//

Hema iPhone lader ervaringen

Hema iPhone lader ervaringen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik een iPhone oplader gekocht bij Hema, ik heb het nog niet gebruikt omdat ik van veel mensen lees op het internet dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-16, 22:31
linseysylvia linseysylvia is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 4
Standaard Hema iPhone lader ervaringen

Vandaag heb ik een iPhone oplader gekocht bij Hema, ik heb het nog niet gebruikt omdat ik van veel mensen lees op het internet dat je beter geen kabels kunt gebruiken die niet van Apple zelf zijn, is dat een fabel of kan ik echt beter gewoon een Apple lader halen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-16, 22:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zat bij die iPhone 6s geen originele Lightning kabel en oplader?
  #3  
Oud 02-07-16, 23:20
linseysylvia linseysylvia is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zat bij die iPhone 6s geen originele Lightning kabel en oplader?
Jawel alleen dit is er 1 van 2 meter maar ik zie zojuist dat er op de verpakking staat geschikt voor ios 9.1 en ik heb 9.3 dus ik denk dat ik het maar terug moet brengen haha
  #4  
Oud 03-07-16, 00:19
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linseysylvia Bekijk bericht
Jawel alleen dit is er 1 van 2 meter maar ik zie zojuist dat er op de verpakking staat geschikt voor ios 9.1 en ik heb 9.3 dus ik denk dat ik het maar terug moet brengen haha
Als je deze hebt of in de andere kleur is er verder niets aan de hand. Ze zijn gewoon legitiem en kunnen gewoon gebruikt worden, als ik zo lees (Hema heeft een officiële licentie van Apple).

Als je een kabel aanschaft, waar op de verpakking dit niet opstaat, moet je het beter maar niet kopen. Waar deze afbeelding er wel op staat, kan en mag je ervan uit gaan dat je safe zit.
__________________
  #5  
Oud 03-07-16, 01:22
linseysylvia linseysylvia is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Als je deze hebt of in de andere kleur is er verder niets aan de hand. Ze zijn gewoon legitiem en kunnen gewoon gebruikt worden, als ik zo lees (Hema heeft een officiële licentie van Apple).

Als je een kabel aanschaft, waar op de verpakking dit niet opstaat, moet je het beter maar niet kopen. Waar deze afbeelding er wel op staat, kan en mag je ervan uit gaan dat je safe zit.
Nee heb een andere, die ik heb was rond de 5 euro, op de verpakking zie ik niets staan alleen dat het tot ios 9.1 gaat dus ik snap er niet veel van
  #6  
Oud 03-07-16, 01:23
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linseysylvia Bekijk bericht
Nee heb een andere, die ik heb was rond de 5 euro, op de verpakking zie ik niets staan alleen dat het tot ios 9.1 gaat dus ik snap er niet veel van
Dan zou ik hem maar terugbrengen. Is niet te vertrouwen. Weet wel dan zeker dat hij het niet gaat doen.
  #7  
Oud 03-07-16, 21:52
linseysylvia linseysylvia is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Dan zou ik hem maar terugbrengen. Is niet te vertrouwen. Weet wel dan zeker dat hij het niet gaat doen.
Heb het terug gebracht en ik heb het even nagevraagd bij een iCentre en die zeggen ook zolang er een logo van made for iPhone opstaat is het goed en de Hema heeft er inderdaad ook 1 waar dat op staat van 15 euro maar die goedkopere gaat dus hoogstwaarschijnlijk of niet werken of het is heel slecht voor de iPhone, blijf het dan wel vreemd vinden dat die dingen dan toch verkocht worden, maar ja haha het is opgelost
  #8  
Oud 06-07-16, 00:42
pennydehaan pennydehaan is offline
• iOS 11.3
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 140
Standaard

Mijn ervaring met Hema kabels is dat de officiële bij mij niet goed werkte en snel kabelbreuk had. Maar die platte (lint) kabels van 2 meter doen het fantastisch en blijven het ook doen. Zit op 9.0.1 vanwege jailbreak, maar mijn man is up to date met firmware en bij hem werkt het ook prima.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bij mijn iPhone lader is een 8 pin uit de lightning lader Emily1 iPhone accessoires en onderdelen 3 10-03-15 22:49
TIP: Hema decolleté portemonnee voor iPhone concordia13 iPhone accessoires en onderdelen 0 27-05-13 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.