//

iPhone X hoesjes

iPhone X hoesjes discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb nu een tweetal maanden een iPhone X in gebruik. Heel tevreden over het toestel .. enkele kinderziektes waar ik best mee kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-18, 13:11
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard iPhone X hoesjes

Hoi,

Ik heb nu een tweetal maanden een iPhone X in gebruik.

Heel tevreden over het toestel .. enkele kinderziektes waar ik best mee kan leven ... Echter heb ik één belangrijke opmerking:

Uiterlijk is het een heel mooi toestel maar kwetsbaar vanwege het glas. Daarom zit het bij mij in een origineel Apple hoesje. Maar dan verliest de X nu juist zijn pracht en praal als uiterlijk. Nooit heb je het 'gevoel' dit design toestel in handen te hebben.

Op zich is dit heel jammer. Als ik het toestel al eens uit zijn hoesje haal dan pas voel je 'the X' in je handen .. en ik mis dit wel.

Zijn er nog bij jullie met dit gevoel, hebben jullie een passende oplossing gevonden? Er zijn heel veel hoesjes op de iPhone-markt .. maar je toestel 'verdwijnt' erin .. en net dat Apple zoveel waarde heeft aan het uiterlijk / design.

__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-18, 17:39
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Caudabe !

Heeft enkele prachtige hoesjes die de X volledig tot zijn recht doen komen.
Ik heb de Lucid Clear en The Veil.
Ga je zeker tevreden over zijn.
Wel enkel te bestellen rechtstreeks in de US (volgens mij toch), maar na een paar dagen liggen ze al in je brievenbus (in B met b-post)
Mvg,
Yves
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoesjes iphone Frankka iPhone algemeen 1 18-07-13 12:19
Iphone hoesjes. Floris342 iPhone accessoires en onderdelen 8 09-07-12 15:40
hoesjes voor iphone 4 kristel1969 Archief 6 07-01-11 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.