iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Nieuwe iPhone 4S Homeknop 'klikt' (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/152373-nieuwe-iphone-4s-homeknop-klikt.html)

Opunium 04-03-14 15:56

Nieuwe iPhone 4S Homeknop 'klikt'
 
Allereert hallo, ik ben nieuw maar ik 'lurk' al een tijdje op dit forum. Ik heb nu echter jullie advies nodig.

Ik heb mijn goede oude iPhone 4S in de WC laten vallen (ja, dom) en ben vandaag naar de Apple Store in Amsterdam gegaan en heb daar voor 200 Euro een nieuwe gekocht (en een screenprotector van 20 euro). Nu zijn we een middag verder en ben ik erachter gekomen dat homebutton 'los' zit. Als ik mijn vinger erop zet en deze beweeg dan beweegt de homeknop mee, terwijl je dat doet maakt 'ie ook een 'klikgeluidje' en voel je die klik ook in je vinger (als jullie snappen wat ik bedoel). Het lijkt net alsof de knop te klein is voor het frame. Ik had dit niet bij mijn vorige iPhone die ik net heb ik ingeleverd en ook niet bij mijn iPad, bij beide zit de homeknop stevig vast. Nu heb ik weer 90 dagen garantie en zou ik in principe gratis een nieuwe krijgen, mijn vraag is echter, is dit kleine mierenneuk foutje wel iets waar ze telefoon voor omruilen? Ik snap dat het stom klinkt maar ik irriteer me er wel aan, aangezien het er eerst niet zat. Daarnaast verwacht ik wel een beetje kwaliteit voor 200 euro en een nog half werkende telefoon die heb ingeleverd voor deze nieuwe. En dan nog die screenprotector, daar heb ik 20 euro aan besteed in de Apple store en die zit nu op mijn klik iPhone. Als ik deze echter weer inlever ben ik die 20 euro ook weer kwijt.

Ik zou vrijdag al weer terug kunnen. Mijn vraag is dus: Is dit een goede reden waarvoor ze mijn telefoon weer (en ditmaal gratis door de garantie... ??) zouden omruilen? En die screenprotector: zou ik daar nog iets mee kunnen regelen in de Apple Store dan? Of ben ik die 20 euro gewoon kwijt als ze hem omruilen?

Alvast bedankt :)

EDIT: extra info: de knop zit eerst nog een beetje vast, als je hem echter een keer schuift lijkt het hek van de dam and is 'ie makkelijk heen en weer te klikken.

Guest-20180925190238 04-03-14 15:59

Dat vraag je het beste in de Apple Store. Van mij zou je een nieuwe screen protector krijgen of Apple dat ook zal doen is een ander verhaal.:-)

Opunium 04-03-14 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 952032)
Dat vraag je het beste in de Apple Store. Van mij zou je een nieuwe screen protector krijgen of Apple dat ook zal doen is een ander verhaal.:-)

Ik kom 'niet zomaar' in Apple Store, ik moet zeg maar speciaal naar Amsterdam gaan om het te vragen. En om nou 2 uur te reizen om te horen dat ze mijn iPhone niet willen omruilen... Als student reis ik gelukkig gratis, maar ja, tijd is ook geld ;)

Wat denk jij van die Homebutton?

Guest-20180925190238 04-03-14 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Opunium (Bericht 952033)
Wat denk jij van die Homebutton?

Ik denk dat Apple zonder discussie die iPhone omruilt. Je kan trouwens ook bellen en het probleem uitleggen. Als het goed is wordt die iPhone dan opgehaald en een nieuwe aan de deur gebracht.

Opunium 04-03-14 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 952035)
Ik denk dat Apple zonder discussie die iPhone omruilt. Je kan trouwens ook bellen en het probleem uitleggen. Als het goed is wordt die iPhone dan opgehaald en een nieuwe aan de deur gebracht.

Bellen kost toch geld? Ik keek al op hun site en ik zou dan 35 euro moeten betalen?

Guest-20180925190238 04-03-14 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Opunium (Bericht 952036)
Bellen kost toch geld?

Bellen kost altijd geld.:rolleyes: Je hebt 90 dagen Apple Care garantie. Maak daar gebruik van. Succes verder. :-)

Opunium 04-03-14 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 952039)
Bellen kost altijd geld.:rolleyes: Je hebt 90 dagen Apple Care garantie. Maak daar gebruik van. Succes verder. :-)

Mijn serienummer zegt dat ik dat niet heb... Naja ik heb een afspraak gemaakt voor vrijdag dus ik hoop dat ze hem omruilen!

scruby 06-03-14 10:23

Duidelijk probleem dat het gaasje waarmee de homebutton op de plaats wordt gehouden los zit. Ze zullen hem gewoon voor je omruilen ;) Je screenprotector.. dat denk ik niet. Ik zou sowieso geen screenprotector van €20 kopen tenzij het tempered glass is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.