//

HUD in auto

HUD in auto discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft iemand hier ervaring met iPhone mirroring op een HUD zoals van: Hudway cast https://hudwaycast.com/b?utm_expid=1...w.google.nl%2F ik ben van plan nl een toyota prius te kopen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-18, 15:50
bunqueejump bunqueejump is offline
• iOS 13.1.3
• 8.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 84
Standaard HUD in auto

heeft iemand hier ervaring met iPhone mirroring op een HUD zoals van:
Hudway cast

https://hudwaycast.com/b?utm_expid=1...w.google.nl%2F

ik ben van plan nl een toyota prius te kopen, maar toyota heeft geen CarPlay wat ik erg graag wil. Hyundai Ioniq Comfort heeft dit wel, echter is dit niet de keus van de familie zou ik maar zeggen.

Er is ook nog een alternatief naast de Hudway, nl Carrobot C2
Dit zou naar mijn idee een alternatief kunnen zijn als je geen CarPlay kunt nemen als optie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-18, 11:43
SjonnieKroket SjonnieKroket is offline
• iOS 12.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 37
Standaard

Hallo,

Heb de website even bekeken, ziet er mooi uit. Maar naar mijn idee is dit wel wat anders dan apple carplay. Volgens mij kunnen deze 2 systemen prima naast elkaar leven. Verder sluit je deze Hud aan op je OBD stekker, carplay is meer een auto besturingssysteem ook ook je appjes enzo te lezen. En dat gebeurt op je display van je entertainment systeem.

Verder heeft pioneer ook mooie 2-din systemen met carplay voor om en nabij de 300 euro.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inkomende gesprekken auto gaat niet automatisch via auto systeem coenraadj iPhone algemeen 13 30-05-12 17:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.