//

Iphone 6 koppelen aan hands free Toyota Auris 2010

Iphone 6 koppelen aan hands free Toyota Auris 2010 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort in het bezit van een Toyota Auris 2010 met Hands Free carkit af fabriek. Iphone 4s koppelt direct aan de Hands Free carkit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-14, 21:05
applecake applecake is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 2
Question Iphone 6 koppelen aan hands free Toyota Auris 2010

Sinds kort in het bezit van een Toyota Auris 2010 met Hands Free carkit af fabriek. Iphone 4s koppelt direct aan de Hands Free carkit maar de Iphone 6 kan de BT van de auto niet vinden en ook het streamen van muziek is niet mogelijk.
Heeft iemand een oplossing c.q. hetzelfde probleem en wellicht een oplossingsrichting c.q. alternatief. Is dit een iphone 6 probleem of moet/kan bijvoorbeeld de software van de carkit worden geüpdatet? Bij voorbaat dank voor de reactie(s).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-14, 11:32
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Kijk eens in dit topic:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...problemen.html

In Postnr. 17 staat waarschijnlijk je oplossing.
Er zijn veel BT problemen na iOS 8.
Ik had zelf problemen met mijn Parrot carkit. Na de stappen in de oplossing te hebben doorlopen werkt het weer top.
  #3  
Oud 11-10-14, 12:31
applecake applecake is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 2
Standaard

Bedankt Wollie voor het meedenken en de reactie. De gegeven oplossing is helaas niet voor mij van toepassing. De oplossing gaat er van uit dat er wel verbinding is met de carkit maar dat deze niet werkt. In mijn geval kan de iphone 6 de BT van de auto niet eens vinden. Hoop dat Apple snel met een oplossing komt of dat iemand anders een oplossing kan delen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hands-Free Control CuijkAanDeMAAS Jailbreak apps en thema's 5 28-02-13 23:23
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten schoe459 Ringtones en Wallpapers 0 23-06-11 21:07
2de hands Iphone koppelen aan itunes Jethro iTunes 3 04-02-11 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:48.