//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) zwarte bumper van het case programma...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1201  
Oud 24-08-10, 21:03
Thrilla Thrilla is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

zwarte bumper van het case programma
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1202  
Oud 24-08-10, 21:05
spuji spuji is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 60
Standaard

Heb een screen protector vanuit de switch in gent gekocht, achterkant is netjes en goed maar de bescherming voor de voorkant is zwaar teleurstellend. Het scherm is veel van z'n scherpte kwijt, went misschien wel maar zonde van het scherm. Voor de voorkant ga ik zeker nog een beter alternatief zoeken. Verder zit ie ook nog in een sleeve case, tot nu toe zeer tevreden van
__________________
Best signature evah
  #1203  
Oud 25-08-10, 13:10
Jappe Jappe is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 48
Standaard

Ik heb nu een week de InvisibleSHIELD op de voor- en achterkant zitten ben alles behalve tevreden. De shield is toch erg goed zichtbaar, niet door micro bubbels, maar door een soort licht relief op de shield.

Hebben meer mensen hier last van? Het zou best normaal kunnen zijn, aangezien de shield ook voor bescherming moet zorgen. Zou dit bij de bodyguard (dry apply) ook zo zijn?

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een soort flinterdunne film voor over de voor- en achterkant. Het nadeel is dat je dan wel minder bescherming hebt.

Iemand trouwens ervaring met GelaSkins | iPad Skins, iPhone Skins, iPod Skins, Laptop Skins, Gaming Skins, Custom Skins, Giclee Prints and more... ? Het haalt wel het hele apple design weg, maar het is wel een originele skin.
  #1204  
Oud 25-08-10, 13:47
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

heej jappe,ik gebruik de bodyguardz voor m,n iphone 4. zeer tevreden over...ziet er goed uit. je ziet het wel dat het erop zit. aan de achterkant zie je het echter niet.

ik gebruik hierbij de belkin grip vue clear dus dan zie je de iphone nog mooi en netjes.
werkt erg goed. heb wel de hoekjes van het voorscherm een beetje kleiner gesneden,het hoesje pakte telkens de rand van de folie. dat is nu dus opgelost.
  #1205  
Oud 25-08-10, 14:27
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Hij is echt prachtig !! Ga hem ook maar bestellen denk ik. Bedankt voor je info en foto's.

EDIT; Denk je dat het mogelijk is dat de iPhone4 met bumper en al erin past??
Ligt eraan welke versie je besteld. Je kan de 3GS versie bestellen -daar die iPhone 4 met bumper denk ik ook wel in moet passen- of de iPhone 4 versie, daar waarschijnlijk de bumper niet in kan. Je kunt ze anders prima mailen, ze geven vrij snel een reactie op je mail.

Verder is er sinds afgelopen week een wallpaper beschikbaar voor je iDevice die ook perfect bij dit hoesje past.


Hele pack is hier te downloaden..
__________________
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB
  #1206  
Oud 25-08-10, 17:28
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Ik heb 2 weken de Switcheasy NUDE gebruikt en ben er totaal niet tevreden over. Hij sluit opzij niet genoeg af en laat de voorzijde bloot. Er kruipt opzij overal stof en vuil tussen, wat slordig oogt! Tevens staat het ding al vol met krassen terwijl hij altijd in m'n zak zit zonder sleutels. Allé, het ziet er niet meer uit na amper 2 weken.

K'heb nu de Bodyguards er opgedaan in afwachting van een nieuwe iwood

Geen aanrader! Heb ter vergelijking reeds een 2 weken geleden de nude versie die je in het case programm kon bestellen besteld en kan dus binnenkort een vergelijk opmaken, want die zal er hopelijk eens gaan aakomen en op de iwood moet je toch 6 weken wachten....
  #1207  
Oud 26-08-10, 10:53
Benny Jolink Benny Jolink is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 21
Standaard

Ik had eigenlijk geen case willen nemen, enkel een screenprotector, maar ik durf het niet aan. Dat ding voelt zo zwaar, maar breekbaar aan met al dat glas, dat ik echt denk dat hij na een goede val kapot is of in elk geval zwaar beschadigd.

Een bumper/plastic case is geen optie, omdat het er niet uitziet (in mijn ogen).

Ik heb na veel zoeken gekozen voor de Noreve Traditional Case.
Ik wilde persé een flip case waar het toestel tijdens het bellen in blijft (dus geen zakje oid) en de telefoon moet niet over het aangezicht vastgehouden worden met allerlei lelijke bandjes. Daarnaast betaal ik liever paar cent meer voor mooie kwaliteit dan dat het leer na paar maanden barst of de telefoon slecht omsluit.

Dit is het geworden;

Etui en cuir Tradition pour Apple iPhone 4 | Noreve - Haute Couture for Mobile Devices

Check ook deze Review (vergelijkbaar model voor een ipod) (zeer positief)


En deze voor de 3g (beroerd geluid)


krijg hem volgende week binnen (rechtstreeks bij Noreve besteld voor ongeveer 50 Euro'tjes.)

Laatst gewijzigd door Benny Jolink; 26-08-10 om 11:11.
  #1208  
Oud 26-08-10, 11:51
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Ik wil een doorzichtige, vrijwel onzichtbare protectie zoals bijvoorbeeld Zagg InvisibleSHIELD voor mijn iPhone 4 of een CARBON(look) case.
Iemand nog (niet te dure) tips?
  #1209  
Oud 26-08-10, 11:56
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJob Bekijk bericht
Ik wil een doorzichtige, vrijwel onzichtbare protectie zoals bijvoorbeeld Zagg InvisibleSHIELD voor mijn iPhone 4 of een CARBON(look) case.
Iemand nog (niet te dure) tips?

Ik heb ook heel erg zitten zoeken naar een goede shield en heb na veel speurwerk en veel recenties bekijken gekozen voor de BodyGuardz en dan maakt het niet veel uit of je de gewone of dry apply koopt.

Nu heb ik zelf geen ervaring hiermee maar heb heel veel reviews gelezen over de verschillende merken.

En nee heb geen aandelen in Bodyguardz....
  #1210  
Oud 26-08-10, 12:08
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Deze en deze hier zijn ook cool.
Bij de SGPStore doel ik dan vooral op de carbon versie
  #1211  
Oud 27-08-10, 06:32
Smitske Smitske is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Lier
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yfoon Bekijk bericht
ik gebruik een rubberen hoesje van INCASE en een beschermfolie voor het scherm.
Doet bijna geen onrecht aan het design van de iphone.Protective Cover For iPhone : Incase Products

Heb je deze case besteld bij Incase zelf? Lijkt me nogal omslachtige manier van werken... Gisteren een mailtje gestuurd, zou dan telefonisch gecontacteerd moeten worden voor de betalingsgegevens?
  #1212  
Oud 27-08-10, 08:30
chc chc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jappe Bekijk bericht
Ik heb nu een week de InvisibleSHIELD op de voor- en achterkant zitten ben alles behalve tevreden. De shield is toch erg goed zichtbaar, niet door micro bubbels, maar door een soort licht relief op de shield.

Hebben meer mensen hier last van? Het zou best normaal kunnen zijn, aangezien de shield ook voor bescherming moet zorgen. Zou dit bij de bodyguard (dry apply) ook zo zijn?
Een soort van waas/mist? Had ik ook last van, enkel bij de voorkant...achterkant zag er wel prima uit! Heb dit voorgelegd aan Bodyguardz en ik mocht hem terugsturen en geld terug. Had namelijk 2 setjes, en alle 4 velletjes hadden last van die waas. Toch maar terug naar mijn oude en vertrouwde merk: Exim via eBay. Heb die protectors op al mijn devices en nooit problemen mee gehad!
  #1213  
Oud 27-08-10, 11:53
JoostF JoostF is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk bericht
Ligt eraan welke versie je besteld. Je kan de 3GS versie bestellen -daar die iPhone 4 met bumper denk ik ook wel in moet passen- of de iPhone 4 versie, daar waarschijnlijk de bumper niet in kan. Je kunt ze anders prima mailen, ze geven vrij snel een reactie op je mail.

Verder is er sinds afgelopen week een wallpaper beschikbaar voor je iDevice die ook perfect bij dit hoesje past.


Hele pack is hier te downloaden..
Inderdaad een schitterende wallpaper, gebruik 'm op de iMac en m'n nieuwe iPhone4

Vraagje: hoe zit de heritage phone case in je broekzak? Is dat te doen of niet? Overweeg deze of een Sena Case Argyle http://www.senacases.com/apple/iphone-4-cases/argyle/
  #1214  
Oud 27-08-10, 12:50
Martijnvl90 Martijnvl90 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Hallo,

Ik zoek eigenlijk een case voor mijn iphone 4, die een vriend van mij ook heeft voor zijn nokia.
Waarbij je je telefoon van de zijkant er in doet, maar ik kan hem nergens vinden.

Foto:


Ik heb hem nog nergens kunnen vinden, misschien weet iemand waar ik hem kan vinden?

Alvast bedankt!!
  #1215  
Oud 27-08-10, 14:23
steffen123 steffen123 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 43
Standaard

Ik zoek dringend een soft/hard case voor mijn iPhone 2G, waar kan ik 1 kopen?
  #1216  
Oud 27-08-10, 15:15
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoostF Bekijk bericht
Inderdaad een schitterende wallpaper, gebruik 'm op de iMac en m'n nieuwe iPhone4

Vraagje: hoe zit de heritage phone case in je broekzak? Is dat te doen of niet? Overweeg deze of een Sena Case Argyle Sena Cases - Designer Leather Cases : iPhone 4 Leather Cases Argyle for Apple
Ik heb volgens mij gewoon een normale maat broekzak en ik heb m'n telefoon (incl. hoesje dus) en portemonnee in dezelfde zak. Past prima dus.
  #1217  
Oud 27-08-10, 16:40
mbliek mbliek is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk bericht
Ik zoek dringend een soft/hard case voor mijn iPhone 2G, waar kan ik 1 kopen?
crumpler verkoopt nog hoesjes waar de 2g in passen. Zie Home - Crumpler
Ze verkopen ze ook online in sommige winkels.
  #1218  
Oud 27-08-10, 21:08
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

@ Steffen123
iPhone 3G(S) Leather Case - Hubay die heb ik voor mijn oude (2G), erg fijn stevig hoesje. Tevens stijlvol kleurtje.
  #1219  
Oud 28-08-10, 01:14
tmgtmgtmg tmgtmgtmg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

kan iemand mij vertellen waar ik een Incase Slider kan bestellen of kopen? dank
  #1220  
Oud 28-08-10, 04:45
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Ik zoek iets in de richting van zo'n leren hoesje van de openingspost, maar dan voor de iphone 4.. Iemand?
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:16.