//

iPhone opladen in Canada

iPhone opladen in Canada discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Over ruim twee weken vertrek ik naar Canada toe. Ik ga daar kamperen 2 weken lang en heb een auto gehuurd. Ik neem mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-07-08, 21:46
Titan1980 Titan1980 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 42
Standaard iPhone opladen in Canada

Over ruim twee weken vertrek ik naar Canada toe. Ik ga daar kamperen 2 weken lang en heb een auto gehuurd. Ik neem mijn iPhone mee, maar die zal het ongetwijfeld niet 2 weken lang trekken, ik wil hem dus opladen en de beste manier is denk ik via 12v (sigaretten ingang).

Moet ik ergens op letten of kan ik gewoon elke sigaretten plug pakken die een ubs poort heeft, dan stop ik daar dat witte kabeltje in die je standaard altijd krijgt bij aankoop van een iPod produkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-08, 23:01
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

PAS OP!

Er zijn al een hoop meldingen van iphones die het begeven hebben door een brakke 12v USB sigaretten aansluiting! Kortsluiting of toch andere spanning is de oorzaak

Wil je zeker weten dat je er een koopt die werkt, koop dan een originele voor de ipod of kijk even naar gecertificeerde producten!
  #3  
Oud 07-07-08, 23:02
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ik gebruik er eentje van trust, werkt prima
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 in Canada Quent Koopinformatie Rest van de wereld 7 30-07-10 23:08
iPhone 4 Canada Jeff Koopinformatie Rest van de wereld 1 23-06-10 12:37
Iphone uit canada rolandje0 Archief 3 16-05-10 12:08
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. Ancotje iPhone algemeen 4 11-12-09 08:37
iPhone in Canada? kasperlannoo Koopinformatie Rest van de wereld 3 09-04-08 16:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.