//

iPod Touch 1G defect volgens Apple ?

iPod Touch 1G defect volgens Apple ? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Lang verhaal proberen kort houden Had nog een Touch 1G op overschot die m'n zus een tijd heeft gebruikt. Op haar zeer oude MacBook gesynchroniseerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-17, 15:50
Beire Beire is offline
• iOS 11.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard iPod Touch 1G defect volgens Apple ?

Lang verhaal proberen kort houden

Had nog een Touch 1G op overschot die m'n zus een tijd heeft gebruikt. Op haar zeer oude MacBook gesynchroniseerd met iTunes zonder problemen.

Nu ze een nieuwe heeft gekocht zou ik deze gebruiken voor in de wagen ipv bluetooth met iPhone.

Maar ... Nadat ik de iPod met mijn iTunes wil laten synchroniseren krijg ik melding dat iPod moet bijgewerkt worden.
Eens dat gedaan, krijg ik melding dat apparaat ongeldig signaal heeft gegeven en is iPod gecrasht, apple logo blijft lange tijd zichtbaar en daarna afbeelding om met iTunes te koppelen. Iets wat elke keer mislukt. Op de oude MacBook lukt dit wel zonder probleem. iTunes op mijn iMac is 12.5.5.5 Op zus haar MacBook 12.0.1.26

Krijg de iPod terug tot leven door jailbreak van ziPhone maar dan kan ik natuurlijk geen muziek synchroniseren met iTunes, wat uiteraard wel de bedoeling is. Enige waarvoor iPod nog moet dienen.

Iemand tips of ideeën ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch 2G geblokkeerd, Power Button defect pposthoorn iPhone algemeen 0 01-07-11 15:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.