//

Ervaring Amacs screenprotector apparaat?

Ervaring Amacs screenprotector apparaat? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn moeder wilt graag een screenprotector op haar 5S. Ik heb afgelopen donderdag een Bodyguardz exemplaar geplaatst en al zit hij perfect gepositioneerd zonder stofje, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-14, 12:44
Venusalsa Venusalsa is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard Ervaring Amacs screenprotector apparaat?

Mijn moeder wilt graag een screenprotector op haar 5S. Ik heb afgelopen donderdag een Bodyguardz exemplaar geplaatst en al zit hij perfect gepositioneerd zonder stofje, wel echt vol onder de bubbels. We wonen erg ver uit elkaar dus maakt het extra belangrijk om te slagen en ik krijg de kriebels het nogmaals te doen eerlijk gezegd.

Lang verhaal kort: ik zag (op iCulture, maar ook op Amac Nieuws - Belkin TrueClear Pro Screenprotector) dat Amac screenprotectors plaatst met een machine.
Dit lijkt me perfect voor haar (en mijn zenuwen).

Ik vroeg me af wie hier al ervaring mee heeft.

Wat ik graag wil weten is:
- Is het echt zo perfect, bubbeloos/stofvrij, geinstalleerd?
- Er wordt veel over de methode gesproken, maar hoe verhoudt de protector zelf zich t.o.v. bijv. Bodyguardz Ultratough/Zagg etc en vergelijkbare beschermers. Is het kwalitatief wel wat of gaat het meer om het gemak van aanbrengen? Het betreft de Belkin TrueClear Pro Screenprotector.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
amac, belkin, screenprotector



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Screenprotector? Tvanbale iPad algemeen 6 28-01-13 09:16
screenprotector karimp iPad accessoires en onderdelen 3 03-07-11 19:00
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? Delvenaartje iPhone accessoires en onderdelen 2 27-09-10 20:52
Screenprotector Ghostje iPad algemeen 10 24-07-10 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.