iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Sleeve iPhone 6 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/158043-sleeve-iphone-6-a.html)

pdavie2311 20-09-14 08:18

Sleeve iPhone 6
 
Gisteren mijn iPhone 6 zilver gehaald! Nu wil ik eigenlijk direct een sleeve erom heen, maar alle mooie staan nog op pre-order?

De sena bijvoorbeeld..Enige die ik kan vinden is de Bugatti in het zwart, maar die vind ik niet mooi..Iemand tips waar ze gelijk leverbaar zijn? Ik vind ze zo snel niet...

Liefst bruin leder en slim fit....

Thanx!!

dtroxx 24-09-14 10:20

Gisteren deze voor mijn vriendin besteld. Handgemaakt en met magneet als sluiting.

https://www.etsy.com/transaction/229...aid=463432c85f

pdavie2311 24-09-14 22:04

Thanx!! Maar heb de sena slim fit besteld...levering eind september...goede ervaringen met sena...

dtroxx 25-09-14 11:24

Zojuist even gekeken zie wel dat de sena geen trekbandje heeft om hem eruit te halen.
24-9 is die van mijn vriendin verzonden ben benieuwd.

Gefeliciteerd met je aankoop in iedergeval!

rkars 02-10-14 10:19

Heb je die sleeve inmiddels binnen, dtroxx? Ik zit zelf ook naar deze te kijken namelijk...

dtroxx 02-10-14 10:26

@rkars: Ja zeker hij zat in de brievenbus op de dag van release (26-9).
Dus Woensdag besteld, vrijdag in huis. En het is echt leer en zeer mooi afgewerkt!

rkars 02-10-14 10:30

En zit hij er een beetje strak in? Zou je misschien een foto ervan kunnen maken eens? een gebruikersfoto geeft soms net even een ander beeld dan een productfoto van een fabrikant vind ik

rkars 03-10-14 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 974402)
Gisteren deze voor mijn vriendin besteld. Handgemaakt en met magneet als sluiting.

https://www.etsy.com/transaction/229...aid=463432c85f

Ik heb deze sleeve vanmorgen ook besteld, en een uur later een melding dat hij verzonden was.. zal wel in de loop van volgende week binnen komen dan :)

sont 03-10-14 16:41

Ik heb deze besteld vanmorgen bij Sena .UltraSlim Classic Leather iPhone 6 Pouch Phone Case | Sena Cases

Aangezien ik met de 5 en 5S een UltraSlim sleeve van Sena heb gebruikt wilde ik voor de 6 dezelfde.
Vanmorgen besteld en word donderdag geleverd met FEdex uit de US.
Mail met tracking nummer is reeds binnen. Ohja. alles bij mekaar nog goedkoper dan uit Nederland waar die (nog)niet te verkrijgen is .:d

pdavie2311 03-10-14 17:22

Mijne komt volgende week woensdag dan eindelijk binnen!! Leuk die tracking van Fed Ex..Hij is nu in Memphis, haha!!

Popsie 03-10-14 20:15

Joli Originals - Joli Originals | Premium handmade sleeves and accessories | Since 2009

2-mans bedrijfje uit Amsterdam, schijnt topkwaliteit te zijn.
Heb eentje besteld :-)

El Morro 06-10-14 21:01

Mijn ervaring met de Sena pouch was niet al te best. Dat komt omdat de naden bovenin een afdruk achterlieten op mijn telefoon. Voor de rest een superhoes, zag er na en tijdje nog beter uit en telefoon gleed er makkelijk uit, maar niet te gemakkelijk dat ie eruit viel.

Als je deze pouch met fullbody shield gebruikt is ie zn geld zeker waard.

Crossbownl 11-10-14 15:00

Heb een Joli sleeve en deze zit echt perfect om de iphone heen en ziet er echt heel mooi uit. Aanrader!

WhyNotCallMeRo 11-10-14 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crossbownl (Bericht 979318)
Heb een Joli sleeve en deze zit echt perfect om de iphone heen en ziet er echt heel mooi uit. Aanrader!

Bijna 70 euro voor een lapje leer.

belachelijk

Crossbownl 11-10-14 19:51

Is idd niet goedkoop, maar dat zegt niet voor iedereen wat. Ik betaalde 62 euro inclusief verzenden. Maar het kan nog veel gekker, heb hiervoor een elementcase om mijn iPhone 5s gehad van 100 euro. Het is ook maar een suggestie en geen verplichting.

sont 11-10-14 20:11

Buiten dat het een prijzig jasje is voor de iphone,vind ik de 2 stiknaden aan de zijkanten storend. Heb mijn Sena nu een paar dagen om mijn 6 zitten in combinatie met een full body protector.Ik ben er weer blij mee.

CharlyApple 13-10-14 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 977093)
@rkars: Ja zeker hij zat in de brievenbus op de dag van release (26-9).
Dus Woensdag besteld, vrijdag in huis. En het is echt leer en zeer mooi afgewerkt!

Tevreden van deze sleeve? Ik vind het een mooie sleeve maar ik had dezelfde voor mijn iphone 5 en die was na een tijdje redelijk uitgerokken...
Volgende week heb ik normaal gezien mijn iPhone 6 plus dus ben volop op zoek naar een case, liefst een sleeve.

rkars 14-10-14 10:05

Ik kan je nog geen gebruikerservaringen met deze sleeve geven... Ik had de sleeve snel binnen (vrijdag besteld, dinsdag geleverd vanuit Litouwen), maar ik heb nog geen iPhone6 om te ervaren hoe hij in het gebruik is :)

Ook over de kwaliteit en afwerking ervan kan ik nog niks vertellen, omdat hij gelijk weg gelegd is door mijn vrouw/kids om als verjaardagscadeau te kunnen dienen, dus ik heb hem nog niet eens in real life kunnen bekijken ;)

diebote 17-10-14 07:33

ik gebruik inmiddels deze sleeve hij zit als gegoten om mijn iphone 6
Bugatti Leather Watch sleeve Brown voor je iPhone 6 - Appelhoes
het groot voordeel van deze sleeve is dat je kan zien wie er belt zonder dat je iphone uit de sleeve hoef te halen...:d

Harold1 20-11-14 22:08

Nadeel van een sleeve is dat je je telefoon er iedere keer uit moet halen en dat dan alsnog de kans bestaat dat hij beschadigd of dat je hem laat vallen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.