//

iPhone 6 aansluiten op Bluetooth en carkit

iPhone 6 aansluiten op Bluetooth en carkit discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Een vraag over Bluetooth op meerdere devices: Ik heb een ipHOne 6 en wil deze intensiver gaan gebruiken in de auto. Nu weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-15, 22:49
Steven91 Steven91 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Standaard iPhone 6 aansluiten op Bluetooth en carkit

Hallo allemaal,

Een vraag over Bluetooth op meerdere devices:

Ik heb een ipHOne 6 en wil deze intensiver gaan gebruiken in de auto. Nu weet ik dat er meerdere topics over zijn, maar deze concrete vraag kan ik nergens vinden.

Ik wil mijn telefoon aansluiten op de Belkin AirCast , welke vervolgens met AUX aangesloten wordt op mijn auto radio. De telefoon zal dus gebruik maken van Bluetooth als verbinding.

Via de bovenstaande verbinding zal ik muziek gaan streamen naar de radio (ik zoek geen FM-transmitter dus).
Aangezien ik onderweg nog moet kunnen bellen, maar geen hele dure inbouwkosten wil betalen wil ik een oor-headset kopen. Een headset die via bluetooth verbonden is, en om één oor geklemd zit.


Weten jullie of het mogelijk is om muziek te streamen naar device 1, en het telefonsch gesprek naar device 2?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-15, 12:56
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Denk dat dat lastig wordt omdat de Belkin ook handsfree bellen ondersteunt.
Maar waarom nog een extra oordopje als je ook al via de Belkin kunt bellen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom carkit aansluiten op USB poort autoradio (made for iPhone) ipv sig.aanst. ballegooier iPhone accessoires en onderdelen 6 18-03-13 08:05
iPhone 5 bluetooth carkit HofKicKs iPhone accessoires en onderdelen 1 19-11-12 15:47
iphone en bluetooth carkit opel vork22 iPhone algemeen 11 27-07-10 11:00
Iphone aansluiten op autoradio plus bellen via bluetooth. jantje123 Archief 1 16-11-09 19:45
iPhone 2.2.1 en Opel Bluetooth carkit pascalletje iPhone algemeen 7 16-04-09 22:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.