//

Replica-oordopjes met lightning aansluiting

Replica-oordopjes met lightning aansluiting discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de aankoop van mijn iPhone 7 in oktober 2016 heb ik ondertussen mijn tweede paar oordopjes met lightning aansluiting versleten. Of dit aan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-06-17, 15:35
jvescovo jvescovo is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2017
Berichten: 1
Standaard Replica-oordopjes met lightning aansluiting

Sinds de aankoop van mijn iPhone 7 in oktober 2016 heb ik ondertussen mijn tweede paar oordopjes met lightning aansluiting versleten.

Of dit aan de oordopjes of aan mijzelf ligt even in het midden gelaten: omdat ik weinig zin heb om wéér de volle pond te moeten betalen, was ik op zoek naar een replica (remake) van deze oordopjes, maar mijn zoektocht levert helaas weinig op, in tegenstelling tot de 'normale' oordopjes met 3mm jack aansluiting.

Iemand hier die replica-oordopjes/een relatief goedkoop adres voor originele oordopjes met lightning-aansluiting/een ander goed alternatief weet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone 7, koptelefoon, lightning, oordopjes, oortjes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe Lightning-aansluiting zuiver houden of reinigen Vic55 iPhone algemeen 8 03-06-16 08:33
Accessoires met lightning aansluiting Zitha iPad accessoires en onderdelen 6 15-03-13 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.