//

Houder voor iPhone 6 met hoesje/case

Houder voor iPhone 6 met hoesje/case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat er al verschillende dergelijke topics zijn, maar die dateren nog van het iPhone 3G /4 tijdperk en ik ben even benieuwd of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-15, 21:48
apocalyp apocalyp is offline
• iOS 3.1.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard Houder voor iPhone 6 met hoesje/case

Ik weet dat er al verschillende dergelijke topics zijn, maar die dateren nog van het iPhone 3G /4 tijdperk en ik ben even benieuwd of er mensen zijn die nog alternatieven weten.

Ik ben namelijk op zoek naar een autohouder voor mijn iPhone 6, maar met een daarbijhorend hoesje of case. Ik zou zelfs graag een hoesje hebben waarmee ik mijn scherm nog kan bedekken (dus een flip of book cover)

In een andere topic zag ik Brodit al passeren, maar het lijkt niet helemaal mijn ding. Any tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-15, 23:32
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Ik heb er gisteren een binnengekregen voor mijn iPhone 6 Plus, maar hij is universeel. Een iPhone 4 past er ook in.

Ik denk dat ik de laatste uit de voorraad heb besteld... Ik kan niet op de productpagina komen als ik op bol.com bij mijn bestelde producten kijk. Sorry! Heb het doosje al weggegooid.

Update: Toch nog gevonden! Hier is hij. http://www.bol.com/nl/p/universele-t...0000042993906/
__________________
Daniel
  #3  
Oud 28-06-15, 03:05
apocalyp apocalyp is offline
• iOS 3.1.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Bedankt! Ziet er wel wat een lomp ding uit. Nu, ik zie dat er ook magnetische houders bestaan, misschien dat ik die eens zou durven proberen!
  #4  
Oud 29-06-15, 00:00
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Hij is totaal niet lomp. Hij valt amper op in onze auto. We hebben zwarte bekleding, dus dat helpt wel.
Reageren

Labels
autohouder, cases, hoesjes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoesje voor Iphone 4s incl. Switcheasy Nude Case sveneu iPhone accessoires en onderdelen 0 20-11-12 16:24
iphone4 houder/lader voor iphone met hoesje? Erik1965 iPhone accessoires en onderdelen 2 31-07-10 00:26
Autohouder voor iPhone in case/hoesje klarenbl iPhone accessoires en onderdelen 11 29-07-10 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.