//

Batterij zelf vervangen - telefoon nog te redden?

Batterij zelf vervangen - telefoon nog te redden? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist zelf de batterij van mijn Iphone 5S vervangen. Helaas is er tijdens het loswrikken van de batterij (welke stevig met een sticker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-04-17, 11:07
jel2017 jel2017 is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2017
Berichten: 1
Standaard Batterij zelf vervangen - telefoon nog te redden?

Ik heb zojuist zelf de batterij van mijn Iphone 5S vervangen. Helaas is er tijdens het loswrikken van de batterij (welke stevig met een sticker vastzit) een beschadiging in de behuizing van de batterij opgetreden waardoor deze kapot ging en er een kleine vonk kwam. De (oude) batterij was op dit moment nog aangesloten op te telefoon, de telefoon was wel uitgeschakeld.

Nu zit de nieuwe batterij in het toestel, goed gemonteerd, alleen gaat de telefoon niet meer aan. De batterij is online besteld, kan worden geretourneerd/geruild. Mijn vraag is, is het wellicht mogelijk dat er door de vonk kortsluiting is ontstaan in de telefoon en deze onbruikbaar is geworden daardoor? Het is een oud toestel en reparatie voor €100,- zie ik niet meer zitten. Ik hoop dat iemand advies heeft wat het probleem zou kunnen zijn.
Alvast veel dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-17, 08:54
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

hoe lang heb je de nieuwe batterij aan de lader gehad ? probeer hem eens met een ipad lader op te laden
het zou kunnen inderdaad dat je de laad ic opgeblazen hebt weet ook niet of dat te repareren is zou het hier kunnen vragen : eBay
repareert ook blacklight ic problemen enz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zelf batterij vervangen? gossa iPhone algemeen 16 07-02-15 14:11
Glas van iPad zelf vervangen Auti iPad algemeen 3 05-10-12 23:29
Batterij zelf vervangen voor de 3g en 3gs. donut1209 iPhone algemeen 2 25-10-11 21:59
LCD scherm zelf vervangen philippefeij iPhone algemeen 7 25-10-11 21:31
Zelf oorspeaker vervangen Barzi iPhone algemeen 26 05-11-09 18:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11.