//

iPhone opladen zonder computer

iPhone opladen zonder computer discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk zit in in het goede forum! Excuses als dat niet zo is.. Misschien rare of domme vraag Maar kan het beter vragen dan dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-07-08, 20:49
Pieszecki Pieszecki is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard iPhone opladen zonder computer

Hopelijk zit in in het goede forum! Excuses als dat niet zo is..

Misschien rare of domme vraag Maar kan het beter vragen dan dat m'n iPhone misschien kapot gaat.. Maarre, kun je de iPhone ook opladen doormiddel van zo'n aparte usb stekker die gewoon in het stopcontact gaat ipv met de computer? Zo laat ik mijn iPod nano nml ook op als ik 's nachts mijn computer uit heb staan..

De stekker die ik heb is trouwens niet van Apple zelf.. Nooit problemen gehad met m'n Nano maar met m'n iPhone ben ik wel wat voorzichtiger!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-08, 21:09
tommievw tommievw is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Steenbergen
Berichten: 16
Standaard

ja dat kan..
  #3  
Oud 19-07-08, 00:00
SubMan's schermafbeelding
SubMan SubMan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 52
Standaard

3G wordt geleverd met zo'n stekker;


Kwestie van iPhone op de kabel en kabel in de stekker en laden maar.., uurtje is ie helemaal vol.
Zelfde kabel werkt ook met een autolader. Dus net zoiets maar dan met twaalf volt aansluiting voor de aansteker..
Prima.
__________________
G5 dual 1.8, 22 inch cinemadisplay (ADC) + 15 inch flat, iPod 4GB, iPhone 3G 16GB zwart.
  #4  
Oud 28-07-08, 11:29
darnok darnok is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een tijdje op een servicecenter van een niet nader te noemen duitse electronicaketen gewerkt en ik kan maaer één ding zeggen over dit onderwerp: Kijk AUB uit met de goedkopere 230v-naar-USB-stekkers. Op de een of andere manier kan er een stroompiek oid optreden waardoor ik reddelijk wat Ipod's overleden! Tip: Loop geen risico en gebruik alleen A-label omvormers!

Tip2: Mocht je geen Apple lader bij de hand hebben en wil je je PC niet de hele nacht aan laten staan: Gebruik de USB ingang op je printer (je weet wel die USB aansluiting waarmee je direct vanaf je cam foto's kunt printen(Pictbridge ofzo). Dit werk als een zonnetje!
  #5  
Oud 29-07-08, 22:12
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieszecki Bekijk bericht
Hopelijk zit in in het goede forum! Excuses als dat niet zo is..

Misschien rare of domme vraag Maar kan het beter vragen dan dat m'n iPhone misschien kapot gaat.. Maarre, kun je de iPhone ook opladen doormiddel van zo'n aparte usb stekker die gewoon in het stopcontact gaat ipv met de computer? Zo laat ik mijn iPod nano nml ook op als ik 's nachts mijn computer uit heb staan..

De stekker die ik heb is trouwens niet van Apple zelf.. Nooit problemen gehad met m'n Nano maar met m'n iPhone ben ik wel wat voorzichtiger!

Ik snap dan niet waar jij jou 3G gekocht hebt.. Een iphone heeft normaal altijd usb stekkertje in het doosje zitten
  #6  
Oud 29-07-08, 22:29
paradroid paradroid is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delphii Bekijk bericht
Ik snap dan niet waar jij jou 3G gekocht hebt.. Een iphone heeft normaal altijd usb stekkertje in het doosje zitten

de TS had op dat moment nog geen iphone (zie start datum)
  #7  
Oud 29-07-08, 22:49
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard

Oke, fout van mij, excuseer
  #8  
Oud 29-07-08, 23:07
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Kijk inderdaad uit met die goedkope laders, koop dan een goede voor een paar tientjes en spaar je iPhone.
Voor 25,- euro heb je bij Apple een originele, maar die zijn ook wel goedkoper te vinden denk ik. Is in ieder geval een goede investering voor zo'n duur apparaat lijkt me.
  #9  
Oud 07-08-08, 19:05
Hoppieee's schermafbeelding
Hoppieee Hoppieee is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 168
Stuur een bericht via MSN naar Hoppieee
Standaard

/ik laad me iphone op een bijzondere manier op.Bij het oplaad blokje van je iphone kan je er een kapje afhalen als je deze eraf haalt komt er een opening tevoorschijn met 2 kleine rondjes ( zitten ook aan de achterkant van een dvd speler) zon stekker heb je 0ook nodig zo laat ik hem op
  #10  
Oud 07-08-08, 19:22
xanadu.dm xanadu.dm is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: belgie
Berichten: 34
Standaard

Inderdaad, zo'n stekker vind je ook vaak bij een oude radio, doe het ook zo.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone in recovery en opstarten zonder computer bennie b iPhone algemeen 0 05-04-11 05:49
iphone activeren zonder computer bako Archief 4 18-09-10 10:07
iPhone opladen zonder iTunes ewout_dc iTunes 14 09-10-09 21:01
Windows: Iphone synchroniseren op computer zonder internet gielvangaal iTunes 4 03-10-09 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.