//

Apple iPhone Stereo Headset kopen, waar?

Apple iPhone Stereo Headset kopen, waar? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben mijn door Apple bijgeleverde oortjes kwijt geraakt en wil een paar nieuwe kopen. Waar kan ik dit het beste te doen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-08, 09:52
Emiel Janson Emiel Janson is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard Apple iPhone Stereo Headset kopen, waar?

Beste mensen,
Ik ben mijn door Apple bijgeleverde oortjes kwijt geraakt en wil een paar nieuwe kopen. Waar kan ik dit het beste te doen omdat ik op eBay en andere website's veel neppe tegenkom wil ik graag advies want misschien zijn er hier mensen die al eerder een paar hebben gekocht. Zou super zijn!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-08, 09:58
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

misschien eens een applestore (toch zeker na 11 juli) binnenwandelen of waar ze iphones verkopen.
zie wel dat je oortjes koopt waaar de belknop opzit!
__________________
at your service

Laatst gewijzigd door truckdiver; 24-06-08 om 10:01.
  #3  
Oud 24-06-08, 11:39
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

hier op het forum, in het marktplaats gedeelte kan je ze krijgen of in de shop hier op iphoneclub (geen standaard, wel andere)
genoeg keus dus.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motorola MOTOROKR S9 HD Bluetooth Stereo Headset toch kunnen kopen laptopleon Archief 3 28-10-09 16:55
Welke stereo bluetooth headset ondersteunt de iPhone helemaal? Juupke iPhone accessoires en onderdelen 7 08-08-09 16:23
Officiële Apple iPhone Bluetooth Headset kopen in Nederland ? iPhoneRobin iPhone accessoires en onderdelen 4 02-07-08 16:21
[GEZ] Apple iPhone Stereo Headset (de standaard iPhone oordopjes) McHenk Archief 4 20-04-08 11:29
Orginele headset defect - nieuwe kopen maar waar bram87 iPhone algemeen 2 12-03-08 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:57.