//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door J0HAN85 Ik heb bij Sena gelijk maar 2 cases besteld, zien er weer erg mooi uit: Ik gebruik nu de ARGYLE ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1441  
Oud 19-10-10, 19:17
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J0HAN85 Bekijk bericht
Ik heb bij Sena gelijk maar 2 cases besteld, zien er weer erg mooi uit:



Ik gebruik nu de ARGYLE (rechter) Case, momenteel nog vrij lastig om m'n iPhone 4 in te krijgen, maar over een paar dagen moet dat beter gaan.
Ik had voor de zekerheid ook een UltraSlim (linker) Case besteld mocht de ARGYLE case niet bevallen.
Voor mijn 3GS gebruikte ik ook een Sena UltraSlim Case en die beviel erg goed.
Zien er gaaf uit, vooral de linker Sena UltraSlim. Zou je mij je ervaringen over een tijdje willen meedelen.
Ik ben namelijk vreselijk benieuwd hoe de UltraSlim bevalt in combinatie met de iPhone4 erin. (dus niet met de 3G(s) he, want daar zijn al genoeg mededelingen van, de iP4 heeft nou eenmaal een andere vorm) Zoals, zit ie te strak, drukt het de volumeknopjes niet in, makkelijk te verwijderen, wordt het leder snel soepel etc etc.

MVG
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1442  
Oud 19-10-10, 19:20
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Zien er gaaf uit, vooral de linker Sena UltraSlim. Zou je mij je ervaringen over een tijdje willen meedelen.
Ik ben namelijk vreselijk benieuwd hoe de UltraSlim bevalt in combinatie met de iPhone4 erin. (dus niet met de 3G(s) he, want daar zijn al genoeg mededelingen van, de iP4 heeft nou eenmaal een andere vorm) Zoals, zit ie te strak, drukt het de knopjes in, makkelijk te verwijderen, wordt het leder snel soepel etc etc.

MVG
Ik heb de Sena UltraSlim Case in het zwart en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Ik gebruik 'm nu een kleine maand, lang genoeg om te zeggen dat de iPhone er perfect in past. Akkoord, in het begin gaat het wat stroef, maar na een weekje is hij op maat gemaakt.
De iPhone is zodoende dus gemakkelijk te verwijderen en er worden geen knopjes ingedrukt.
  #1443  
Oud 20-10-10, 11:52
svenssonn svenssonn is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 34
Standaard

Ik heb momenteel een Sena UltraSlim Pouch. Deze heb ik gekocht op de website van Sena Cases met coupon code 'PCWIPNK11' voor 20% korting.

Het gebruik van een case vind ik wel behoorlijk irritant zeg. Steeds erin plaatsen en eruit halen. Daarom ga ik waarschijnlijk een replacement cover halen voor de achterkant. Mocht ik hem een keer laten vallen, maakt het me niet zo heel veel uit. Toetstel is toch verzekerd

Zie hier en hier voor meer info.

  #1444  
Oud 20-10-10, 13:01
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ach, mijn pinpas/geld moet ik ook steeds uit mijn portemonnee halen en weer terugstoppen.
  #1445  
Oud 20-10-10, 22:16
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Nog iets gevonden voor de liefhebbers. Ik heb ook een Golla-hoesje en het bevalt me prima.
Review: Golla Alley iPod-hoesje > Nieuws > iPodclub
  #1446  
Oud 20-10-10, 23:52
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Nog iets gevonden voor de liefhebbers. Ik heb ook een Golla-hoesje en het bevalt me prima.
Review: Golla Alley iPod-hoesje > Nieuws > iPodclub
Dit is een goede tip van je !! Het is dat ik al 2 hoesjes heb...

Thnx
  #1447  
Oud 21-10-10, 00:55
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik 'nog' maar een, maar ik heb eigenlijk ook wel zin in zo'n tweede hoesje. Die rits voor wat geld vind ik handig. Dan heb ik zowel de iPhone, pinpas en klein geld bij me. Dat lijkt me wel.
  #1448  
Oud 21-10-10, 15:57
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Ik heb een paar weken moeten wachten op het hoesje die we gratis kregen van Apple.
Ik heb de doorzichtige Incase besteld, maar wilde er iets 'leuks' mee doen, iets wat meer 'mijn ding' was.
Dus heb ik op mijn werk gevraagd, en gezocht naar een kleur die mij beviel.. en zie hier het resultaat :

__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.

Laatst gewijzigd door Delvenaartje; 21-10-10 om 15:59.
  #1449  
Oud 21-10-10, 18:41
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje Bekijk bericht
Ik heb een paar weken moeten wachten op het hoesje die we gratis kregen van Apple.
Ik heb de doorzichtige Incase besteld, maar wilde er iets 'leuks' mee doen, iets wat meer 'mijn ding' was.
Dus heb ik op mijn werk gevraagd, en gezocht naar een kleur die mij beviel.. en zie hier het resultaat :

Het hoesje op zich ziet er mooi uit hoor, mooie kleur ook, dus op zich mooi gedaan.
Ik vind het alleen zo jammer dat het prachtige design van de iPhone 4 niet meer te zien is.

Grtjs
  #1450  
Oud 21-10-10, 18:45
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Ik heb de Sena UltraSlim Case in het zwart en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Ik gebruik 'm nu een kleine maand, lang genoeg om te zeggen dat de iPhone er perfect in past. Akkoord, in het begin gaat het wat stroef, maar na een weekje is hij op maat gemaakt.
De iPhone is zodoende dus gemakkelijk te verwijderen en er worden geen knopjes ingedrukt.
THANX!! Zo ontzettend jammer dat er zo weinig ervaringen van deze prachtige case in combi met de iPhone 4 te vinden is ....

Maar goed, heb de case inmiddels besteld en nu om de iPhone 4 zitten.., ik moet zeggen het is prachtig mooi leder en zit lekker strak omheen.

Grt
  #1451  
Oud 22-10-10, 21:14
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Nog iets gevonden voor de liefhebbers. Ik heb ook een Golla-hoesje en het bevalt me prima.
Review: Golla Alley iPod-hoesje > Nieuws > iPodclub
Wat een afschuwelijk ding is dit !!!
  #1452  
Oud 22-10-10, 21:23
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Er zijn nog tig andere hoesjes van Golla.
Zo'n hoesje is erg praktisch omdat je er geld in kunt doen en je pinpas. En als dan het hoesje opengaat...........
Het gaat mij om de telefoon dat die netjes blijft, wat er omheen zit, kan mij minder bekoren, het gaat me om de functionaliteit.
  #1453  
Oud 23-10-10, 21:30
Twinky Twinky is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

ik heb deze gemaakt bij Shinnorie, hij is nu ergens tussen Azie en Utrecht. Ben benieuwd naar de kwaliteit! Het was wel leuk (en lastig) om het perfecte hoesje te maken. Passend bij het design van de iPhone maar niet te saai

  #1454  
Oud 23-10-10, 21:42
PepeTheNit PepeTheNit is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik gebruik eentje van foofshop.com !
  #1455  
Oud 24-10-10, 10:38
wisser wisser is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 36
Standaard

  #1456  
Oud 24-10-10, 11:20
ElisevdB ElisevdB is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb nu de Sena Ultraslim in het wit voor de iPhone 4, voor 25 euro zeker een fantastische aankoop. Gekocht bij Senahoes.nl.

  #1457  
Oud 24-10-10, 18:56
KillRoy1972 KillRoy1972 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 52
Standaard Marware Sportgrip


Gebruik dit siliconen beschermhoesje (Marware Sportgrip) vanaf het begin voor mijn 3GS. Ideaal voor als je net zoals ik de iPhone regelmatig uit je klauwen laat vallen.

http://www.marware.com/products/Spor...-for-iPhone-3G
  #1458  
Oud 25-10-10, 17:32
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Ik heb vandaag deze besteld in de kleur wit met rode stiksels
Sena Cases - Designer Leather Cases : iPhone 4 Leather Cases Sarach UltraSlim for Apple#

Dat zal denk ik wel de laatste zijn, want ik heb nu zo ongeveer voor elke dag
van de week een ander hoesje
  #1459  
Oud 25-10-10, 19:29
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Heb hem nu ook binnen de Sena Ultrasim in het rood, eerste indruk is goed. Wel wat rode schilfers, maar goed zal de eerste paar keer zo zijn. Ben er wel tevreden over.
  #1460  
Oud 25-10-10, 20:43
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik heb vandaag bij iCentre een zwart Senahoesje gekocht. Dezelfde als de witte hierboven. Hij was geloof ik wel 27 zoveel. Ik wil die gebruiken als de iPhone in de handtas meegaat. Voor naar mijn werk gebruik ik het Gollahoesje.
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.