//

Reparatie scherm iPhone met niet originele onderdelen

Reparatie scherm iPhone met niet originele onderdelen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Helaas is deze week mijn iPhone gevallen, waardoor er (voor de tweede keer) barsten in het scherm zitten. Vorige keer heb ik het hele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-15, 18:37
Anty Anty is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 43
Standaard Reparatie scherm iPhone met niet originele onderdelen

Hallo,

Helaas is deze week mijn iPhone gevallen, waardoor er (voor de tweede keer) barsten in het scherm zitten.

Vorige keer heb ik het hele scherm laten vervangen door een lokale reparateur. Nu er in Brussel echter een Apple Store opengegaan is, wou ik daar graag langsgaan voor een herstelling buiten garantie (aan zo'n 130 euro is mij verteld).

Vormt het feit dat het huidige (gebroken en dus te vervangen) scherm van mijn iPhone geen origineel scherm is daarbij een probleem? Zal de Apple Store herstelling daarom (zelfs buiten garantie om) weigeren?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-15, 21:53
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Vrijwel zeker dat als ze zien dat het scherm niet origineel is, ze helemaal niets meer doen aan je toestel. Geen garantie of wat dan ook meer bij Apple
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
niet originele onderdelen in nieuwe iphone jasper777 iPhone algemeen 13 29-05-13 22:44
Bovenste gedeelte scherm iPod Touch 1G werkt niet helemaal na reparatie noelite iPhone algemeen 2 05-06-12 18:55
Reparatie: Onderdelen vervangen nebilem iPhone algemeen 17 04-06-10 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:54.