//

iphone video op de achterbank

iphone video op de achterbank discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot nu toe gebruikten we voor de kinderen een twin view dvd speler voor in de auto. Grote nadeel is dat de dvd's snel stuk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-08-14, 21:02
blardo blardo is offline
• iOS 7.0.6
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard iphone video op de achterbank

Tot nu toe gebruikten we voor de kinderen een twin view dvd speler voor in de auto. Grote nadeel is dat de dvd's snel stuk gaan door hoge temperaturen in de auto.
Mijn idee was nu om de film die op mijn iPhone of iPod staan af te spelen op de achterbank. Helaas vind ik erg weinig informatie over systemen die dit eenvoudig toelaten. In feite vind ik maar één toestel die dit kan/kon en dit komt van Philips ( de Philips-PV9002i ), maar zo te zien werd de productie al stopgezet en werkt ie enkel met een 30-pin connector.
Iemand een zicht op andere opties? Ik heb 3 kinderen op de achterbank en ze zijn nog te jong om elk hun eigen toestel te hebben, dus dat is geen optie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video Edit(ing) app's voor video bewerking op de iPhone (5) Andrisig iPhone Apps 0 23-04-13 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.