//

beste in-ear headphones ?

beste in-ear headphones ? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Mijn Apple in-ear headphone, de duurdere van +-€80 is helaas stuk, de rechterkant werkt niet meer. Ik was zeer tevreden over deze in-ear headphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-14, 23:20
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Question beste in-ear headphones ?

Beste,

Mijn Apple in-ear headphone, de duurdere van +-€80 is helaas stuk, de rechterkant werkt niet meer.
Ik was zeer tevreden over deze in-ear headphone qua comfort(door de vervangbare sponsjes) en het geluid. Het bass geluid was niet zo sterk, maar aangenaam
Nu in plaats van dezelfde ben ik aan het overwegen om eens een ander merk, iets duurder te nemen.

Heeft er iemand ervaring met de Apple in-ear headphones(niet de standaard meegeleverde Apple ear buds bij een iPhone/iPod) en deze vervangen door een ander merk dat beter klinkt?

voorbeeld de Shure SE215 met vervangbaar kabel?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-14, 21:39
Makkoo's schermafbeelding
Makkoo Makkoo is offline
• iOS 9.0
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

De Shure 215 is een prima set en een flinke stap omhoog vanuit de Apple in-ears. Als je de mogelijkheid hebt om nog een setje IE7 van Sennheiser op de kop te tikken: Doen! Als je je wat meer wil verdiepen hierin kan ik van harte het Head-fi forum aanbevelen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Headphones, on ear, welke heeft goed geluid? Krab54 iPhone accessoires en onderdelen 6 25-05-11 04:52
In ear headphones met Mic iDavid iPhone accessoires en onderdelen 7 23-12-10 00:14
On-Ear Headphones voor iPhone 4 mapmap iPhone accessoires en onderdelen 2 11-09-10 23:33
In-Ear-Headphones DEvoSIGN iPhone accessoires en onderdelen 8 08-02-09 19:02
Apple Premium In-Ear Headphones With Dual Drivers knrd iPhone accessoires en onderdelen 2 12-09-08 02:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.