Touchscreen werkt niet meer discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen! Ik heb mijn iphone 4 laten vallen maar er is dus niks kapot aan de buitenkant. Maar mijn scherm bleef zwart. Toen heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen werkt niet meer
Hallo mensen!
Ik heb mijn iphone 4 laten vallen maar er is dus niks kapot aan de buitenkant. Maar mijn scherm bleef zwart. Toen heb ik op internet gelezen dat de pinnen van mijn LCD er niet meer in zit. Dus heb ik mijn iphone opengemaakt en terug verbonden. Mijn scherm gaat terug maar touch werkt niet. Nu is mijn vraag... Kan ik dit probleem oplossen door een 'digitizer' te kopen? Of moet ik mijn hele scherm vervangen met LCD derbij? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Digitizer is los te vervangen maar is geen simpele klus
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Digitizer. =touchscreen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Let wel op dit is een klusje wat niet voor de leek is weggelegd
|
|
|||
|
|||
Je kan beter gewoon heel het scherm in een keer vervangen i.p.v. alleen de digitizer.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touchscreen werkt niet meer | mvlips | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 18:49 |
Touchscreen werkt niet meer :S | Buffalo | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 10:25 |
de touchscreen werkt niet meer? | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 08:37 |
Touchscreen werkt niet meer | Hesselk | Archief | 0 | 25-05-08 11:01 |
Touchscreen werkt niet meer | Biatelli | iPhone algemeen | 0 | 18-05-08 05:15 |
|
|