//

opzoek naar een goede autohouder, car mount, car holder

opzoek naar een goede autohouder, car mount, car holder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo beste leden. ik ben al enige tijd geleden bezig met het zoeken van een goede autohouder, helaas heb ik niet iets gevonden wat veilig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-09-15, 10:41
applefreak97 applefreak97 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 4
Standaard opzoek naar een goede autohouder, car mount, car holder

hallo beste leden.

ik ben al enige tijd geleden bezig met het zoeken van een goede autohouder, helaas heb ik niet iets gevonden wat veilig en makkelijk is.

ik reis namelijk veel voor mijn werk en een telefoon hoort niet in een bekerhouder vind ik..

iemand suggesties of aanrader?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-15, 06:45
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik ben zelf verslingerd aan de oplossingen van Brodit.

Je koopt een voor jouw auto merk + type specifieke 'pro clip'. Dat is een stukje plastic die je zonder boren en schroeven kan monteren op je dashboard.

Op die Pro Clip schroef je vervolgens een telefoonhouder naar keuze. Die kan ook van Brodit zijn, maar dat kan evt ook een andere zijn.

Ik heb een pro clip die op de plek van de air-vent zit op de midden console omdat ik m'n iPhone als navigatie gebruik. Gaat de airco aan dan blijft de telefoon mooi koel (want opladen + gps = warm worden!) en als in de winter de kachel aan gaat dan draai ik de lamellen van die air-vent dicht (staan er nog 3 van de 4 open) zodat de telefoon niet direct in de warme lichtstroom hangt.
  #3  
Oud 13-09-15, 16:37
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Ben ik ook mee bezig applefreak97. Ik heb niet eens zoveel eisen, gewoon met zuignap op de voorruit, en roteerbaar. Maar ben er nog niet uit. Dus als iemand suggesties heeft, gaarne
  #4  
Oud 13-09-15, 19:30
astramen astramen is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 73
Standaard

Inderdaad brodit.
Iets duurder maar zeer content van!!
  #5  
Oud 13-09-15, 22:12
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Niets wat zo goed werkt als de houders en pro clips van brodit.
Geen gaten in je dasboard, klikken en klaar is Kees.
  #6  
Oud 13-09-15, 23:04
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik heb de vorige keer weer eerst zitten prutsen met goedkope houders, om vervolgens toch weer terecht te komen bij de brodit oplossingen.
Goedkoop? Nee. Kwaliteit? Zeker weten. Als je veel in de auto zit, perfect.
En zuignappen aan de voorruit? Mogen wat mij betreft een flinke bekeuring opleveren. Wat mensen tegenwoordig allemaal op hun voorruit denken te moeten plakken . . . op het belachelijke af.
  #7  
Oud 13-09-15, 23:28
applefreak97 applefreak97 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 4
Standaard

ik heb eindelijk gevonden wat ik zocht.
voor mensen die nog op zoek zijn naar en goed product raad ik het merk mountr aan. je kun ze vinden op ebay en hun eigen website.

als de telefoon in de houder zet laad hij gelijk op en ook nog best snel.
je hebt twee soorten varianten eentje met zuigknop en eentje voor de luchtrooster

en je hebt gelijk een hoesje erop


Laatst gewijzigd door applefreak97; 15-09-15 om 09:32.
  #8  
Oud 15-09-15, 02:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik vind t niks; verplicht een (imo lelijk) hoesje.

En indien je de luchtrooster montage verkiest, frituur je je iPhone in de koude maanden.... (kachel van de clima zal immers lekker warme lucht blazen)

Btw dit zijn je enige 2 posts op dit forum. Bij mij heb je de schijn van reclame willen maken gewekt.....
  #9  
Oud 15-09-15, 07:43
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Haha, dat was me nog niet eens opgevallen. Ja, blijkbaar speciaal een account hier aanmaken om reklame voor een product te maken. Die schijn heeft het inderdaad. Wat voor een hopeloos treurig figuur ben je dan. Zeker geen fatsoenlijk reklamebudget gekregen.

Daarnaast, een houder in het luchtrooster prikken. Ik heb daar een paar keer mee te maken gehad, zowel duurder als goedkoop en het is altijd prutsen. Zo een rooster zit altijd los om te kunnen bewegen. Ik wil dat de houder stevig zit.
  #10  
Oud 15-09-15, 09:38
mico0w mico0w is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Standaard

ik heb paar maand geleden voor mijn iPhone 6 met zuignap gekocht het is een ideaal product als je geen boete wilt onderweg en ondertussen gewoon aan het laden is.

en tevens heb ik veel goeie reviews gelezen over de product ze werken samen met Flitsmeister.

ik zeg waarom niet
  #11  
Oud 15-09-15, 09:43
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

En je maakt alleen maar een account aan om dat te komen zeggen? Wauw, trouwe klanten zeg. Dus volgens jou krijg je met andere houders wel een boete?

Kan een mod hier wellicht even komen opruimen?
  #12  
Oud 15-09-15, 09:51
applefreak97 applefreak97 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
En je maakt alleen maar een account aan om dat te komen zeggen? Wauw, trouwe klanten zeg. Dus volgens jou krijg je met andere houders wel een boete?

Kan een mod hier wellicht even komen opruimen?
volgens mij denk jij dat iedereen reclame maakt of iets anders jammer man echt jammer.
jij hebt volgens mij gewoon niks te doen.
  #13  
Oud 15-09-15, 09:57
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als iemand al een boel andere postings heeft en dan over een product verteld, dan vind ik dat geen probleem nee.
Iemand die alleen maar een account aanmaakt om een product (zijn product?) aan te prijzen, dat vind ik wel een probleem. Dat hoort niet op een forum als dit.
Zeg dan tenminste eerlijk dat je speciaal hierheen komt om een product aan te prijzen, bijvoorbeeld om te vragen wat de mensen er van vinden.
Maar doe niet alsof je een gewone gebruiker bent die toevallig als eerste posting een product aanprijst.
  #14  
Oud 16-09-15, 01:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik ben overtuigd! Ik heb 'm direct besteld.

Dit waanzinnig geweldig product heeft mijn leven werkelijk veranderd. Nooit meer pielen met de iPhone in de auto (stukke lamellen van je ventilatie roosters ach joh dat neem je gewoon voor lief) ik wil nooit meer zonder.
  #15  
Oud 16-09-15, 11:50
TheTob's schermafbeelding
TheTob TheTob is offline
• iOS 10.2
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Midden Drenthe
Berichten: 37
Standaard

Waarom niet draadloos opladen. Bevalt mij zeer goed. Als je zoekt op ebay op Qi case iPhone 6 (plus) of je eigen type iPhone, of QI iphone, zie je genoeg. Chinese spul is niet altijd goed. Als je 1 x draadloose oplader hebt aangeschaft voor je auto en eventueel thuis hoef je bij een nieuwe iPhone alleen nog maar een geschikte cover te kopen. Tenzij Apple de toestellen geschikt maakt voor draadloos opladen.
__________________
Also known as Psbb
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad car-holder/mount koffiezet iPad algemeen 6 26-04-11 11:32
Car-holder Tony iPhone accessoires en onderdelen 1 06-12-10 21:10
Clingo Universal In Car Holder pochet iPhone accessoires en onderdelen 1 24-08-10 16:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.