//

digital av adapter iphone 6

digital av adapter iphone 6 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan een Digital AV HDMI adapter te kopen voor de Iphone 6 maar heeft iemand ervaring met die adapters? en werken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-14, 09:37
sten123 sten123 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 20
Standaard digital av adapter iphone 6

Hallo,

Ik ben van plan een Digital AV HDMI adapter te kopen voor de Iphone 6 maar heeft iemand ervaring met die adapters? en werken ze goed?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple Digital AV/HDMI Adapter iphone4 bruneelsteven iPad accessoires en onderdelen 0 24-12-13 19:00
iPad full screen met Digital AV Adapter? mefait iPad Apps 0 15-05-12 18:15
Digital AV Adapter upgrade iOS 5.1? helixje iPhone accessoires en onderdelen 1 15-05-12 12:49
Apple digital av adapter doet raar iPetert iPhone accessoires en onderdelen 7 30-04-11 10:05
iPad2 < Apple Digital AV Adapter > TV harriepopov iPad algemeen 3 31-03-11 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.