//

Is een case ter bescherming nodig???

Is een case ter bescherming nodig??? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPhone de invisibleschield genomen voor zowel de voorkant als de achterkant (zijkant). Je ziet het amper zitten, sluit enorm mooi aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-02-08, 19:20
Ghostje Ghostje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 22
Standaard

Ik heb op mijn iPhone de invisibleschield genomen voor zowel de voorkant als de achterkant (zijkant). Je ziet het amper zitten, sluit enorm mooi aan op je iPhone en bovendien is het krasbestendig en krijg je levenslange garantie erop.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-03-08, 16:48
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Kick!

Ik zit ook met dit dilemma, ik moet erbij zeggen dat ik mijn iPhone overmorgen krijg van 2call. Ik heb er ook een verzekering bij afgesloten. Deze verzekering zegt dat het ook tegen valschade verzekerd dus is zo'n invisible shield ofzo wel nodig?
  #23  
Oud 04-05-08, 14:29
FlorianG FlorianG is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 45
Standaard

Hallo Allemaal,
Ik heb mijn iPhone al sinds 26 december en heb er altijd een screenprotector op, gewoon van de apple store(Anti-Glare). Dit bevalt zeer goed en mijn ervaring is dat je makkelijker met vochtige of vette vuingers over het scherm glijd, en dat het daarom absoluut een verbetering is. Ik zou aan iedereen aan raden éérst zo'n Anti-Glare Protective Film te kopen (en eventueel een hoesje wat alleen om de randen gaat om het aluminium te beschermen). O ja, dat was mijn vraag. Ik denk dat een iPhone op zn mooist is zonder bescherming, evt screenprotector. Is het het geld en de moeite waard om ook nog zo'n hoes te kopen? een sok lijkt mij sowieso niet handig, ik had er een normale iPod sok omheen en die bleef in mijn zak zitten als ik mijn iphone eruit wilde halen.

Mvg,
FlorianG

PS: Ik heb hele goede ervaringen met de fiberglass zakjes van Angel. ZIjn bijna alleen in het roze verkrijgbaar daarom gebruik ik ze niet meer. weet iemand andere zakjes die ook van dat goede, stof opnemende spul ( microvezel staat erop )gemaakt zijn? Alvast bedankt!
__________________
Wazaaa! iPhone iPhone!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door FlorianG; 04-05-08 om 14:48.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad hoesjes/case/bescherming Carlo_1983 iPad algemeen 311 18-04-11 16:00
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? McShaker iPhone accessoires en onderdelen 4 18-02-11 00:30
Iphone 3G hoesje,case HULP NODIG markii93 iPhone accessoires en onderdelen 4 27-06-09 23:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.