//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zerocoolsneek Ik heb vanmiddag maar ff deze Belkin cover gekocht. De cover ziet er echt super strak uit op de iPhone!! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #321  
Oud 11-08-08, 19:52
SeppaR SeppaR is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zerocoolsneek Bekijk bericht
Ik heb vanmiddag maar ff deze Belkin cover gekocht.
De cover ziet er echt super strak uit op de iPhone!!

http://catalog.belkin.com/images/pro...UL1_F8Z342.jpg

Toen ik mijn iPhone kocht heb ik een hardcase van gear4 gekocht alleen soms komt er wat tussen de iPhone en de case en als ik hem dan open schuif krast hij de achterkant. Touchscreen was wel goed beschermd en werte goed maar hij maakte de iPhone ook een stuk dikker en lomper.
Hoe werkt het touchscreen met zo'n hardcase nog steeds goed?
Last van krassen / ...?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 11-08-08, 21:16
zerocoolsneek zerocoolsneek is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 11
Standaard

Werkt goed! Geen problemen mee gehad
En de bescherming is natuurlijk wel perfect.
Alleen had k last van de achterkant daar zit een klepje op wat je eraf kan schuiven om de iPhone eruit te halen. Bij mij kwam daar wel eens een korreltje zand of wat dan ook maar tussen waardoor hij kraste als k hem open schoof.
  #323  
Oud 12-08-08, 10:05
jedikaal jedikaal is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: niemand Hoeft dat te weten
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar jedikaal
Standaard

Ik gebruik de plastic case die rubber hoesje wordt snel vies en plakt aan haren
  #324  
Oud 14-08-08, 12:25
chinky chinky is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb nu de Ifrogz soft touch om mijn iphone zitten. Het is een hard case met een rubberen buitenkant. Deze past perfect en is mooi. Je hebt hem in blauw en rood. Kosten 17,99 bij gameliner.nl
Gameliner - Jouw online Gamestore
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ifrogz soft touch.JPG‎ (20,7 KB, 64x gelezen)

Laatst gewijzigd door chinky; 14-08-08 om 12:28.
  #325  
Oud 14-08-08, 12:45
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard Warme Iphone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tizzle Bekijk bericht

Ik heb een originele Sylvia! Een zomer en een winter versie beiden gebreid door mijn vriendin Overigens zo populair dat ze ze maar online is gaan verkopen op Etsy (knutselsite) Etsy :: appleknits :: Apple Knits

Blijft je iPhone tenminste warm in de winter , ze zien er wel leuk uit misschien dat ik er ook 1 ga bestellen
  #326  
Oud 15-08-08, 12:01
HansTis HansTis is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 21
Standaard

Onlangs bestelde ik een lederen hoesje voor een HTC Diamond bij PDair (www.pdair.com) in China en betaalde via PayPal. Lag binnen een week in m'n brievenbus. Eind vorige week bestelde ik bij hetzelfde bedrijf een hoesje voor de iPhone 3G, ook betaald via PayPal en het werd 11 augustus vanuit Hong Kong verzonden. Het fraaie hoesje lag vandaag al in m'n brievenbus. Kortom, een aanrader.

Filmpje van het hoesje (18.50 euro thuisbezorgd): http://nl.youtube.com/watch?v=nkBcmeBz7YU

Laatst gewijzigd door HansTis; 15-08-08 om 16:10. Reden: Filmpje gevonden
  #327  
Oud 16-08-08, 19:20
Charissastap's schermafbeelding
Charissastap Charissastap is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 23
Standaard

Hm ik heb het hele vorig op mijn gemakje doorgelezen, en ben nog steeds aan het twijfelen.

Ik heb hier nog 2 screen protectors liggen die ik gister bij de T-mobile shop heb gekocht (3 voor 8 euro) Heb er gister eentje getest maar vond hem toch lelijk aangebracht en heb hem er weer afgehaald. Ga zometeen weer een poging wagen, mocht het dan nog niet mooi worden dan denk ik dat ik sowies voor een invisble shield ga. Want ik wil sowieso mijn scherm beschermd hebben.

Verder ben ik er nog niet over uit of ik een case ga halen of gewoon een zakje.

Aan de ene kant vind ik de iPhone te mooi om een case omheen te doen, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik hem laat vallen en kapot is (heb hem niet verzekerd)
Als ik voor een case ga dan word het er eentje van hard plastic want dat siliconen spul lijkt me zo'n rot spul waar stof aan gaat plakken en moeilijk uit je broekzak te halen is. En als ik voor een case ga wil ik dat die zijkanten en de achterkant beschermt is en niets van de case op het scherm.
Dus dat betekend dat ik dan waarschijnlijk voor de zwarteincase hoesje ga.

Of misschien word het toch een zakje, dan ga ik voor de zwarte Sena (gezien bij mediamarkt, witte + zwarte voor 30 euro) of ik bestel een zakje op fabrixcases

Ik ga er nog even over na denken
  #328  
Oud 17-08-08, 21:47
Hester Hester is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Niet van mij maar wel grappig. . .
  #329  
Oud 17-08-08, 21:49
Hester Hester is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

IPhone Incase Product
  #330  
Oud 18-08-08, 10:38
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Ik was van plan om de slider incase te kopen voor mijn Iphone 3G, maar ik heb al een Invisible Shield erop zitten, en aangezien deze case er heel strak om zit, betwijfel ik of het gaan lukken. Mijn vraag was eigeniljk, zijn er mensen hier met een Invisible Shield, en die ook een case gebruiken. Zo ja, welke?. Ik zoek echt een case. Ik heb al een Iphone sok en een Marware CEO sleeve, maar die zijn niet echt handig in je broekzak.
Liefst ééntje die niet zo groot is en de Iphone nog groter maakt.

Laatst gewijzigd door Yash100; 18-08-08 om 10:41.
  #331  
Oud 18-08-08, 16:02
Jaapvdb Jaapvdb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 63
Standaard

Ik vind de Incase slider voor de iphone 3G er wel netjes uit zien, iemand een idee waar je die kan halen of bestellen? Via hen eigen site lukt et niet, vanwege bezorging alleen in US.
Iemand een ander idee, op Ebay na??
  #332  
Oud 18-08-08, 16:29
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

ik ben zelf van plan om deze http://www.senacases.com/Brands/iPho...TRA-SLIM-POUCH te kopen in het wit.. iemand ervaring hiermee?

@HESTER, die jij heb gepost lijkt me echt vet!! haha
  #333  
Oud 18-08-08, 20:08
RobertJRB RobertJRB is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wingzero Bekijk bericht
ik ben zelf van plan om deze SENA CASES :: APPLE iPHONE 3G ULTRA SLIM POUCH te kopen in het wit.. iemand ervaring hiermee?

@HESTER, die jij heb gepost lijkt me echt vet!! haha
Heb sinds vandaag de cognac kleurige (tan) versie van de Ultraslim





Nog geen ervaring op langer termijn dus, maar vooralsnog ziet het er goed uit. Mooi stevig maar ook soepel leer, goed gestickt en de iphone zit goed stevig in het hoesje. In het begin iets te strak maar dat begint nu goed in te lopen.

Totaal is lekker compact, iets groter maar als de iphone zelf en stukken kleiner als de meeste hoesjes.

Ik heb 'm besteld bij sena zelf. Vorige week zondag besteld met creditcard en vandaag in huis met fedex.
Ik heb hem daar besteld omdat ze toen nog niet verkocht werden bij de iphoneclub en omdat ze bij apple als niet leverbaar stonden. Sowieso is de tan kleur hier niet te krijgen.

Je krijgt er trouwens ook een stoffen hoesje bij.
  #334  
Oud 18-08-08, 21:35
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

oke dan thanx voor je reactie!!
ik ga m bestellen via marktplaats, das dezelfde aanbieder als diegene die ze op het forum aanbied kwam ik vandaag achter, ik heb geen creditkaart namelijk haha..
  #335  
Oud 19-08-08, 18:04
tita14 tita14 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Thumbs down fabrix

Hoi,

Ik heb 6-8-2008 een fabrix hoesje besteld via fabrix, het geld is afgeschreven e ik heb ook een ordernummer, maar ik heb nog niks gehoord van fabrix of hij al verzonden is, ik heb al twee keer gemaild maar geen antwoord gekregen..

Is dit normaal bij fabrix
  #336  
Oud 19-08-08, 18:13
SieteNL SieteNL is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tita14 Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb 6-8-2008 een fabrix hoesje besteld via fabrix, het geld is afgeschreven e ik heb ook een ordernummer, maar ik heb nog niks gehoord van fabrix of hij al verzonden is, ik heb al twee keer gemaild maar geen antwoord gekregen..

Is dit normaal bij fabrix
Heb je hem vanuit Singapore besteld? Of via de Nederlandse dealer(http://www.fabrixcases.n)
  #337  
Oud 19-08-08, 18:30
tita14 tita14 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SieteNL Bekijk bericht
Heb je hem vanuit Singapore besteld? Of via de Nederlandse dealer(http://www.fabrixcases.n)
Singapore...
  #338  
Oud 19-08-08, 20:41
markey markey is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 16
Standaard

heb zonet een leren hoesje van gear4 gekocht bij de mediamarkt.
merk wel dat die nog niet zo soepel erin gaat. want je krijgt hem nu nog met moeite eruit. maar dat zal alleen nu in het begin wel zijn
  #339  
Oud 19-08-08, 21:35
Charissastap's schermafbeelding
Charissastap Charissastap is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 23
Standaard

Hm zal de iPhone ook met een invisble shield in een sena case passen?
Als het nou al zo strak gaat?

Nou goed hoe dan ook, ik ga sowieso een Sena case kopen, past gewoon mooi bij het design van de iPhone, behoud tevens het design, compact en beschermt goed!
  #340  
Oud 19-08-08, 21:38
markey markey is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 16
Standaard

als je hem nu in het hoesje duuwt krijg je hem na hard trekken er eindelijk uit. op het doosje staat fits new iphone dus hij is ervoor. maar is wel heel erg rot dat die er zo moeilijk uit gaat.
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.