//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in DLD (T-mobile winkel) een stevig lederen hoesje gekocht, een soort boekje met een magneetje wat de flap vasthoud. In het ding staat: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 05-03-08, 12:05
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Ik heb in DLD (T-mobile winkel) een stevig lederen hoesje gekocht, een soort boekje met een magneetje wat de flap vasthoud.

In het ding staat:
- CAS-IPHONE
- Strax
- Made in China
Kostte EUR 19,-

Super netjes, één nadeel: beeldschermprobleem bij bellen door het bedekken van de sensor (https://forum.iculture.nl/76931-post9.html)

Ik moet het gedeelte bij de luidspreker effe wat groter maken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 05-03-08, 20:33
FireFly's schermafbeelding
FireFly FireFly is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Kerkrade
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar FireFly
Standaard

Heb net de Invisible shield geprobeerd, maar vond het niet echt mooi, dus heb hem er weer af gehaald, miss probeer ik het later nog eens en kijk het dan eens aan. Maar ik heb ook vandaag mijn Fabrix Sleeve binnen, dus die beschermt mij iPhone voorlopig toch voldoende. Daarnaast ben ik erg zuinig op mijn gadgets, ik had op mijn SE W850i nog geen enkel krasje of gebruiksspoor na een jaar gebruik..... en voor diegene die willen weten welke sleeve er om mijn iPhone zit, deze....

  #123  
Oud 11-03-08, 03:02
Necros Necros is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb inmiddels een invisibleshield besteld, maar ik wil nog een hardcase bestellen. Het eco shield van agent 18 vind ik wel aardig.
Nadeel: Ik lees veel op internet dat het hoesje zo strak om de Iphone zit dat het krassen kan veroorzaken. Ook in dit topic las ik er al het één en ander over.

Een 2e optie is voor mij de Iphone Capsule van Switcheasy. Deze hardcase is te vergelijken met die van agent 18, maar ik vind het design wat mooier.
Nadeel: Bij dit hoesje zitten losse screenprotectors, die je niet hoeft op te plakken. Dit schijnt niet geweldig te werken. zie review op deze site: Review: SwitchEasy Capsule en VisionClip voor de iPhone » Nieuws » iPhoneclub.nl
Dan zou ik de Capsule zonder losse screen protector gebruiken, en dan nog eventueel met een invisibleshield. Het nadeel hiervan is dat er wat ruimte ontstaat tussen het scherm en de rand van het hoesje. Hier gaat snel stof tussen zitten e.d.

Nu heb ik 2 keuzes:
1- Ik ga voor de agent 18 eco shield. (+ eventueel nog een invisibleshield voor het scherm)
2- Ik ga voor de Switheasy Iphone Capsule. (+ eventueel ook het invisibleshield)

Wie kan mij een beetje advies geven

Agent 18 eco shield:
Online Store

Switcheasy Capsule:
Welcome to the Capsule iPhone

Laatst gewijzigd door Necros; 11-03-08 om 03:05.
  #124  
Oud 11-03-08, 07:42
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Ik zie op iPhone2you.nl twee soorten screen protectors staan. Is er nog iets te zeggen over welke van de 2 'beter' is? Of wat het verschil is? Ik zal straks de mensen van die store ook nog even mailen, maar misschien zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze store. Beide protectors zijn dezelfde prijs dus daar zit in ieder geval geen verschil in.

Qua hoesje ga ik denk ik nu voor de Sena Ultraslim Pouch, of kunnen mensen deze afraden en zo ja, welke alternatieven zijn er?
  #125  
Oud 13-03-08, 21:47
Adriaan Adriaan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Standaard

De combinatie invisibleSHIELD - FabrixCase is voor mij de ideale!
Ik hou niet zo van die bulky hoesjes en cases met foefjes zoals riemclips enzo, dus ik was helemaal verkocht toen ik de invisibleshield zag. Voor het aanbrengen heb je heel wat geduld nodig (je moet er gewoon een avond voor inleveren; ik ben er nog speciaal voor onder de douche gaan staan om het in een stofvrije omgeving aan te brengen..en het werkt!). Als hij eenmaal zit en het een nachtje getrokken heeft, ziet het er geweldig uit. Een echte aanrader!

Daarbij heb ik een FabrixCase gekocht, vooral om te voorkomen dat hij uit mijn zak glipt als ik zit (dat wil bij mij nog wel eens met mobieltjes gebeuren) en gewoon ter extra bescherming.
  #126  
Oud 14-03-08, 00:17
Necros Necros is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik krijg binnenkort de Invisibleshield binnen. Als ik die stickers aan ga brengen op mijn Iphone moet die natuurlijk zo schoon mogelijk zijn.
Heeft iemand nog tips om het scherm van je Iphone zo schoon mogelijk te maken?

Met het meegeleverde doekje blijven er altijd van die vegen achter op het scherm.
  #127  
Oud 14-03-08, 01:02
Adriaan Adriaan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Necros Bekijk bericht
Ik krijg binnenkort de Invisibleshield binnen. Als ik die stickers aan ga brengen op mijn Iphone moet die natuurlijk zo schoon mogelijk zijn.
Heeft iemand nog tips om het scherm van je Iphone zo schoon mogelijk te maken?

Met het meegeleverde doekje blijven er altijd van die vegen achter op het scherm.
Met het meegeleverde doekje kreeg ik hem schoon genoeg. Daarna nam ik het hele zootje naar de badkamer en zette ik de hete douche aan om een stofvrije ruimte te creëren. Tip: doe het 's avonds zodat je de iPhone die nacht met rust kan laten. Toen ik wakker werd, was het helemaal glad!
  #128  
Oud 15-03-08, 10:52
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Ik heb sinds gisteren de zwarte Senacases Ultraslim Pouch om m'n iPhone zitten en die kan ik iedereen die op zoek is naar een etui-model iPhone hoesje echt zeer aanraden. Al is het alleen al om de prijs: voor iets meer dan 25 euro wordt deze hoes vanuit Amerika binnen 3 dagen bij je thuis bezorgd! En dat is -ie dubbel en dwars waard, goede kwaliteit leer, zit mooi strak om de iPhone, helemaal goed gewoon.
  #129  
Oud 15-03-08, 11:26
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Ik heb sinds gisteren de zwarte Senacases Ultraslim Pouch om m'n iPhone zitten en die kan ik iedereen die op zoek is naar een etui-model iPhone hoesje echt zeer aanraden. Al is het alleen al om de prijs: voor iets meer dan 25 euro wordt deze hoes vanuit Amerika binnen 3 dagen bij je thuis bezorgd! En dat is -ie dubbel en dwars waard, goede kwaliteit leer, zit mooi strak om de iPhone, helemaal goed gewoon.
Ziet er super uit. Ik ga even neuzen wat er allemaal te koop is verder, maar denk dat ik ook voor deze ga.
  #130  
Oud 16-03-08, 00:14
Marc283 Marc283 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Ik heb sinds gisteren de zwarte Senacases Ultraslim Pouch om m'n iPhone zitten en die kan ik iedereen die op zoek is naar een etui-model iPhone hoesje echt zeer aanraden. Al is het alleen al om de prijs: voor iets meer dan 25 euro wordt deze hoes vanuit Amerika binnen 3 dagen bij je thuis bezorgd! En dat is -ie dubbel en dwars waard, goede kwaliteit leer, zit mooi strak om de iPhone, helemaal goed gewoon.
Ik ben benieuwd heb deze vanmiddag ook besteld. Dus hoop dat hij er woensdag of donderdag is.....
  #131  
Oud 16-03-08, 00:51
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Ik ben even gaan neuzen en voor de bodyshield gegaan. Ik vind de iphone zo mooi om te zien, dat het eigenlijk zonde is om een vast hoesje te gebruiken, vandaar dat ik die senacase wel mooi vond omdat hij daar ook nog eens uit komt hahaha Maar met de bodyshield zit hij helemaal nooit meer verstopt

Ik verwacht dat de krasjes die er inmiddels toch wel wat opgekomen zijn ook niet meer zo op zullen vallen na het aanbrengen van de bodyshield. Binnen 2 dagen zou ik het moeten hebben. Ben heel benieuwd!!
  #132  
Oud 16-03-08, 10:38
bartos's schermafbeelding
bartos bartos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 96
Standaard

hmmm ik ga ook eens kijken zo een body shield lijkt me ook wel handig
  #133  
Oud 16-03-08, 10:44
bartos's schermafbeelding
bartos bartos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 96
Standaard

@francis

die bodyshield heb je die ook van de sena site ????

of ergens anders besteld want ik zie em er nie tussen staan....


Grtz B.
  #134  
Oud 16-03-08, 12:40
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Ik weet niet zeker of ik links naar winkels mag neerzetten hier. Maar tik dit even in bj google en je hebt hem. 'invisibleSHIELD Full Body Shield for Apple iPhone'

Op youtube staan zelfs filmpjes hoe je het aan moet brengen. Handig om eerst even f te kijken

Groetjes Francis
  #135  
Oud 16-03-08, 15:05
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Ik gebruik sinds deze week een Case-Mate Signature Leather Case (in Phantom Black). Ik moet zeggen dat de case perfect past, een goede bescherming biedt (heb dit afgelopen vrijdag (bij toeval) nog even getest, want m'n iPhone viel uit de binnenzak van m'n jas , maar zowel mijn case als m'n iPhone (het belangrijkste) waren gelukkig onbeschadigd) en dat ik hem er gelikt uit vindt zien.





Een review van deze case kan je vinden op iLounge.com.

Laatst gewijzigd door SoundForge; 18-03-08 om 00:39.
  #136  
Oud 16-03-08, 22:38
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Erg mooi en slank ook!!
  #137  
Oud 17-03-08, 14:37
bartos's schermafbeelding
bartos bartos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 96
Standaard

@ soundforge maak je reclame voor het myiphone forum
dat je 2 keer de zelfde uitleg doet over je case
  #138  
Oud 17-03-08, 20:02
probin probin is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik gebruik het beschermzakje van een Oakley-bril. Met de stof van het zakje (soort brillenpoetsdoekje) kan je hem goed schoonmaken. En de stof is erg dun waardoor je het niet merkt in je broekzak.
  #139  
Oud 17-03-08, 22:26
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Ik gebruik een simpele screenprotector (die eigenlijk niet nodig is, maar voor mijn geweten doe ik het toch, soort vals veiligheidsgevoel) voor de rest niets. Het design van de iphone is te knap om weg te steken.
  #140  
Oud 17-03-08, 23:33
bartos's schermafbeelding
bartos bartos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 96
Standaard

das wel een feit maar de achter kant bekrast toch dan ???
als je alleen maar een sreen protector gebriukt
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:06.