//

Mijn iphone 5 laadt steeds niet op na dock reparatie

Mijn iphone 5 laadt steeds niet op na dock reparatie discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik HAD een jailbreak op mijn iphone wanneer ik de batterij had vervangen naar de gold batterij had ik de jb eraf gehaald 1maand later ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-05-14, 22:56
louisdelooze louisdelooze is offline
• iOS 6.1.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard Mijn iphone 5 laadt steeds niet op na dock reparatie

Ik HAD een jailbreak op mijn iphone wanneer ik de batterij had vervangen naar de gold batterij had ik de jb eraf gehaald 1maand later kwamen er NAND fouten op mijn iphone wou dan niet opstarten dan had ik de gold batterij eruitgehaald en de originele eringestopt. Ik heb dan een restore gemaakt in dfu mode (dus de dock connector en de home button werkte) maar itunes gaf fouten de iphone was niet gerestored. En dan naar apple verzonden ik kreeg mijn ophone terug en er kwam het recovery logo op wanneer ik hem aansloot herkende itunes hem niet dus wou ik hem in dfu mode zette maar dat ging niet (dus de dock connector en de home button werken niet) dan heb ik de dock connector enzo vervangen en dat hielp niets.

(Zou het kunnen dat apple dat onderdeel heeft uitgeschakeld zo ja hoe zet je da terug aan of us het moederbord kapot ?)


Grtjes louis

Laatst gewijzigd door louisdelooze; 26-05-14 om 20:54. Reden: niet duidelijk genoe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-05-14, 23:47
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louisdelooze Bekijk bericht
Ik heb een iphone 5 waar ik de batterij hed vervangen naar een gold batterij. 2maanden later kwamen er NAND fouten op dus heb ik de gold batterij eruit gehaald en de originele terug erin gestoken(de NAND fouten kwamen er telkens terug op). Daarna heb ik hem naar apple gestuurd ik heb hem terug gekregen en dan stond het recovery with itunes logo dus heb ik hem dan met itunes geconcentreerd en die herkende hem niet. na een paar maanden was de batterij plat en wou ik hem opladen maar dat ging niet. dan heb ik de gold batterij eringestoken en geprobeerd om recovery te doen met DFU mode maar dat ging niet ik den dat de home button niet werkt. dus heb ik dan maar de lightning dock vervangen. maar nog steeds hetzelfde probleem.

Weten jullie een oplossing ?

grtjs
Louis
Ik snap echt helemaal niks van je verhaal.
  #3  
Oud 26-05-14, 08:49
louisdelooze louisdelooze is offline
• iOS 6.1.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard

zo snap je het nu
  #4  
Oud 26-05-14, 18:07
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Ik, snap hem ook niet .
  #5  
Oud 26-05-14, 18:31
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Kan er nog steeds niet zo heel veel mee.
  #6  
Oud 26-05-14, 19:43
louisdelooze louisdelooze is offline
• iOS 6.1.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard

Ik heb dus een iphone 5. Ik heb de batterij vervangen naar een batterij die langer mee gaat niet van apple. 2maanden later werkt mijn iphone niet meer er komt een nand fout bij het opstarten. Dus heb ik de officiele batterij er terug in gestokken (de fouten waren er nog steeds) en naar apple verstuurt. Ik heb terug gekregen met het recover met itunes logo dus heb ik hem met itunes geconenncteerd maar die herkende hem niet.

Weten jullie een oplossing
  #7  
Oud 26-05-14, 19:47
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Mijn idee is dat de namaak accu je telefoon goed vernaggeld heeft. Vraag me af of er niks is doorgebrand ofzo.
  #8  
Oud 26-05-14, 20:08
louisdelooze louisdelooze is offline
• iOS 6.1.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 Bekijk bericht
Mijn idee is dat de namaak accu je telefoon goed vernaggeld heeft. Vraag me af of er niks is doorgebrand ofzo.
wat dan ? is dat herstelbaar ?
  #9  
Oud 26-05-14, 20:13
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Je hebt de originele batterij terug gestopt en de iPhone voor reparatie naar Apple gestuurd, welke reparatie of wat heeft Apple eraan gedaan om het probleem te verhelpen ? Toen je hem terug kreeg van Apple moest je vanwege dat connect met itunes logo erop je iPhone herstellen via itunes en dat lukt niet?
Je schrijft ook dat je home button het niet doet en dat je daarom de dockconnector hebt vervangen, waarom vervan je niet beter je flex kabel naar de home button toe?
  #10  
Oud 26-05-14, 20:16
louisdelooze louisdelooze is offline
• iOS 6.1.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faire4u Bekijk bericht
Je hebt de originele batterij terug gestopt en de iPhone voor reparatie naar Apple gestuurd, welke reparatie of wat heeft Apple eraan gedaan om het probleem te verhelpen ? Toen je hem terug kreeg van Apple moest je vanwege dat connect met itunes logo erop je iPhone herstellen via itunes en dat lukt niet?
ik weet da ni, nee hij hij kwam er niet op (ik kan hem ook ni op dfu mode zette)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 mei 2014 om 19:18 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louisdelooze Bekijk bericht
ik weet da ni, nee hij hij kwam er niet op (ik kan hem ook ni op dfu mode zette)
omda ik denk dat de home button ni werkt (da is mee in het circuit van de headphone + dock)
de dock en de home button werken niet
  #11  
Oud 26-05-14, 20:23
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Wat zijn jullie flauw,niet iedereen spreekt of schrijft algemeen beschaafd nederlands,ik ook niet maar ik begrijp zijn vraag ik zie dat je iphone 5 een jailbreak heeft haal die eraf en herstel je iphone in itunes.
  #12  
Oud 26-05-14, 20:32
louisdelooze louisdelooze is offline
• iOS 6.1.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard

...


Ik HAD een jailbreak op mijn iphone wanneer ik de batterij had vervangen naar de gold batterij had ik de jb eraf gehaald 1maand later kwamen er NAND fouten op mijn iphone wou dan niet opstarten dan had ik de gold batterij eruitgehaald en de originele eringestopt. Ik heb dan een restore gemaakt in dfu mode (dus de dock connector en de home button werkte) maar itunes gaf fouten de iphone was niet gerestored. En dan naar apple verzonden ik kreeg mijn ophone terug en er kwam het recovery logo op wanneer ik hem aansloot herkende itunes hem niet dus wou ik hem in dfu mode zette maar dat ging niet (dus de dock connector en de home button werken niet) dan heb ik de dock connector enzo vervangen en dat hielp niets.

Zo alles verteld
Eo duidelijk ?

(Zou het kunnen dat apple dat onderdeel heeft uitgeschakeld zo ja hoe zet je da terug aan of us het moederbord kapot ?)


Grtjes louis
  #13  
Oud 26-05-14, 21:01
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Heb je geen ander pc waar itunes opstaat is je kabeltje wel ok misschien knikje waardoor de kabel defect is.
  #14  
Oud 26-05-14, 21:01
louisdelooze louisdelooze is offline
• iOS 6.1.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dantis Bekijk bericht
Heb je geen ander pc waar itunes opstaat is je kabeltje wel ok misschien knikje waardoor de kabel defect is.
op 4 macs en 2pc getest en 7 verschillende kabels
  #15  
Oud 26-05-14, 21:08
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Dan moet ik er vanuit gaan dat je iphone stuk is als itunes niets ziet en waarom heb je een accu genomen die er niet in hoort heb hier ook een iphone 5 die gaat zeker heel de dag mee zit nog meestal 65% op voor hij op de lader gaat.
zie ook dat je profiel heeft aangepast er stond toch eerst iphone 5 ?
  #16  
Oud 26-05-14, 21:08
louisdelooze louisdelooze is offline
• iOS 6.1.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard

5 kapot nu 3

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 mei 2014 om 20:32 ----------

Ik gebruik de dag dior 4g of 3g
  #17  
Oud 27-05-14, 19:07
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Je hebt deze terug gekregen van apple. Met welke mededeling?
  #18  
Oud 27-05-14, 21:42
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Om dit maar kort te houden: het NAND is de "harde schijf" van de iPhone. Eens dat kapot is is er niets meer van te maken. Het zit vast gesoldeerd op het moederbord.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #19  
Oud 27-05-14, 23:00
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Er zal toch wel een mededeling van apple bij gevoegd zijn ?
Reageren

Labels
dock, iphone, niet opladen, recovery



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone laadt niet in Philips dock radio Jack Mossel iPhone algemeen 3 16-04-14 19:19
mijn iphone 4 laadt niet meer op paradijsss iPhone accessoires en onderdelen 7 17-03-14 18:39
iPhone 5s laadt niet tot 100 % in Dock. Popsie iPhone algemeen 16 26-11-13 12:47
iPhone 4S laadt niet op na reparatie djbierman iPhone algemeen 2 22-09-13 22:44
Mijn iPhone 3G laadt niet + accu leeg JRWDP iPhone algemeen 4 18-10-09 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.