//

Iphone Lightning kabels

Iphone Lightning kabels discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen eerste forumpost hiero haha ;-) Ik kamp al een flinke tijd met wat problemen met mijn iphone 5 zwart 16gb m.b.t opladen, Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-15, 09:43
Tmasim013 Tmasim013 is offline
• iOS 8.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 2
Angry Iphone Lightning kabels

Hoi iedereen eerste forumpost hiero haha ;-)

Ik kamp al een flinke tijd met wat problemen met mijn iphone 5 zwart 16gb m.b.t opladen, Ik heb in de afgelopen 4maanden minstens 5 nieuwe lightning kabels gekocht ( Officiele ) En altijd komt er na een tijd 2/2,5 week op mijn scherm dat het accesoire niet wordt ondersteund, Af en toe doet hij het dan nog wel maar vaker niet als wel

Nu heb ik op dit moment hem ook gejailbreakt maar dat terzijde het probleem bestond al voor de jailbreak.

Nu heb k een paar vragen hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Valt er iets aan te doen? Ik bedoel 5 kabels is uiteindelijk ook niet echt leuk meer,

Kan het aan hard/software liggen?



Ik ga juist sinds mijn 3e kabel supervoorzichtig ermee om ik leg hem appart van mijn bed weg zodat ik niet allemaal rare bewegingen of dergelijk maak zodat er een knik in kan komen.


Alvast bedankt groet!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-15, 09:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tmasim013 Bekijk bericht
Kan het aan hard/software liggen?
Trouble shooting by elimination. Als vijf (5) echte originele Apple Lightning kabels na een tijdje niet meer herkend worden dan ligt het probleem in de Lightning bus in de iPhone.

Misschien zit de Lightning bus vol met stof of andere troep die een mens zo in broekzakken meesleept. Heb je de Lightning bus op de iPhone al eens proper gemaakt met een niet geleidend voorwerp zoals een houten tandenstoker?
  #3  
Oud 30-06-15, 09:50
Tmasim013 Tmasim013 is offline
• iOS 8.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 2
Standaard

Nee, wel geblazen maar voor mijn gevoel was dat ook niet zo nuttig maar zal 't eens proberen dank

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juni 2015 om 09:58 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Trouble shooting by elimination. Als vijf (5) echte originele Apple Lightning kabels na een tijdje niet meer herkend worden dan ligt het probleem in de Lightning bus in de iPhone.

Misschien zit de Lightning bus vol met stof of andere troep die een mens zo in broekzakken meesleept. Heb je de Lightning bus op de iPhone al eens proper gemaakt met een niet geleidend voorwerp zoals een houten tandenstoker?
Heb hem voorzichtig schoongemaakt, kwam wel klein beetje viezigheid uit maar het probleem is er nog steeds helaas
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
lightning kabels snelle kabel breuk??? StevendeBruijn iPhone accessoires en onderdelen 1 20-02-14 23:54
Lightning kabels marijn65 iPhone accessoires en onderdelen 38 04-01-14 10:27
Lightning kabels weg bij Dealextreme? Guest-20180926152807 Koopinformatie Rest van de wereld 11 12-12-13 16:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:08.