//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog ff wat foto's. Goede beschermende case alleen is het wel ff 'pielen' om de iP4 er ff snel uit te halen. De iP4 erin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1161  
Oud 18-08-10, 21:09
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Nog ff wat foto's. Goede beschermende case alleen is het wel ff 'pielen' om de iP4 er ff snel uit te halen. De iP4 erin stoppen gaat zeer snel. Heeft me al een leuke 'kras' op de achterkant bespaard.

Gear4 Icebox Edge Case (voorkant)

Gear4 Icebox Edge Case (achterkant)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1162  
Oud 19-08-10, 10:41
430n 430n is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rolandinho Bekijk bericht
Ik heb vandaag via de site van sena cases de leren ultra slim 4 besteld. Dit omdat ik het krassen in mn broekzak en stofdeeltjes zo kan vermijden. Met de 'open' cases gaat dat niet. Ik heb nog de standaard bumper van apple besteld voor als ik m laat vallen, zal vast ooit een keer gebeuren (hij is best glad die 4 maar dat maakt m ok mooi). wellicht past die met bumper in het leren hoesje. http://www.senacases.com/apple/iphon...slim/black.jpg. Met priority besteld, kost maar 9,95 usd, omgerekend met huidige koers een 30,-- euri. Wel een backorder maar in NL moeilijk te krijgen dus gok ik op het moeder bedrijf zelf.
Cool, die wil ik dus ook! Hebben ze al iets geroepen wat de levertijd ongeveer is? (zal wel niet)

Ik twijfel alleen nog tussen de zwarte en de bruine.
  #1163  
Oud 19-08-10, 11:11
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 430n Bekijk bericht
Cool, die wil ik dus ook! Hebben ze al iets geroepen wat de levertijd ongeveer is? (zal wel niet)

Ik twijfel alleen nog tussen de zwarte en de bruine.
ik vind deze case nog steeds de mooiste Classic Collection (Grade A Cowhide Leather) for iPhone 4 - AP13-003 by more

ik heb alvast zo'n incase snap besteld en ga deze eerst uitproberen. Als ik er niet tevreden mee ben ga ik misschien nog overwegen om zo'n classic case aan te schaffen maar ik vind zo'n case eigenlijk niet echt nodig.
  #1164  
Oud 19-08-10, 11:35
430n 430n is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dotter Bekijk bericht
ik vind deze case nog steeds de mooiste Classic Collection (Grade A Cowhide Leather) for iPhone 4 - AP13-003 by more

ik heb alvast zo'n incase snap besteld en ga deze eerst uitproberen. Als ik er niet tevreden mee ben ga ik misschien nog overwegen om zo'n classic case aan te schaffen maar ik vind zo'n case eigenlijk niet echt nodig.
Die is ook erg mooi. Ik vind persoonlijk die van Sena iets mooier, omdat hij wat dunner lijkt. (ook het leer-patroon vind ik erg mooi)

Een case is misschien wel het beste, maar ik vind dat het mooie design van de iPhone4 aantasten.
  #1165  
Oud 19-08-10, 12:02
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rolandinho Bekijk bericht
Ik heb vandaag via de site van sena cases de leren ultra slim 4 besteld. Dit omdat ik het krassen in mn broekzak en stofdeeltjes zo kan vermijden. Met de 'open' cases gaat dat niet. Ik heb nog de standaard bumper van apple besteld voor als ik m laat vallen, zal vast ooit een keer gebeuren (hij is best glad die 4 maar dat maakt m ok mooi). wellicht past die met bumper in het leren hoesje. http://www.senacases.com/apple/iphon...slim/black.jpg. Met priority besteld, kost maar 9,95 usd, omgerekend met huidige koers een 30,-- euri. Wel een backorder maar in NL moeilijk te krijgen dus gok ik op het moeder bedrijf zelf.
Voor mijn 3GS heb ik daar een half jaar geleden een witte gekocht... Duurde niet lang voor hij in Belgie was.
Heb je ook achter een kortingscode gezocht? Ze staan overal op internet, en je krijgt gratis verzending of enkele % korting
  #1166  
Oud 19-08-10, 14:11
430n 430n is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomtje Bekijk bericht
Voor mijn 3GS heb ik daar een half jaar geleden een witte gekocht... Duurde niet lang voor hij in Belgie was.
Heb je ook achter een kortingscode gezocht? Ze staan overal op internet, en je krijgt gratis verzending of enkele % korting
Mocht je de code vinden... laat me even weten? (ik ga ook zoeken)
  #1167  
Oud 19-08-10, 14:45
430n 430n is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Ik heb een code gevonden.: PCWIPNK11

Je moet volgens mij nog wel 19% btw betalen. (kom je nog steeds onder de €30,- uit)
  #1168  
Oud 19-08-10, 18:45
randys randys is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 4
Standaard

Mijn iPhone 4 komt volgende week pas, maar heb net wel alvast een case besteld. Ik heb alleen de linker (beborsteld staal idee) gekocht, dus alleen een backcover en geen displaymirror. Ben benieuwd naar de kwaliteit
Als ik hem heb post ik wel even mijn ervaringen.
  #1169  
Oud 19-08-10, 19:19
mistergadget mistergadget is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Iphone met een hoesje is gewoon lelijk.
  #1170  
Oud 19-08-10, 19:36
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mistergadget Bekijk bericht
Iphone met een hoesje is gewoon lelijk.
Zozo dat was een nuttige 1e post...
  #1171  
Oud 19-08-10, 20:43
gunth gunth is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 106
Standaard

ik heb de vapor besteld in rood,zwart.
momenteel enkel in preorder dus tis nog afwachten.
  #1172  
Oud 19-08-10, 21:16
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Ik heb een leren hoesje van besteld; Pre-order in USA. Kreeg daardoor korting. Hoesje is van rood leer. Ik had ook zo'n hoesje voor de 3G. Die was van zwart leer, krokodil-design. 2 jaar geleden bij store van Iphoneclub gekocht. Zo'n goede kwaliteit, bleef mooi.
Verder Bodyguardz full body screenprotector dry apply besteld in USA. Tot ik alles ontvangen heb, gebruik ik IPhone 4 alleen thuis en ligt ie verder in zijn doosje :-D
Het hoesje is de
Sena elega pouche
  #1173  
Oud 19-08-10, 21:21
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Ooh jammer dat ik dat van de korting nu pas lees, heb via Sena USA de Sena Elega Pouche in het rood besteld, wel 10 procent korting ivm pre order

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomtje Bekijk bericht
Voor mijn 3GS heb ik daar een half jaar geleden een witte gekocht... Duurde niet lang voor hij in Belgie was.
Heb je ook achter een kortingscode gezocht? Ze staan overal op internet, en je krijgt gratis verzending of enkele % korting
  #1174  
Oud 19-08-10, 21:31
Knuffie Knuffie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

dat zijn inderdaad mooie hoesjes die leren!!

ware het niet dat als ie valt er wel omheen moet zitten.. anders hebben mensen zoals ik er niks aan...
  #1175  
Oud 19-08-10, 21:45
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Goede keus, ik heb dezelfde bodyguardz besteld en de Sena Elega Pouche in het rood

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
Nou ik heb eindelijk door veel advies van vele hier een keuze gemaakt.

Het is de BodyGuardz Full Body Dry Apply geworden en als pouch is het de Sena Sarach UltraSlim Black/Grey geworden....



Beide besteld en als ik ze in huis heb is het wachten op de Iphone 4

Als die er dan is dan zal ik hier laten weten hoe de ervaringen met beide zijn.

Gr Randy
  #1176  
Oud 19-08-10, 21:49
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Haha dat is waar, maar ik ben overdreven voorzichtig


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuffie Bekijk bericht
dat zijn inderdaad mooie hoesjes die leren!!

ware het niet dat als ie valt er wel omheen moet zitten.. anders hebben mensen zoals ik er niks aan...
  #1177  
Oud 19-08-10, 22:39
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 430n Bekijk bericht
Die is ook erg mooi. Ik vind persoonlijk die van Sena iets mooier, omdat hij wat dunner lijkt. (ook het leer-patroon vind ik erg mooi)

Een case is misschien wel het beste, maar ik vind dat het mooie design van de iPhone4 aantasten.
ik vind dat patroon er juist niet echt zo mooi aan
maar veel plezier ermee
mja die case is eigenlijk gewoon een tijdelijke oplossing om mijn iphone een beetje te beschermen. ik heb het eigenlijk zelfs niet eens nodig.

trouwens ook geen last van de deathgrip
  #1178  
Oud 20-08-10, 04:34
Paulvv Paulvv is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk bericht
Op dit moment gebruik ik de Sena Corsa Case, maar die begint slijtage te vertonen. Nu was m'n oog gevallen op de hard graft Heritage Phone case. Wel wat duur, maar ik kon het niet laten 'm te bestellen.

na je post hier te hebben gezien is dit ook zeker de sleeve waar ik voor ga. Ik haal er ook meteen de macbook sleeve. echt mooi spul hebben ze daar.
  #1179  
Oud 20-08-10, 08:45
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Sena wordt in Turkije geproduceerd. Zag het daar in de winkels voor 5 lira. Hier kost het 30 euro zelfde leren hoesje. Had geen 3gs meer anders zou ik er wel eentje gekocht hebben.
__________________
NWO 666
  #1180  
Oud 20-08-10, 09:14
Nowa's schermafbeelding
Nowa Nowa is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Volgens mij worden Nike Puma Adidas etc. ook in Turkije gemaakt. Ook veel goedkoper dan in Nederland

Heb gister deze opgepikt bij BelCompany in afwachting van mijn gratis Apple bumper:
http://www.case-mate.com/iPhone-4-Ca...elli-Cases.asp

Case sluit goed aan en ziet er netjes uit. Had alleen de ruitjes op de achterkant niet gezien maar hier kijk ik toch niet de hele dag tegenaan.
Je krijgt er ook een front shield bij om op je display te plakken. Case was 20 Eurie.

Laatst gewijzigd door Nowa; 20-08-10 om 09:18.
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 11:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 16:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 21:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 15:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.