//

Het perfecte iPhone hoesje voor de iPhone 5

Het perfecte iPhone hoesje voor de iPhone 5 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt. Je moet natuurlijk ergens beginnen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-01-14, 16:23
Sebasr8 Sebasr8 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard Het perfecte iPhone hoesje voor de iPhone 5

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt. Je moet natuurlijk ergens beginnen en dat wilde ik zo doen.

Ik heb zelf al een iPhone 4 gehad en tegenwoordig heb ik een iPhone 5. Ik ben erg zuinig op mijn telefoon zodat ik ze altijd door kan verkopen wanneer ik weer toe ben aan een nieuwe telefoon. Hiervoor gebruik ik dus altijd een hoesje. Ik hoor van veel mensen dat ze een hoesje gebruiken maar dat hun iPhone toch kapot gaat wanneer deze op de grond valt.

Ik heb nu een hoesje gevonden dat echt perfect is voor dit soort mensen. Ik ben dan vrij zuinig op mijn telefoon maar ook ik laat hem regelmatig vallen. Gelukkig is mijn beeldscherm nog nooit kapot gegaan.

S Pattern Protective Plastic Back Case for iPhone 5 - Black + Translucent hier vindt je het hoesje (hij is er ook nog in het zwart maar die is nu eventjes uitverkocht volgens mij S-Line Pattern Protective TPU Back Case for iPhone 5 Online - Black). Het is van de site dealextreme.com die bij vele wel bekend is denk ik. Ik raad dit hoesje echt aan omdat het de telefoon goed beschermt als hij op de zijkant valt en als je hem plat laat vallen op het scherm. Doordat het hoesje net iets hoger is dan de telefoon zelfs zal de telefoon niet op het scherm vallen (wat bij veel hardplastice hoesjes wel zo is).

Ik weet niet of dit de goede plek is om dit te plaatsen maar ik wilde jullie toch helpen want een scherm vervangen kost misschien wel het 30x de prijs van dit hoesje. Zo bespaar je toch snel weer wat geld (wellicht voor je volgende iPhone).

Het hoesjes kost maar €2,18 en de verzendkosten zijn gratis. Het hoesje is gemaakt van zacht plastic en past perfect om de iPhone. De hoesjes moeten wel uit China komen dus de verzending kan even duren maar het is het wachten waard.

Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen helpen (en geld heb kunnen besparen).
Bij deze nog 2 foto's van het hoesje:


Met vriendelijke groet,
Sebas Reinders
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Perfecte cover/flip case voor iPhone 5 gezocht Ver$uZ Motorsport iPhone algemeen 2 25-11-12 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:01.