//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) De bodygardz zag ik juist vanmiddag in de Mediamarkt hangen. Ik heb al spijt dat ik ze via internet gekocht heb, want ze waren hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1281  
Oud 17-09-10, 01:07
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

De bodygardz zag ik juist vanmiddag in de Mediamarkt hangen. Ik heb al spijt dat ik ze via internet gekocht heb, want ze waren hier net onder de 20 euro.
Vorige week zaterdag heb ik de iPhone 4 gekocht. Jullie zullen het niet geloven maar hij zit nog helemaal in de verpakking. Mijn nummer moet overgezet worden (nummerbehoud) en dat gaat pas a.s. maandag in. Ik was nogal druk en ik dacht: dan zit ik er maar mee te spelen, dus ik wacht tot a.s. zaterdag. Eerst heb ik vandaag een goedkoop hoesje gekocht. Ik ben nog op zoek naar het ultieme hoesje. Ik laat alles wat nieuw is toch uit mijn handen vallen ;(
Ik zag deze bij The Phone House. Het voordeel is dat de iPhone niet helemaal opgesloten is en ik hem er snel uit kan halen (in de winkel geprobeerd met een iPhone daar). Sluit met klittenband. Ik kan hem bijv. zomers in de vakantie aan een riem hangen en er zitten nog wat openingen in om een bankpasje in te doen.
Voor mijn iPaq had ik ook een hoesje waar ik hem in moest schuiven.

Golla Golla Phone Wallet Cut Black Blue G710 :: Mobielartikelen.nl - Alle GSM accessoires voor uw mobiel
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1282  
Oud 17-09-10, 12:30
MacCrazed MacCrazed is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard Full body screenprotector en Incase Snap Case

Voor mijn iPhone 4 gebruik ik een full-body screenprotector van het merk Clear Protector waar ik zeer tevreden over ben en ik ontvang binnenkort de Incase Snap Case die ik heb besteld via het iPhone 4 Case Program.
Owja, ik heb gebruik af en toe ook nog een lederen SENA hoesje die ik nog van mijn iPhone 3G over heb.
Misschien een beetje overdreven, maar veiligheid voor alles !!
  #1283  
Oud 17-09-10, 16:06
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Dus de valenta kost in de winkel maar 12,99 euro. Dat is wel heel goedkoop.
We hebben het toch over deze ? Valenta Leather Pocket 14 - PDAshop.nl

Mijn oudste zoon heeft hem en als hij het geluid van de iphone 4 voluit heeft staan dat kan ie de telefoon duidelijk genoeg horen.
Kan je me vertellen waarom de gaatjes dan zo belangrijk zijn ?

Verder, als je zou moeten kiezen tussen Zagg invisible shield of Bodyguardz invsible shield.
Welke zou je dan moeten nemen ? Ik vind het voordeel van de bodyguardz dat ze er van de protectors er twee exemplaren bij doen. Verder schijnt het je scherm minder stroef te maken dan de bodyguardz.

Is de bodyguardz ook in normale telecomwinkels te koop of moet je hem echt online kopen ?
Ja het is idd best goedkoop, daarom heb ik hem ook voor tijdelijk aangeschaft totdat ik een mooiere en betere gevonden heb. Die gaatjes zijn alleen belangrijk bijv. als je op straat loopt. Namelijk een paar keer voorgekomen dat ik door herrie op straat hem niet hoorde afgaan in mijn binnenzak van mijn jas. Zonder de case er omheen hoor ik hem wel duidelijk. Dus vandaar.
Protectors gebruik ikzelf niet, dus geen ervaring mee, maar genoeg en reviews te vinden hier.
Weet wel dat in bijna iedere AppleStore die protectors te verkrijgen zijn, maar heb ze ook gezien in Tmobile-shops en bij de The Phonehouse.
Succes met het maken van de juiste keuzes.

Laatst gewijzigd door PrittStift; 17-09-10 om 16:11.
  #1284  
Oud 17-09-10, 17:23
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Ja het is idd best goedkoop, daarom heb ik hem ook voor tijdelijk aangeschaft totdat ik een mooiere en betere gevonden heb. Die gaatjes zijn alleen belangrijk bijv. als je op straat loopt. Namelijk een paar keer voorgekomen dat ik door herrie op straat hem niet hoorde afgaan in mijn binnenzak van mijn jas. Zonder de case er omheen hoor ik hem wel duidelijk. Dus vandaar.
Protectors gebruik ikzelf niet, dus geen ervaring mee, maar genoeg en reviews te vinden hier.
Weet wel dat in bijna iedere AppleStore die protectors te verkrijgen zijn, maar heb ze ook gezien in Tmobile-shops en bij de The Phonehouse.
Succes met het maken van de juiste keuzes.
Ok. Bedank. Heb inmiddels via een lokale telecomzaak een soortgelijk hoesje als de valenta gekocht, maar dan van eigen merk. Ze laten zelf maken dus zijn lekker goedkoop en toch echt leer.
De valenta heeft aan de achterkant een bevestiging voor een riem en dat srprak mij dan weer niet aan.
Qua protectors, bij mijn vorige iphone 3gs had ik weliswaar geen protector, maar wil het denk ik nu toch eens proberen. Op de een of andere manier bij de nieuwe iphone4 meer bang dat er krasjes opkomen.
Ik kan hem er altijd weer afhalen, toch ?

Als je het het moest zeggen. Zagg invisbible shield of bodyguardz shield.

Welke zou je dan kiezen ?

Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-09-10 om 20:38.
  #1285  
Oud 17-09-10, 18:33
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Ik heb deze besteld via het iphone case programma en moet zeggen is echt een knappe case en sterk ook

  #1286  
Oud 17-09-10, 18:35
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

en screen protector ?

zag deze ook bij iemand in een telecom winkel

Ik kies denk ik toch maar de bodyguardz. Net zo goed denk ik als de zagg en 2 geleverde protectors.
Dacht, laat ik gewoon een keer een screen protector proberen bij mijn nieuwe iphone 4. Kan het altijd nog verwijderen. Je kan nog zo voorzichtig doen als ik bij mijn vorige 3gs maar na een klein jaar zat daar toch een heeeeeeeeeel klein mini krasje op.
Heb bij een lokale telekom winkel een hoesje gekocht zoals de valenta , maar dan van eigen merk.
Die man van die telecom zaak liet ze zelf maken. Echt leer en 12 euro.
Misschien beetje dubbel, hoesje en protector maar goed. De protectors doe ik ook om toch een keer uit te proberen.
Een gratis bumper van apple is ook meegenomen. Ik had op mijn vorige 3gs weliswaar een iskin solo fx hoesje en het uiterlijk was daardoor niet onaardig maar als ik hem eruit had, was het toch wel weer wauw.
Ik bestel de gratis bumper gewoon en ga eens kijken wat het prettigst/mooist is.
De door kimvb bestelde hoesje is trouwens ook niet onaardig.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-09-10 om 20:37.
  #1287  
Oud 17-09-10, 21:16
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik hoop morgen mijn screenprotector er op te doen. Vind het best griezelig. Net zoiets als Boeklon om je boeken doen. Altijd scheef en van die bubbeltjes. Op deze site staat een goede beschrijving hoe je het er op moet doen.
Verder ben ik op zoek naar een hoes die me aanspreekt.
  #1288  
Oud 19-09-10, 09:25
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Ik kies denk ik toch maar de bodyguardz. Net zo goed denk ik als de zagg en 2 geleverde protectors.
Dacht, laat ik gewoon een keer een screen protector proberen bij mijn nieuwe iphone 4. Kan het altijd nog verwijderen. Je kan nog zo voorzichtig doen als ik bij mijn vorige 3gs maar na een klein jaar zat daar toch een heeeeeeeeeel klein mini krasje op.
Heb bij een lokale telekom winkel een hoesje gekocht zoals de valenta , maar dan van eigen merk.
Die man van die telecom zaak liet ze zelf maken. Echt leer en 12 euro.
Misschien beetje dubbel, hoesje en protector maar goed. De protectors doe ik ook om toch een keer uit te proberen.
Een gratis bumper van apple is ook meegenomen. Ik had op mijn vorige 3gs weliswaar een iskin solo fx hoesje en het uiterlijk was daardoor niet onaardig maar als ik hem eruit had, was het toch wel weer wauw.
Ik bestel de gratis bumper gewoon en ga eens kijken wat het prettigst/mooist is.
De door kimvb bestelde hoesje is trouwens ook niet onaardig.
Hoi.
Zou kiezen voor de de bodyguardz shield. Zie de review; ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl

Ennuh, mijn valenta hoesje heeft geen clip aan de achterzijde gelukkig, want dat vind ik ook zoooo oerlelijk !!
Zit nog steeds aan deze te denken... http://shop.hardgraft.com/phone-case...age-phone-case die is zoooo apart...

Lees voor je een keuze maakt de review van de 2 beste protectors effe.

Grtjs

Laatst gewijzigd door PrittStift; 19-09-10 om 09:27.
  #1289  
Oud 19-09-10, 12:35
Talking Carl Talking Carl is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Die krijg je bij een Nokia van Nokia erbij. Ik zoek een nieuwe voor mijn werk Nokia, er is koffie over gegaan volgens mij niet los te verkrijgen....
Kijk is bij stax.com en dan de xqisit iphone line, daar heb je d'r een!
  #1290  
Oud 19-09-10, 12:36
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ik ga de Sena Ultraslim Pouch gebruiken. Normaal komt die morgen aan
  #1291  
Oud 19-09-10, 14:10
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Talking Carl Bekijk bericht
Kijk is bij stax.com en dan de xqisit iphone line, daar heb je d'r een!
Talking Carl bedoelde dus deze: STRAX - Strategic Accessories Solutions ::.. Demo 5.0 voor iPhone 4.
Voor de 3G/3Gs is het deze: http://www.mobileaccessories.info/in...om=&kat4=14949
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 

Laatst gewijzigd door Operafreak; 19-09-10 om 14:16.
  #1292  
Oud 19-09-10, 19:29
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Als je het het moest zeggen. Zagg invisbible shield of bodyguardz shield.

Welke zou je dan kiezen ?
Moet je hier eens kijken

ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl
  #1293  
Oud 20-09-10, 12:06
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Ondertussen heeft mijn Griffin Reveal (niet de Edge) na minder dan 2 weken al krassen aan de binnenzijde (of haarscheurtjes)! Vermoedelijk door gewoon mijn iPhone in en uit de case te nemen, wat mij toch een normaal gebruik lijkt te zijn. Ik heb dit weten aan de leverancier, ben benieuwd naar hun reactie. Ondertussen maar een silicon sleeve (2) besteld (Belkin Grip Groove Duo).

Een positief punt: mijn iPhone heeft krassen veroorzaakt op de case en niet andersom.

Laatst gewijzigd door BfromB; 21-09-10 om 09:09.
  #1294  
Oud 20-09-10, 19:25
emielm emielm is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

weet iemand waar deze te koop is? Glide for iPhone 4

Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-09-10 om 20:37.
  #1295  
Oud 21-09-10, 20:28
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Mijn flipcase is vandaag binnengekomen.
Apple iPhone 4 Aluminium Lined Leather Case – iPhone Leather Case – Proporta Leather Case - Proporta

Supersnel, want ik heb hem de 16de besteld en nu al in huis.
Het is een supermooie hoes, alleen is er een kleine minpuntje, ik denk een foutje bij die ik ontvangen heb
Hij is nl best scheef aan de binnenkant, weet niet hoe ik het uit moet leggen, wil wel een foto plaatsen als iemand me uit legt hoed dat moet, want ik kan nergens vinden hoe ik een foto moet plaatsen hier

Ik baal er wel van, heb ook al een mail met foto opgestuurd naar waar ik hem gekocht heb en en ben benieuwd wat ze er van zeggen.
  #1296  
Oud 21-09-10, 20:48
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door emielm Bekijk bericht
weet iemand waar deze te koop is? Glide for iPhone 4
Is http://hubay.nl/store/product.php?id_product=18 dat 'm niet?
  #1297  
Oud 21-09-10, 20:51
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Heb vandaag de Incase Snap Case binnengekregen (via Apple case program), wel leuk, je ziet er alleen erg veel vingers op! 3 weken geleden heb ik de SGP Carbon erop geplakt en zit nog steeds prima, ben er verliefd op!
  #1298  
Oud 21-09-10, 22:06
Smitske Smitske is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Lier
Berichten: 10
Standaard

Heb nu een Belkin slidercase, maar in combinatie met een screenprotector is dit een regelrechte ramp want de case duwt de folie iedere keer omhoog! Op zich een goede stevige case, maar aangezien ik bij screenprotectors zweer... ;-) Heb nu de Switcheasy Nude besteld, ben benieuwd! Iemand ervaring hiermee?
Oja, bij incase ook een slidercase besteld, maar niets als zever. Weet niet eens of de order überhaupt doorgaat! Heel onprofessioneel allemaal...
  #1299  
Oud 22-09-10, 10:43
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Goedemorgen!

Is er iemand bekend met de Belkin Shield Micra Hard Case voor iPhone 4 ?
Ik kwam deze tegen op een website, en vind 'm er erg mooi uitzien.. maar iemand enige ervaring met deze case?

Graag een berichtje
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #1300  
Oud 22-09-10, 12:42
copyfile copyfile is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 112
Standaard

Wat is op dit moment de beste bumper voor de iphone4 ? Mijne komt na de gratis bumper actie van apple dus moet er zelf eentje kopen. Wil gewoon een zwarte, dus alleen een bumper !
__________________
Ipod Touch 2G 8gb | Ipad 32gb Wi-Fi+3G | Macbook Pro Mid-2010 | Iphone 4 16GB
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 11:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 16:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 21:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 15:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.