//

Erg goede en degelijke hardlooparmband (tip)

Erg goede en degelijke hardlooparmband (tip) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of jullie het wat vinden en/of hetzelfde probleem hebben met de hardlooparmbanden. Er zijn hardlooparmbanden in Nederland alleen vind ik ze hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-01-14, 21:53
Sebasr8 Sebasr8 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard Erg goede en degelijke hardlooparmband (tip)

Ik weet niet of jullie het wat vinden en/of hetzelfde probleem hebben met de hardlooparmbanden. Er zijn hardlooparmbanden in Nederland alleen vind ik ze hier erg duur voor wat je krijgt (ik heb er 2 gekocht en beide gingen kapot en het klittenband verloor al snel zijn kracht).

Ik heb voor beide banden meer dan €20 betaald en ik verwachtte dan ook wel een beetje kwaliteit. Ik moet zeggen dat ik de band erg vaak gebruik, minimaal 5x per week. Een aantal van mijn vrienden waarmee ik veel sport hadden precies hetzelfde probleem en zijn ook al flink wat geld kwijtgeraakt aan de hardloopbanden. Ik vraag me af of meer mensen dit probleem kennen?

Het klittenband van mijn nieuwe band was alweer zwakker aan het worden en ik had er flink de pest in. Nu kwam 1 van mijn vrienden met het idee een hardloopband uit China te bestellen. Ik was al bekend met Dealextreme en ik heb daar even wat rondgesnuffeld opzoek naar een hardlooparmband. Dit is de armband die ik uiteindelijk heb gekocht.


(Dit is de link naar het product: https://dx.com/p/fashion-sports-gym-...5-black-170781)

Ik heb in 1x drie armbanden gekocht, mijn vrienden wilde dit namelijk ook wel proberen. Ik hoefde maar €2,57 te betalen (normaal zijn ze €2,89) maar ik kreeg korting omdat ik er 3 kocht. Nu gebruik ik de armband 2 weken en hij bevalt erg goed. Bij de banden die ik in Nederland kocht merkte ik na een anderhalve week ofzo al dat het klittenband weer slecht werd. Bij deze band heb ik daar nog geen last van. Ik vind het een erg fijne band, geen poespas eraan gewoon een degelijke, misschien wel onverwoestbare band (bij normaal gebruik natuurlijk hahaha). Ik zal jullie op de hoogte houden van de status van de band en ik hoop dat ik heel wat van jullie geld heb kunnen besparen!

PS: Ik heb een iPhone 5, mijn beide vrienden hebben een iPhone 4 en de armband was ook geschikt voor de iPhone 4!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-14, 12:24
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Welkom op het forum en bedankt voor de inbreng / tip.
  #3  
Oud 19-01-14, 13:00
Sebasr8 Sebasr8 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Welkom op het forum en bedankt voor de inbreng / tip.
Dankjewel en graag gedaan!
  #4  
Oud 25-02-14, 10:18
chrisvers12 chrisvers12 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 12
Standaard

Klittenband verloor al snel zijn kracht? Weer iets nieuws geleerd.
  #5  
Oud 25-02-14, 11:02
Lodewijk69's schermafbeelding
Lodewijk69 Lodewijk69 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ergens bij Utrecht..
Berichten: 111
Standaard

Krijg hier een raar gevoel bij...2 berichten..en alletwee leiden ze naar dezelfde website
__________________
iPad 16 GB Wi-Fi
  #6  
Oud 11-03-14, 14:31
Smobbo Smobbo is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk69 Bekijk bericht
Krijg hier een raar gevoel bij...2 berichten..en alletwee leiden ze naar dezelfde website
Je denkt dat hij van DealExtreme is? hahaha, natuurlijk niet.
@Sebasr8, bedankt voor de tip! Die dingen zijn in Nederland inderdaad onnodig duur!
Reageren

Labels
hardlooparmband, hardlopen, iphone 3, iphone 4, iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede tip voor iPad 3G bezitters! CoenBo Odido (T-Mobile) 13 20-07-11 13:31
Erg gevoelig Swiftly iPad algemeen 4 24-04-11 22:43
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] Raikonen1 iTunes 10 10-04-10 17:11
[TIP] Goede bescherming tegen krasjes DutchEvil iPhone algemeen 15 11-02-10 12:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.