//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door goochelaar Het voordeel van deze t.o.v. de sena lijkt mij het 'bandje' waardoor hij niet uit de sleeve valt als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1401  
Oud 07-10-10, 01:47
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goochelaar Bekijk bericht
Het voordeel van deze t.o.v. de sena lijkt mij het 'bandje' waardoor hij niet uit de sleeve valt als je hem per ongeluk verkeerd om vast zou houden.

Jammer van de afwerking. Twijfel nu toch weer tussen deze en een sena....
Dat is nou precies waarom ik deze case had besteld. Ik had al een Sena case, maar glipte er te gemakkelijk uit, behalve als het de bedoeling was. Tevens gaan naar iets langer gebruik die 2 flapjes uitlubberen is mijn ervaring toen ik die had met een 3Gs.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1402  
Oud 07-10-10, 10:21
goochelaar goochelaar is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Dan ga ik er toch maar vanuit dat
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Bekijk bericht
Deze is vandaag bij mij op het werk binnengekomen,
ziet er leuk uit, maar de afwerking is niet echt netjes,
lijmresten, scheve stiksels,scheef embleem.
Maar voor de prijs een aardige case, alleen niet zo mooi afgewerkt als mijn sena
dit een incident is. Dan nog even een goede screenprotector erbij zoeken en dan zijn we weer klaar.
  #1403  
Oud 07-10-10, 15:18
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Wat jammer zeg dat je dit hebt moeten ervaren met deze toch wel goede case. Zou ie op maandagochtend geproduceerd zijn? Ik heb geen last van lijmresten etc. Ennuh inmiddels veel positieve reacties gehad.
En die Sena cases zijn natuurlijk ook erg goed.
Zit jou embleem wel recht erop gestikt dan,
niet dat ie bij mijn baas heel scheef zit, maar het zou toch mooier zijn als t gewoon recht is.
  #1404  
Oud 07-10-10, 15:32
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Bekijk bericht
Zit jou embleem wel recht erop gestikt dan,
niet dat ie bij mijn baas heel scheef zit, maar het zou toch mooier zijn als t gewoon recht is.

Ja absoluut, embleem zit kaarsrecht hoor! Als het niet recht zou zitten zou ik hem ook niet willen hebben, zou me daar vreselijk aan ergeren en dus terugsturen/brengen.
  #1405  
Oud 07-10-10, 16:03
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Ja absoluut, embleem zit kaarsrecht hoor! Als het niet recht zou zitten zou ik hem ook niet willen hebben, zou me daar vreselijk aan ergeren en dus terugsturen/brengen.
Zou ik denk ik ook doen, zal t eens met 'm over hebben.
  #1406  
Oud 07-10-10, 16:25
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remco. Bekijk bericht
Heb de Classic van Beyzacases. Kostte me 35 euro bij de Amac.

Ook best een mooie idd !! Heb hem ook gepast bij de AppleStore in Utrecht, maar vond het meer een case voor de 3Gs, omdat er aan de zijkanten een beetje ruimte over was.

  #1407  
Oud 07-10-10, 16:27
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Bekijk bericht
Zou ik denk ik ook doen, zal t eens met 'm over hebben.
Ja zou ik doen, of even omruilen als de mogelijkheid er is. Want kwalitatief gezien moet het gewoon een erg goede case zijn.
  #1408  
Oud 07-10-10, 17:55
CeesiPhone CeesiPhone is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 111
Standaard

Voor iedereen die nog zoekende is naar een goedkoop en goed hoesje, kijk eens op: Hoesje (Flipover) voor iPhone 4 | iPhone 4 accessoires *NIEUW* | Webwinkel Store24 of Zwart/Wit/Rood/Roze/Oranje hoesje voor iPhone of iPod Touch | iPhone hoesjes | Webwinkel Store24.
  #1409  
Oud 07-10-10, 19:18
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

en nog met het Apple logo er op en dat voor die prijs!
  #1410  
Oud 08-10-10, 22:41
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Heb sinds eergisteren de switcheasy Capsule rebel voor iPhone 4.
Een van de weinige case's waarbij ook de Dock connector en koptelefoon .
ingang is beschermd/ afgesloten.
Ook past hij prima icm een bodyguard.

Ook heb ik de bovengenoemde Marware case en nog een case van Griffiin (elan) allen past deze eigenlijk niet goed ivm de bodyguard.
Ook mijn Apple bumper gaat prima icm de bodyguard.
  #1411  
Oud 09-10-10, 02:50
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjik83 Bekijk bericht
Moet m'n Iphone nog ontvangen, maar ben me alvast aan het oriënteren voor een goede bescherming. Dacht zelf aan een 'Speck fitted case' als bumper zie:

https://forum.iculture.nl/f28/i...-verkoopt.html

Mijn vraag weet iemand of hij met die case nog wel in een ultraslim pouch past van Sena die ik ook wel mooi vind?

Sena Cases - Designer Leather Cases : iPhone 4 Leather Cases UltraSlim for Apple

En deze dan nog erbij voor de variatie, ziet eruit dat die in ieder geval past met die Sena, wel vraag ik me af waarom die zo goedkoop is: Metallico Series Hard Cover iPhone 4 Case - Red, Metallico Series iPhone 4 Cases, Metallico Series Cases for iPhone 4/ HD - KitTube
Niemand die mijn vraag kan beantwoorden?

Heb deze in ieder geval net besteld aangezien m'n Iphone volgende week zaterdag binnen is.

  #1412  
Oud 09-10-10, 11:21
tomk94 tomk94 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard Goede bescherming iphone 4

Hallo allemaal,

Ik krijg binnenkort een nieuwe iphone 4 en ik ben aan het kijken voor een goede bescherming hiervoor. Ik zit nu te denken om het glas te beschermen met de Zagg invisibleSHIELD Full Body Easy Install voor iPhone 4 > iPhone Shields > iPhoneclub Shop en dan om de zijkanten nog een iPhone 4 bumper case te doen. Maar waar ik bang voor ben is dat de bumper case de invisableshield van de randen losmaken. Of hoef ik me hier geen zorgen om te maken?

Wat raden jullie aan?

Tom
  #1413  
Oud 09-10-10, 11:34
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Het kan wel, alleen is mijn ervaring dat de bumper iets minder goed past. En er daar door iets minder goed om blijft zitten.

Laatst gewijzigd door debroei; 09-10-10 om 12:54.
  #1414  
Oud 09-10-10, 11:44
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjik83 Bekijk bericht
Niemand die mijn vraag kan beantwoorden?

Heb deze in ieder geval net besteld aangezien m'n Iphone volgende week zaterdag binnen is.

Het spreekt nogal voor zich dat de iPhone met de eerste case niet meer in de Sena Ultraslim Pouch zal geraken. Die sluit namelijk al vrij goed aan.
  #1415  
Oud 09-10-10, 12:06
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Het spreekt nogal voor zich dat de iPhone met de eerste case niet meer in de Sena Ultraslim Pouch zal geraken. Die sluit namelijk al vrij goed aan.

Huh
  #1416  
Oud 09-10-10, 12:22
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Tja, wat wil je? Het is kiezen uit twee opties: geen bescherming en krassen op den duur of een laagje eraf (wat nog maar de vraag is) en een bescherming voor je display, zodat je geen krassen hebt. Nou dan weet ik het wel. En als de bescherming bij mij losraakt, komt er gelijk weer nieuwe op. Ideaal
Het is dus niet zeker of die spray inderdaad het beschermlaagje van je scherm aantast. Ik bedoelde , wilde alleen weten of dat het geval was.
Tast het die laag wel of niet aan.
Ik vind trouwens dat je de protector aan voor- en achterzijde op zich wel ziet, maar het valt me in de praktijk wel mee. Zeker qua de soepelheid waarmee je vingers over je scherm gaan. Bij mijn zoon die de zagg invisible shield erop heeft, is het toch iets stroever.

Mijn zoon heeft nu een week geleden de apple bumper ontvangen en ik moet nog de bestelde incase snap smoke ontvangen.
Mijn zoon heeft nu al een kleine lichte beschadiging aan de de bumper, dat valt me wel tegen. We hebben ieder een ander hoesje besteld zodat we evntueel konden ruilen. Hij vindt de incase snap smoke eigenlijk nog wel mooier. We zullen zien hoe het uitpakt.
Ik gebruik nu een eigen merk pouche van een telecomzaak , bevalt op zich goed. Enige wat ik vindt met pouches is dat je dat je die pouche dan weer ergens moet laten als je je telefoon wilt pakken. Waar laat je hem als je als iets in je linkerhand hebt, je telefoon gaat en je wilt hem even pakken. Moet je toch eerst die telefoon eerst eruit halen en die pouche ergens laten.
Dat is dan weer het voordeel van zo'n bumper of andere case.
Zonder bumper of case is ie inderdaad wel het mooist

QUa bescherming, je kan nog zo voorzichtig doen als ik altijd doe, maar ook bij mij ......... een ongeluk zit in een klein hoek.
Vorig week liep ik met mijn honden in het bos en had de hondenriem om mijn nek en had de telefoon in mijn rechterhand. Wilde een balletje gooien met mijn linkerhand en toen zwaaide het ijzeren gedeelte van de riem bijna tegen mijn scherm aan. Zo zie je maar weer.
  #1417  
Oud 09-10-10, 12:32
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Ja zou ik doen, of even omruilen als de mogelijkheid er is. Want kwalitatief gezien moet het gewoon een erg goede case zijn.
Case alweer teruggestuurd en nu wachten op een beter exemplaar.
  #1418  
Oud 09-10-10, 16:14
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Het spreekt nogal voor zich dat de iPhone met de eerste case niet meer in de Sena Ultraslim Pouch zal geraken. Die sluit namelijk al vrij goed aan.
Ik wou het even zeker weten, toch bedankt.
  #1419  
Oud 09-10-10, 17:24
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Ik zit te twijfelen tussen twee hoesjes voor mijn toekomstige iPhone4. Het moet een flip case worden, aangezien ik hem weleens nodig heb als ik bijspring met wat buitenwerkzaamheden.

De twee merken en bijbehorende links:

Piel frama
Apple iPhone 4 cases PIEL FRAMA

Noreve
: Noreve | Noreve - Haute Couture for Mobile Devices

De Noreve heb ik hier ontdekt. Ben vier uur bezig geweest met het doorzoeken van dit topic en het verder zoeken op internet naar links met reviews en foto's.

Misschien dat iemand mij iets meer over deze twee kan vertellen zonder de prijs te vergelijken? Misschien helpt dat in mijn keus.
Edit:
Mijn keus is gevallen op de Noreve. Ik vind hem mooier en vooral handiger na het zien van veel reviews, foto's en video's. Ik krijg hem waarschijnlijk dinsdag binnen en hij is besteld via mysleeve.

Laatst gewijzigd door Redondo1982; 10-10-10 om 12:55. Reden: Beslissing gemaakt
  #1420  
Oud 09-10-10, 21:28
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Lowermate. Ik heb die Speck fitted case besteld. Niet dat ik die nu mooi vind, maar ik dacht: dat rubber lijkt me wel wat. Misschien voor in de vakantie wel handig. Dan ben je vaak wat minder alert. Voorlopig houd ik het op de iPhone in een goedkoop hoesje. Des te groter is de verrassing als hij uit de hoes komt.
Ik heb die bescherming van Bodyguardz nu ook op de zijkanten e.d. gedaan. Dat is wat stroef en dan glipt hij minder uit je handen. Idd. wel een probleem als de telefoon gaat en je moet hem er uit halen. Ik zit nog te denken aan zo'n ding met een flap. Maar ja, ook geen gezicht.
Ik stond van de week te chatten op het station met onze zoon en ben dan best bang dat ze de iPhone uit mijn handen rukken.
Echt lekker vasthouden doet hij niet, vind ik. De 3 houdt beter/lekkerder vast.
Maar....... ik ben er erg blij mee
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 11:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 16:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 21:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 15:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.