//

Welke powerbank voor direct extra stroom?

Welke powerbank voor direct extra stroom? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5, en wil m komen weekend flink gebruiken als videocamera. Nu weet ik bij voorhand al dat hij dat niet gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-15, 16:49
aspers aspers is offline
• iOS 4.3.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 37
Standaard Welke powerbank voor direct extra stroom?

Ik heb een iPhone 5, en wil m komen weekend flink gebruiken als videocamera. Nu weet ik bij voorhand al dat hij dat niet gaat trekken tot het einde van de dag, dus ik ben op zoek naar een powerbank die ik er meteen aan kan hangen als het 'einde nabij is'. En dat ik er dan meteen mee verder kan filmen.

Hij moet betaalbaar en compact zijn. Ik had er al een op het oog, maar ik weet niet of dit voldoet in de praktijk. Wie kan mij iets adviseren!?

Alvast bedankt voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-15, 17:26
stitch_duck stitch_duck is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: 015
Berichten: 11
Standaard

Heb deze https://externebatterij.nl/movadi-po...-mah-zwart-mat ben er zeer tevreden over.
  #3  
Oud 21-06-15, 20:35
Radar Radar is offline
• iOS 9.2.1
• 9.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maasland
Berichten: 109
Standaard

Meeste bang for the buck krijg je bij de chinezen.
Xiaomi Mi Power Bank, Xiaomi's krachtige externe batterij

Ik zou toch minimaal een 10Ah kopen....simpelweg powerbank capaciteit delen door capaciteit van accu van telefoon om te kijken hoveel keer je 'm kan opladen: zo werkt het helaas niet.

Ik heb zelf een Oneplus powerbank....omdat ik nu ook een Oneplus One telefoon heb....maar de Xiaomi is goedkoper en van goede kwaliteit.
Duurt wel even voordat je 'm in huis hebt....

Dochter heeft GP Powerbank (voor haar iPhone) van 10400mAh en die heeft al diverse festivalweekends overleeft. Die kan je morgen al in huis hebben, maar kost ook ruim 50 euro.
__________________
Sinds kort weer terug op het nest: iPhone 6 64GB Gold en 42mm Apple Watch Sport Space Gray
  #4  
Oud 22-06-15, 09:49
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Ik heb deze gekocht
NeoXeo Powerbank

Zeer tevreden van, 2 uitgangspoorten waarvan 1 geschikt voor het laden van tablets.

Kan je 3 à 4 keer gsm mee opladen.
Enig minpuntje is dat het opladen van de powerbank wel lang duurt.
  #5  
Oud 26-06-15, 09:52
aspers aspers is offline
• iOS 4.3.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 37
Standaard

Het is uiteindelijk de Movadi Power Bank 5600 geworden. Zeker qua prijs een van de betere aanbiedingen.

Alleen jammer dat erg geen kabeltje bij zit voor mijn iPhone 5. Nu dus nog even ergens een los kabeltje regelen. Iemand tips?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Powerbank die tijdens laden kan opladen eddzzz Koopinformatie Nederland 0 13-11-14 21:25
powerbank van de kruidvat simlockvrij iPhone accessoires en onderdelen 0 17-01-14 18:48
extra stroom ipad copyfile iPad algemeen 1 18-02-11 08:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.