Lucht achter scherm-folie discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik mijn zwarte 16GB iPhone 3G deze week ging kopen (zonder op een wachtlijst te hebben gestaan o.i.d. joehoe!!) heb ik er meteen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lucht achter scherm-folie
Toen ik mijn zwarte 16GB iPhone 3G deze week ging kopen (zonder op een wachtlijst te hebben gestaan o.i.d. joehoe!!) heb ik er meteen een siliconen hoesje bij gekocht. Dit is een zwart 'rekbaar' hoesje van het merk Stylz (gekocht in een apple-winkel). Bij dit hoesje zat ook een plastic beschermfolie-tje dat je op je scherm kunt plakken. Maar elke keer als ik dit er netjes op plak blijven er 'luchtplekken' achter, een soort 'luchtbelletjes' zeg maar. Dit probeer ik dan met mijn vinger naar de zijkant te wrijven om het weg te halen, maar dit lukt niet goed. Nu weet ik dat je met zeep (of afwasmiddel) dit soort luchtplekjes weg kunt halen (bijv. als je een zo'n plakvel op je raam plakt, maar dit durf ik niet goed te proberen bij mijn gloednieuwe telefoon.
Heeft iemand suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je daar niet zo'n soort rubber dingetje bijgekregen waarmee je het glas kan strijken? verder zou ik het zelf ook niet aandurven met zeep/water, o.i.d
|
|
|||
|
|||
Nee,er zat geen voorwerp bij om het 'folie' glad te strijken. Alleen een poetsdoekje, zoals dat ook in de iPhone-verpakking zat.
|
|
||||
|
||||
Creditcard of bankpasje doet het ook prima hoor
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Suczes
|
|||
|
|||
Ik heb die rotzooi ook gehaald en telkens als ik het er goed op plak blijven er van die verveldende kleine luchtbellentjes over. op de verpakking staat dat ze binnen 48 uur weg zijn maar niet bij mij. Iemand een idee hoe je die belletjes wel kan wegwerken (behalve een bank pas want dat lukt niet). alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Zonder bank pasje of ander strijk kaartje gaat het je gewoon niet lukken.
Ik heb zelf een los setje screen protectors gehaald (€8,- bij T-mobile shop) en had bij het opplakken van de eerste ook veel last van luchtbellen (ondanks gebruik van creditcard om te strijken). De truuk
video: http://www.youtube.com/v/nDeg3f7N4yA Ik heb het op deze manier gedaan met als resultaat maar 1 kleine luchtbel op de rand van mijn scherm (aangezien deze onder mijn siliconen hoesje zit heb ik er geen last van). succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Zoals al vaak genoemd hier koop een goede: ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield Heb deze ook op al mijn spullen plakt makkelijk en is beresterk. De andere die ik al heb geprobeerd is in mijn ogen rommel moeilijkte plakken. Groet, Rien |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bescherm folie voor iphone | giljom | iPhone algemeen | 3 | 01-08-10 10:06 |
iPhone 3G vuil achter scherm + Batterij (Mobistar) | rofni | Orange | 0 | 09-03-10 17:26 |
Dagaanbieding display folie iPhone 3G | Elena112 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 19-10-09 12:57 |
Screen folie 1G en 3G hetzelfde? | jel | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 10-10-08 18:10 |
Iphone stof achter het scherm! | Vigoroso | Archief | 1 | 01-08-08 17:29 |
|
|