//

Heb ik nog garantie op mijn apple oortjes van de mediamarkt?

Heb ik nog garantie op mijn apple oortjes van de mediamarkt? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op 12/07/2017 apple oortjes gekocht bij de mediamarkt. Sinds ongeveer 2 week doen ze het slecht, ik moet draaien bij de plugin om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-18, 15:20
Liinde Liinde is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 25
Unhappy Heb ik nog garantie op mijn apple oortjes van de mediamarkt?

Ik heb op 12/07/2017 apple oortjes gekocht bij de mediamarkt. Sinds ongeveer 2 week doen ze het slecht, ik moet draaien bij de plugin om ze in de goeie houding te krijgen dat ze nog werken. Anders gaat siri af en toe ineens aan, de muziek gaat pauze/play, skipt secondes en spoelt dan weer terug, etc. Erg vervelend.

De site van mediamarkt zegt dat deze oortjes 24 maand garantie hebben, maar tegelijk staat er ook bij dat er een aantal redenen zijn waardoor de garantie wegvalt. Eén daarvan is 'normale slijtage'. In mijn geval gaat het om normale slijtage, ik heb er nooit iets geks mee gedaan.

Nu is mijn vraag: heb ik wel of geen garantie?

Het lijkt mij dat als een product 24 maanden garantie geeft dat je mag geloven dat het product het bij normaal gebruik ook 24 maanden moet werken. Bij mij werken ze na minder dan een jaar bij normaal gebruik al niet meer.

Hoe zit dit in elkaar? Heeft het zin om naar de mediamarkt klantenservice te gaan of niet?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-18, 16:30
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Zie Consuwijzer
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren

Labels
apple, garantie, mediamarkt, oortjes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad gekocht bij mediamarkt, hoe is de garantie geregeld? MauroDG iPad algemeen 14 14-09-13 00:04
Dode pixel iPad 3G 32 GB, garantie MediaMarkt S¡mon iPad algemeen 12 09-10-10 20:12
Oortjes niet onder garantie?! S¡mon Odido (T-Mobile) 2 17-02-10 20:54
Laagste prijs garantie bij mediamarkt? DaveD30 Koopinformatie Nederland 11 26-01-10 11:48
Garantie op oortjes? KipNederland iPhone accessoires en onderdelen 24 16-11-09 19:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.