//

Accuduur airpods

Accuduur airpods discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds 1 jaar en 7 maanden ben ik in het bezit van de Apple airpods. Eigenlijk ben ik erg fan geworden van de airpods. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-18, 18:17
Jeroen3 Jeroen3 is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2018
Berichten: 1
Question Accuduur airpods

Hoi,

Sinds 1 jaar en 7 maanden ben ik in het bezit van de Apple airpods. Eigenlijk ben ik erg fan geworden van de airpods. Alleen sinds een aantal weken gaan ze wel erg snel leeg.

Apple schijft op de website dat de airpods maximaal 5 uur met audio en 2 uur met bellen meegaan. Echter, mijn pods gaan nog maar respectievelijk 2 tot 3 uur en 1 uur tot 70 minuten mee. Kortom, ruim 40% capaciteitverlies in nog geen 2 jaar.

Is dit niet wat erg veel? Wat zijn de ervaringen van anderen? Mijn gevoel zegt dat dat wel erg hard gaat bij mij. Ik heb uitgerekend dat ik met ongeveer 2 jaar nog maar de helft heb op dit tempo.

Ik ben erg benieuwd naar anderen. Is dit tempo van slijtage bij anderen ook aanwezig? En is het normaal dat ze zo snel slijten? Ik gebruik ze, gemiddeld, toch wel 3 tot 4 uur per dag. Dus opzich wel vrij veel, denk ik.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-18, 18:59
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik heb exact hetzelfde voor, terwijl ik ze maar 1 uur per dag gebruik om muziek te luisteren. Dus ik denk dat dit mijn eerste en tevens mijn laatste AirPods geweest zijn...
  #3  
Oud 11-12-18, 22:25
ikfixem ikfixem is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2018
Berichten: 24
Standaard

Dit is de reden dat ik ze nooit zal gebruiken. Zoveel last heb ik niet van de draden in mijn earpods. Meestal zijn batterijen na 2 jaar toe aan vervanging en dit hebben ze tot dus ver (nog) niet weten te omzeilen wat de airpods betreft.
__________________
https://www.ikfixem.nl - iPhone onderdelen, schermen, batterijen & accessoires.
  #4  
Oud 12-12-18, 10:39
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je hebt nog garantie op de AirPods @Jeroen3, dus ik proberen bij een Apple Store een afspraak te maken en de klacht daar neer te leggen. Mogelijk vindt Apple de slijtage ook te snel gegaan en kan je aanspraak maken op een vervangend paar....
  #5  
Oud 12-12-18, 11:20
ikfixem ikfixem is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2018
Berichten: 24
Standaard

Dan moet je echt de wind in de rug hebben. Kan het zeker proberen, maar ik gok dat de kans van slagen zeer klein is aangezien slijtage nooit onder garantie valt. Vooral niet wanneer ze zelf zeggen dat hun batterijen bij intensief gebruik zon 2 jaar meegaan.
  #6  
Oud 12-12-18, 22:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

https://www.iculture.nl/nieuws/opinie-airpods-2-jaar/
Reageren

Labels
accuduur, airpods



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
accuduur Iphone 6s Plus Pascale_P iPhone algemeen 2 10-10-15 22:45
iPad 4.2.1 accuduur raCer- iPad algemeen 18 03-12-10 17:27
Apps ter bevordering van de accuduur PhysX iPhone Apps 4 13-03-10 21:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:51.