//

iphone 4s ios 7 geluid doet het vaak niet

iphone 4s ios 7 geluid doet het vaak niet discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Ik heb hier een iphone 4s wit met ios7.04. sinds deze update doet de muziek van de iphone het niet doormiddel van de luidspreker. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-14, 14:59
karam401 karam401 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 3
Standaard iphone 4s ios 7 geluid doet het vaak niet

hallo
Ik heb hier een iphone 4s wit met ios7.04.
sinds deze update doet de muziek van de iphone het niet doormiddel van de luidspreker. bellen doet het wel(niet goed maar er komt wel geluid uit) alarm doet het ook gewoon. maar de ene keer doet het geluid het maar meeste van de tijd doet die het niet. Ik keek op internet daat stond dat een volledige reset het zou moeten verhelpen via itunes. Alleen als ik dat doe kan ik dan alle apps die ik er op had terug er op zetten zoals flappy bird dat niet meer te downloade is maar dat ik wel op mijn iphone heb. wat kan ik doen om het probleem te verhelpen en mijn apps te behouden.

ps, heb geen garantie meer

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-14, 15:46
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Probeer je iPhone eens te herstellen d.m.v iTunes, volgensmij zou je Flappy bird nog wel terug kunnen downloaden omdat die volgensmij al in je cloud staat als je hem gedownload hebt, of je maakt een backup.
  #3  
Oud 16-02-14, 15:47
karam401 karam401 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 3
Standaard

En hoe kan je een back up maken van de hele iphone met alle Apps foto's gegevens.
  #4  
Oud 16-02-14, 15:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Door de iPhone te synchroniseren met iTunes. Na het herstel wordt dan alles terug gesynchroniseerd.
  #5  
Oud 16-02-14, 15:54
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Of met iCloud, door naar instellingen te gaan > iCloud > Opslag en reserviekopie en dan Maak nu reservekopie.
  #6  
Oud 16-02-14, 17:46
karam401 karam401 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 3
Standaard

ik heb alles gedaan maar nu is de iphone nog steeds het zelfde. je ziet niet het balkje van geluid harder of zachter wanneer je muziek aan zet. het probleem is dus niet weg. Het is extreem irritant. weten jullie misschien wat ik nu kan doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid iPhone 4 doet het niet juliajansen iPhone algemeen 28 18-03-14 01:02
IOS 7 geluid doet het niet goed paul37 iPhone algemeen 1 24-09-13 01:10
Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube itallaa iPhone algemeen 4 11-11-12 01:28
iphone 3gs mp3 geluid doet het niet meer o0marlonn iPhone algemeen 2 30-11-10 17:56
Help mijn iPhone geluid doet het niet vingros Archief 11 01-06-09 18:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.