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Kijk eens naar dit : My Touch Keys - How It Works
  #174  
Oud 26-03-08, 11:07
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Tsja, dat zou ik (persoonlijk) dus echt NOOIT op mijn telefoon gaan plakken. Is alleen handig met het toetsenbord, voor de rest lijkt me dat echt zwaar irritant
  #175  
Oud 26-03-08, 12:17
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk bericht
ik heb hem ook en nadat ik in eerste instantie zeer tevreden was heb ik in het dagelijks gebruik toch gemerkt dat geen goede case is; het "belederde" frame is nl. van plastic gemaakt en met het in de broekzak stoppen is dit frame aan de bovenkant links geknakt.
Ik moet zeggen dat ik tot op heden hier nog geen last van heb gehad. De case bevalt mij prima en met het in en uit mijn broekzak halen heb ik het door jou geschetste euvel gelukkig nog niet meegemaakt. Misschien dat mijn broekzak(ken) wat ruimer zijn dan de jouwe.

Overigens heb ik vandaag de case verkocht ivm met de aanschaf van een iWood case (wat is die mooi zeg!). Als ik hem binnen heb zal ik even een fotootje plaatsen hier.
  #176  
Oud 26-03-08, 12:41
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

nu je het zegt: mijn broek zit wel heel erg strak

ik ben niet de enige: lees "The Not So Good":

Techware Labs - Reviews - iPhone Case Shootout - Case Mate Signature Leather vs. Incase Protective Cover
  #177  
Oud 26-03-08, 22:05
schumeister schumeister is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 76
Standaard

Daarom heb ik ook de case en de houder (signature line) met clip appart, dat werkt wel prima en heb je geen last van de clip als ie in je broek zit
  #178  
Oud 27-03-08, 08:35
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schumeister Bekijk bericht
Daarom heb ik ook de case en de houder (signature line) met clip appart, dat werkt wel prima en heb je geen last van de clip als ie in je broek zit

zo een klip gebruik ik sowieso niet
  #179  
Oud 27-03-08, 08:51
schumeister schumeister is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 76
Standaard

Dan zou ik hem terug sturen. Zit toch life time garantuee op de cases van case mate?
  #180  
Oud 27-03-08, 09:03
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schumeister Bekijk bericht
Dan zou ik hem terug sturen. Zit toch life time garantuee op de cases van case mate?

ze hebben zonder verder iets te vragen gisteren een nieuwe afgestuurd met fedex.. prima service !
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:20.