//

iPhone Xs Max auto-wake hoesje

iPhone Xs Max auto-wake hoesje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de "trektocht" richting de aankoop van een iPhone XS max (het zoeken van het geheel is minstens even leuk dan het toestel zelf) ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-18, 20:36
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard iPhone Xs Max auto-wake hoesje

In de "trektocht" richting de aankoop van een iPhone XS max (het zoeken van het geheel is minstens even leuk dan het toestel zelf) ben ik op zoek naar een cover met auto-wake functie.


Blijkbaar bestaan die bij Apple ook daadwerkelijk.
In mijn Samsung tijd kocht ik dergelijke hoesjes ook steeds. Perfecte bescherming van het scherm icm super-gebruiksgemak.


Even kijken bij Coolblue leert dat dergelijke hoesjes enkel origineel Apple zijn en bijgevolg peperduur. Op dit forum lees ik dat ze snel vies worden en of er een "stand" inzit zodat je de iphone kan neerzetten om er bvb een film op te zien heb je helemaal het raden naar.


Niet origineel Apple bestaat die auto-wake functie ook, maar dat is dan icm een externe app.
Met dit laatste heb ik slechte ervaringen: bij Android toestellen vreet dit batterij.


Kan iemand me hier wat meer over leren?


tnx,
Gert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-18, 19:05
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard

Niemand die me aan een case kan helpen met auto-wake en staand functie?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wezenlijk verschil tussen on/off/wake/sleep button en auto lock op iPad mini Xplod iPad algemeen 1 13-12-13 13:11
Hoe doe ik wake on lan met iphone? (newbee) borgqueenx iPhone Apps 9 13-11-09 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.