//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga van de week de Le Royale for iPhone van Crumpler kopen:...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #601  
Oud 06-07-09, 20:34
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Ik ga van de week de Le Royale for iPhone van Crumpler kopen:

__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 08-07-09, 22:05
juud85 juud85 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Kent iemand deze: Philips online shop Europe - SlimShell voor iPhone 3G
  #603  
Oud 09-07-09, 00:01
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Vandaag mijn Incipio Ultra Light Feather case gekregen via Ebay voor 16 dollar incl. verzending. Goede pasvorm, je merkt bijna niet dat er een case om heen zit. Je krijgt er een doekje en 2 screenprotectors erbij.
  #604  
Oud 09-07-09, 01:15
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard

Weet er iemand misschien een fabrikant die nog steeds een redelijk grote collectie van 1G iPhone cases heeft?
Waar ik ook kijk nu, ik zie alleen maar cases voor de 3G/3GS iPhone ... laten ze me dan gewoon een 3G iPhone kopen om dat ene hoesje te kunnen kopen?...
__________________
Mark de Jong.com - MacBook Pro 15" - iPhone 32Gb
  #605  
Oud 09-07-09, 01:19
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrmark Bekijk bericht
Weet er iemand misschien een fabrikant die nog steeds een redelijk grote collectie van 1G iPhone cases heeft?
Waar ik ook kijk nu, ik zie alleen maar cases voor de 3G/3GS iPhone ... laten ze me dan gewoon een 3G iPhone kopen om dat ene hoesje te kunnen kopen?...
Silicone sleeves van een 3G passen ook op een 1G/2G hoor, een maat van me heeft de Vroom op zijn 2g zitten en past prima, weet wel niet of de camera goed uitkomt, dat heeft hij me niet weten vertellen. Anders moet je eens van iemand die je kent met een 3G vragen of je zijn sleeve eens mag passen.
  #606  
Oud 09-07-09, 01:22
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Silicone sleeves van een 3G passen ook op een 1G/2G hoor, een maat van me heeft de Vroom op zijn 2g zitten en past prima, weet wel niet of de camera goed uitkomt, dat heeft hij me niet weten vertellen. Anders moet je eens van iemand die je kent met een 3G vragen of je zijn sleeve eens mag passen.
juist, daar zat ik nou juist naar te zoeken. een 2G versie van de Vroom ;-)
maar dikke pech dat ik in China zit en dus niet zomaar een case kan passen. Kan natuurlijk wel even naar de winkel hiero gaan en zien of ze die case daar misschien ook hebben ... kleine kans, maar kan het allicht proberen.

thanks voor de tip!
  #607  
Oud 09-07-09, 01:27
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrmark Bekijk bericht
juist, daar zat ik nou juist naar te zoeken. een 2G versie van de Vroom ;-)
maar dikke pech dat ik in China zit en dus niet zomaar een case kan passen. Kan natuurlijk wel even naar de winkel hiero gaan en zien of ze die case daar misschien ook hebben ... kleine kans, maar kan het allicht proberen.

thanks voor de tip!
Als je naar de site van CaseMate gaat dan zul je zien dat men vermeld dat deze ook voor de 1G/2G beschikbaar is, voordien vermelde men bij de vroom 3G dat hij ook op de 1G/2G paste.

Case-Mate iPhone 1st Gen Vroom Cases (Case-Mate IPHVR), iPhone 1st Gen Cases
  #608  
Oud 09-07-09, 07:51
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Ik heb deze gekocht voor mijn iPhone 3Gs
Heel mooi leder en handig om veilig met de iPhone op weg te gaan

Sena WalletBook Croco Case for iPhone 3G




Het Sena WalletBook-hoesje is een combinatie van een luxe portefeuille en een beschermend iPhone 3G-hoesje, dat is vervaardigd uit eersteklas leer met een designerafwerking.
  • Handige combinatie van iPhone-hoesje en portefeuille
  • Vakjes voor visitekaartjes en creditcards
  • Veilige dichtklikkende zijsluiting
  • Vervaardigde uit uitstekend Italiaans leer
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #609  
Oud 10-07-09, 18:32
premawatje premawatje is offline
• iOS 2.0.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leili Bekijk bericht
Zoals nog een aantal van jullie heb ik de Noel collectie van MORE. Ik moet wel zeggen dat ik het wel goedkoper heb 23,50 euro. Erg mooi, de spiegelfolie maakt het helemaal af. Heb nu de kleur Rood, heel mooi en stijlvol. Zit aan te denken om de kleur titanium ook te halen. Voor de afwisseling . Hier de link van iPhone, iPod, HTC, GSM, TomTom, notebook, netbook accessoires - AccessoirePlaza.nl waar ik het heb gehaald.
Deze heb ik ook sinds een weekje in bezit (Titanium). Top case en goede/snelle levering! De frontcover is als gezegd de spiegelfolie, deze kan vrij vervelend zijn bij daglicht maar ik laat hem voorlopig nog even zitten.
  #610  
Oud 10-07-09, 18:39
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Ik ga van de week de Le Royale for iPhone van Crumpler kopen:

Die heb ik.. alleen dan bruin-oranje... zwart was er niet meer...

Een groot nadeel van dit hoesje is dat het leer zich naar de iphone moet zetten... zodoende zal de iphone in het begin weer heel moeilijk eruit gaan... dit wordt wel een stuk minder en na een paar dagen zal je daar helemaal geen last meer van hebben!

Echter... laat je de iphone er een nacht uit ofzo... 'krimpt' het leer weer en moet hij zich wel weer een uur 'zetten' als je de iphone erin hebt...

Ik heb hem nu sinds 26 juni (release van de 3GS).. misschien dat het 'zetten' nog minder wordt of weg gaat...

Verder wel erg tevreden over! Alleen is dit in het begin wel echt een vervelend iets!

EDIT: ik heb hem gekocht in de apple store in sittard (zuid-limburg)... maar toen ik terug ging met deze 'klacht' naar de apple store in Maastricht zeiden ze me dat dat ook de reden was dat hun hem uit het assortiment hebben gehaald... Maar daar zeiden ze me ook dat hij nog losser zou worden!

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
  #611  
Oud 10-07-09, 20:50
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
heb de neon maar besteld

Welcome to SwitchEasy
Die heb ik inmiddels ook in huis, samen met de Serpent. Mooie hoezen, maar die screenprotectie is een ramp om er strak op te krijgen. Ik laat dat dan ook maar achterwege.
Ik ga eens kijken of ik aan die cases kan wennen. Zo niet, dan verkoop ik ze wel weer. Een iPhone zonder case blijft wat mij betreft het mooist, maar helaas ook het kwetsbaarst.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #612  
Oud 10-07-09, 23:21
PascalJaminon PascalJaminon is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Heerlen
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar PascalJaminon
Standaard

Ik ben erg tevreden met de Sena Ultraslim (white) voor m'n 3GS. In het begin moet het leer zich, zoals zovele leren hoesjes, nog vormen om de iPhone en wil de iPhone er nog weleens lastig ingaan of uitkomen. Na een paar dagen verdwijnt dit gedrag echter en zit het hoesje perfect. In de eerste paar dagen heb je ook veel last van pluisjes van het binnenwerk, dat wordt nu, na een week, steeds minder gelukkig.
  #613  
Oud 14-07-09, 14:25
Gatito's schermafbeelding
Gatito Gatito is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Ik heb de Diesel Whitman case, in het rood. Duur, maar ik vond hem de mooiste eigenlijk die ik kon vinden. Heb mijn telefoons altijd in een hoesje gehad, zagen er altijd nog als nieuw uit als ik ze doorverkocht.
  #614  
Oud 14-07-09, 14:34
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

ik heb een silicone hoesje van de markt (5euro). deze beschermt de achterkant en de zijkant. ik heb verder niks op het scherm. tot nu toe (5 maanden verder) nog zo goed als nieuw de iphone 3G.
  #615  
Oud 14-07-09, 22:15
LaurentBE LaurentBE is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 20
Standaard

Van m'n Switcheasy Capsule case aangekregen : Welcome to SwitchEasy



Ziet er heel degelijk uit, en nog vanalle kleine accessoires erbij (doekje, screen protectors, video stand, etc...)
Ik hoop dat deze even lang kan meegaan als m'n case-mate (leather case) die na een goed jaartje z'n beste tijd had gehad.
  #616  
Oud 14-07-09, 22:46
Dropkikker Dropkikker is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 68
Standaard

Ik heb me vandaag deze besteld, als het goed is komt hij morgen al binnen.

Ik vond dit toch wel 1 van de stoerste cases


Laatst gewijzigd door Dropkikker; 14-07-09 om 22:51.
  #617  
Oud 15-07-09, 10:48
AppleHarry AppleHarry is offline
• iOS 14.0
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LaurentBE Bekijk bericht
Van m'n Switcheasy Capsule case aangekregen : Welcome to SwitchEasy



Ziet er heel degelijk uit, en nog vanalle kleine accessoires erbij (doekje, screen protectors, video stand, etc...)
Ik hoop dat deze even lang kan meegaan als m'n case-mate (leather case) die na een goed jaartje z'n beste tijd had gehad.
Past niet op 3GS denk ..........
  #618  
Oud 18-07-09, 02:00
Spinechiller Spinechiller is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AppleHarry Bekijk bericht
Past niet op 3GS denk ..........
en waarom niet? aangezien de 3g en de 3GS identiek zijn qua vorm...
  #619  
Oud 18-07-09, 11:33
Guest-20161107182859
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinechiller Bekijk bericht
en waarom niet? aangezien de 3g en de 3GS identiek zijn qua vorm...
Volgens de website van SwitchEasy is het gemaakt voor de iPhone want het zijn twee aparte categorieën. iPhone 3G en iPhone.

Site geeft ook niet echt duidelijk aan dat een 3G er ook op past. Misschien vandaar zijn onzekerheid.
  #620  
Oud 20-07-09, 21:32
Rob46 Rob46 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Question Wit Booktype of fliptype Hoesje

Ik bij heb www.kizzo.nl een mooi wit lederen hoesje gezien. Maar nu hebben ze een booktype en een fliptype uitvoering. Ik wil zowieso een witte, die vind ik supermooi, maar ik twijfel nog over de uitvoering. iemand gebruikerservaringen?
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.