Docking station Ipod niet voor Iphone? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb in 2004 een iPod Mini en een iPod docking station (standaard van Apple) gekocht die ik gekoppeld heb aan mijn versterker. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Docking station Ipod niet voor Iphone?
Hallo allemaal, ik heb in 2004 een iPod Mini en een iPod docking station (standaard van Apple) gekocht die ik gekoppeld heb aan mijn versterker. Ideaal, je klikt je iPod op het station, deze wordt automatisch opgeladen, je zet je stereo aan en met de Apple afstandbediening kun je je favoriete muziek in huis afspelen.
Ik dacht dat dat met de iPhone ook zou lukken, het is immers 'ook' een iPod. Maar dat lukt niet. Ik heb bij de MediaMarkt een iTouch connector gekocht, waar de iPhone prima in past, maar ik krijg de melding (op het scherm van de iPhone) dat het apparaat niet kan worden opgeladen. Way not? Ik zag elders op dit forum al een discussie over autoladers, is dit hetzelfde probleem? Goed weekend nog! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De allereerst ipod had uitsluitend een Firewire (12V) aansluiting, later kwam daar USB (5V). de huidige iPhone heeft alleen nog de USB aansluiting en verwacht dan ook 5V.
Heb je dus een dock/later die 12V (en dus op de Firewire contacten) geeft dan is die dus onbruibaar geworden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Docking station voor audio | Robzster | iPhone algemeen | 0 | 01-11-10 16:25 |
iphone niet herkent door docking station | ducodewit | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 22:04 |
Iphone 3GS kent accessoire docking station niet? | svenkoolhof | iPhone algemeen | 6 | 09-06-10 18:19 |
Koop niet de docking station bij T-Mobile | absrnd | Koopinformatie Nederland | 0 | 06-08-08 14:59 |
Lenco IPD-4000 iPod Hifi Docking Station | Haagze sf2 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-02-08 22:04 |
|
|