//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag mijn Aero Case van ibatterycase.nl ontvangen. Hoewel ik er nog weinig over kan zeggen, vind ik hem er goed uitzien! De case is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #981  
Oud 05-02-10, 01:44
relisys relisys is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Almere
Berichten: 10
Standaard

Heb vandaag mijn Aero Case van ibatterycase.nl ontvangen. Hoewel ik er nog weinig over kan zeggen, vind ik hem er goed uitzien!

De case is niet glanzend, zoals de iphone, maar mat, rubberachtig. Dit zorgt voor een uitstekende grip en ziet er naar mijn mening goed uit. Daarnaast heeft deze case/battery, in tegenstelling tot de Mophie juice pack air een led in de achterkant, welke gebruikt kan worden als lichtje of bij foto's. Hoewel dit ledje niet erg sterk is, zorgt het ervoor dat je met de camera in het pikkedonker toch nog iets ziet tot een afstand van ong een halve meter.

Verder kan ik er momenteel nog niet echt iets over zeggen. Dit komt wellicht na een aantal dagen gebruik. Ook zal ik kijken of ik foto's kan maken van de batterij/case, zodra ik mijn fototoestel weer hier heb (ligt momenteel bij m'n vriendin)

Edit: Inmiddels ook productfilmpjes op www.ibatterycase.nl!

Laatst gewijzigd door relisys; 06-02-10 om 00:29.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #982  
Oud 07-02-10, 13:51
webdonkey webdonkey is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 13
Standaard

iemand ervaringen met : SwitchEasy Capsule Neo Black (#06021)
  #983  
Oud 07-02-10, 14:51
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webdonkey Bekijk bericht
Ik heb er twee gehad.

De eerste was perfect ook met de installatie.
Door mijn eigen schuld was deze stukgegaan.
Ik heb pas geleden een nieuwe gekocht en bij die case was het siliconen membraan dikker. en was de installatie lastiger.

Maar de case is heel mooi en stevig, wel een beetje dik/groot.
Maar bied hele goede bescherming.
  #984  
Oud 08-02-10, 12:50
webdonkey webdonkey is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchGater Bekijk bericht
Ik heb er twee gehad.

De eerste was perfect ook met de installatie.
Door mijn eigen schuld was deze stukgegaan.
Ik heb pas geleden een nieuwe gekocht en bij die case was het siliconen membraan dikker. en was de installatie lastiger.

Maar de case is heel mooi en stevig, wel een beetje dik/groot.
Maar bied hele goede bescherming.
thanks voor de reactie, had een 30 paginas gelezen en toen mijn vraag gesteld, terwijl op pagina 49 2 goede ervaringen stonden

Nu heb ik wel nog een vraag, kan de iphone in de case blijven terwijl deze gebruikt word met een carkit? en zo ja, welke is hiervoor de meest geschikte dan?

alvast bedankt !
  #985  
Oud 09-02-10, 14:00
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard



Ik heb vandaag mijn switch easy vulcan binnengekregen. (gisteren voor 16.00 uur besteld) Deze zit echt perfect om mijn Iphone. Dit is echt een aanrader. Deze heb ik gekocht voor €21,90 inclusief verzendekosten bij iphone-cases. (goedkoper dan bij ipodhoes)


Laatst gewijzigd door pinokkia; 18-02-10 om 14:52.
  #986  
Oud 19-02-10, 16:32
harmjan harmjan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 129
Standaard welk hoesje??? ik geruik deze

Ik gebruik deze hoes bevalt me uitstekend geen magneet sluiting in verwerkt

Home Page - iPhone & Smartphone Accessories by LUCA
  #987  
Oud 19-02-10, 17:39
wimpys wimpys is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomtje Bekijk bericht
Helaas kan ik geen foto maken met m'n iPhone, van m'n iPhone.. Maar er is een review geweest van die sena ultraslim cases op dit forum

En die bodyguardz merk je praktisch niet!
Een spiegel doet wonderen!
  #988  
Oud 07-03-10, 15:35
Kerremenke Kerremenke is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

Sinds deze week gebruik ik de More Vintage Plus (type Noah)
Zeer fjine case en ik kan de iPhone gewoon opladen terwijl deze in het hoesje zit.




Er is echter een grote maar.. De case stinkt wel erg naar leer. Zelfs de iPhone gaat ernaar ruiken... Iemand tips om van die geur af te komen?
  #989  
Oud 10-03-10, 19:57
Zielco Zielco is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webdonkey Bekijk bericht

Heb dit hoesje nu een week om mijn Iphone zitten en moet zeggen dat ik redelijk ontevreden ben over de kwaliteit;

Al na 2 dagen begon de siliconen afwerking van het hoesje af te brokkelen, zitten nu dus lelijke gaatjes in het siliconen hoesje waar je de hardcover doorheen ziet.

Als dit zou gebeuren na een half jaar intensief gebruik.... ok.... maar na 2 dagen, zonder dat de iphone gevallen is oid.
Probeer nu een nieuw hoesje te krijgen, misschien is het een fabrieksfout, laat het weten.
  #990  
Oud 11-03-10, 23:57
iSilver iSilver is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Hey guys and girls .

Mijn eerste post hier. Heb vanmiddag mijn iPhonetje opgepikt, nu nog maand wachten voordat mijn iPhone mijn nieuwe simkaartje accepteert .

Anyways, ik heb al even gezocht naar een goede bescherming voor mij iPhone en ik heb wat gevonden wat ik toch echt wil delen. Een militair grade film die op wieken van helikopters zitten. Dat moet goed zitten! Lifetime guarantee tegen alles inclusief loslaten.

YouTube - invisibleSHIELD? - iPhone 3G Scratch Test

Wat googelen levert veel positieve reviews op.

YouTube - Invisible SHIELD for iPhone 3G Installation

De installatie ziet er wel wat gecompliceerder uit, maar als die dude het kan, lukt mij het ook! Staan er trouwens nog meer op youtube.

Had nog een 20% korting coupon gevonden die werkte!

zagg.com Coupon Codes - all coupons, discounts and promo codes for zagg.com

COUPON CODE:YOUMOBILE
20% on Invisible Shield Sales

Groetjes,

iSilver
  #991  
Oud 14-03-10, 23:53
WeirdMano WeirdMano is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webdonkey Bekijk bericht
Ik heb de cover een tijd lang gebruikt, tot ik met schoonmaken een
stukje afbrak aan de onderkant van de overlay.

Sinds dien gebruik ik de goedkope variant

via eBay ong. EURO 4 incl. verzending.
Hier zit alleen het rubber niet bij als bij het "origineel", vind het zelf geen probleem werd toch alleen maar vies.
Mijn klein van 1,5 heeft m'n iPhone ook wel eens te pakken en werkt perfect.

Klein nadeel van deze covers vind ik wel dat je de iPhone uit de cover moet halen als je hem in een autohouder wil doen.
Dit gaat met de goedkope versie beter als met het origineel

cheers

Laatst gewijzigd door WeirdMano; 14-03-10 om 23:56.
  #992  
Oud 15-03-10, 14:00
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSilver Bekijk bericht
Hey guys and girls .

Mijn eerste post hier. Heb vanmiddag mijn iPhonetje opgepikt, nu nog maand wachten voordat mijn iPhone mijn nieuwe simkaartje accepteert .

Anyways, ik heb al even gezocht naar een goede bescherming voor mij iPhone en ik heb wat gevonden wat ik toch echt wil delen. Een militair grade film die op wieken van helikopters zitten. Dat moet goed zitten! Lifetime guarantee tegen alles inclusief loslaten.

YouTube - invisibleSHIELD? - iPhone 3G Scratch Test

Wat googelen levert veel positieve reviews op.

YouTube - Invisible SHIELD for iPhone 3G Installation

De installatie ziet er wel wat gecompliceerder uit, maar als die dude het kan, lukt mij het ook! Staan er trouwens nog meer op youtube.

Had nog een 20% korting coupon gevonden die werkte!

zagg.com Coupon Codes - all coupons, discounts and promo codes for zagg.com

COUPON CODE:YOUMOBILE
20% on Invisible Shield Sales

Groetjes,

iSilver
Allereerst welkom! Bedankt voor het delen van je informatie en zeker de kortingscoupon. Sommigen vinden dat zeker handig om te gebruiken. De InvisibleShield is daarentegen allang bekend op het forum. Heb de full-body ook op mijn iPhone zitten. Zoek eens op InvisibleShield dan kom je twee topics tegen waar er veel over verteld is. Leer je ook direct hoe je hem er beter op kan plakken en wat onze tips en ervaringen ervan zijn.
  #993  
Oud 15-03-10, 14:52
iKobus's schermafbeelding
iKobus iKobus is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 133
Standaard

Net mijn SENA ultraslim etui binnen... Geweldig! In het begin nog even strak maar het leer rekt vrij snel uit zodat 'ie perfect past. Mooi afgewerkt en een luxe uitstraling en lekker dun. Gekocht op eBay b.t.w. scheelt tientallen euri's...
__________________
 iPhone 2G 8GB USA  iPhone 5S 16GB White  ATV 3
 iPad 3 16GB Wi-Fi  iMac (21,5" late 2012)
  #994  
Oud 15-03-10, 18:12
Henkie_wetering Henkie_wetering is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

ik heb mijn lederen hoesje bij www.erhantelecom.nl besteld en ben er zeer tevreden mee kijk maar effe als het wat is
  #995  
Oud 17-03-10, 23:47
veurink92 veurink92 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een vraag ik heb ik weet niet hoeveel van die hoesjes van een iPhone. Maar haal mijn tel er telkens uit omdat ik dat toch fijner vind zijn er geen hoedjes waar je het echt niet bij merkt ? Want dat zou echt top zijn alvast bedankt
  #996  
Oud 22-03-10, 12:48
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Over 2 weken heb ik hopelijk mijn iWood Cobra van Miniot binnen in de kleur Padouk/Maple. Gaat hopelijk z'n geld echt waard zijn.
  #997  
Oud 24-03-10, 16:10
douwef douwef is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Assen
Berichten: 47
Standaard

serieus, voor de beste hoesje en de goedkoopste ga naar DealExtreme: Cool Gadgets at the Right Price - Site-Wide Free Shipping (Page 1)
Vet goedkoop, alleen 2 a 3 weken verzendtijd, wel gratis verzenden maar het zijn serieus de goedkoopsten!!!
  #998  
Oud 30-03-10, 14:39
matlux matlux is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

heb me ook een switcheasy capsule neo gekocht en zit er vol ongeduld op te wachten.

iedereen is hier precies tevreden over?
  #999  
Oud 30-03-10, 15:46
nielsr nielsr is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 96
Standaard

Ik gebruik de Clear Armor van Case Mate. Het is een folie ala invisible shield van Zagg alleen dan wat goedkoper. €20 voor 2 front en 2 back folies.

Case-Mate iPhone 3G / 3GS Clear Armor (Case-Mate IPH3G-ARM), iPhone Clear Armor - Invisible iPhone Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins
  #1000  
Oud 30-03-10, 15:55
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Weet iemand wat er op je Iphone achterblijft waenner je de diverse soorten Shields weer van je Iphone verwijderd?
Qua lijmresten enzo.
Dit omdat je redelijk wat van de applicatie vloeistof moet gebruiken.Ben gewoon benieuwd wat dit doet in de loop der tijd, en of dit makkelijk weer ter verwijderen.Ook na verloop van tijd.
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 11:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 16:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 21:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 15:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:53.