//

Het grote sportarmbanden-topic

Het grote sportarmbanden-topic discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Parakeet Ik ben nog altijd erg blij met die van mij. Heb net een iPhone 4 en ik had een sportarmband ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-09-10, 13:44
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Parakeet Bekijk bericht
Ik ben nog altijd erg blij met die van mij.
Heb net een iPhone 4 en ik had een sportarmband voor mijn toenmalige 3GS, waar ik noodgedwongen een nieuwe heb moeten aanschaffen helaas i.v.m. de afmetingen, dikte van de 4G.

Ik heb hem gehaald bij Infinity Supplies. Je kan hem hier bekijken: Infinity Supplies Mobiele Telefoons & Accessoires

De iPhone zit er goed in, kan hem gewoon blijven bedienen en hij zit goed vast met de strap aan mijn arm. Ook fijn: Het hoeft niet veel te kosten voor een goede kwaliteit. Wel handig als je zo snel toch weer van telefoon wisselt ;-)
Hoe is de waterbestendigheid? Als ik ga hardlopen transpireer ik best veel. Ik heb nu een neopreen armband voor een mp3 speler van Sony en die is toch soms wel licht vochtig op de kant die tegen mijn arm aan zit.
__________________
iPad 16Gb Wi-Fi iPhone 4 32Gb and free like birds!!!
iMac 27"
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-09-10, 15:36
Parakeet Parakeet is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Hoe is de waterbestendigheid? Als ik ga hardlopen transpireer ik best veel. Ik heb nu een neopreen armband voor een mp3 speler van Sony en die is toch soms wel licht vochtig op de kant die tegen mijn arm aan zit.
Dat is inderdaad een veelvoorkomend probleem...Hij is waar de iPhone zit wel wat dikker, maar op den duur is het materiaal toch licht vochtig. Ik heb wel altijd een harde case om mijn iPhone, dus echt last heeft hij er in ieder geval niet van ;-)
  #23  
Oud 21-09-10, 14:38
rcsmit rcsmit is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Serris, Frankrijk
Berichten: 23
Standaard

Ik lees dat de 4G niet in de 3G(S)armband past, maar past de 3G in een houder voor 4G?
  #24  
Oud 21-09-10, 18:28
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rcsmit Bekijk bericht
Ik lees dat de 4G niet in de 3G(S)armband past, maar past de 3G in een houder voor 4G?
Dat eerste heb ik niet kunnen testen want heb geen 3g armband.
De 3gs past in ieder geval wel in de 4G armband/houder (ik heb die van infinity supplies). De iphone 4 en de 3gs passen er beide in met het hoesje er omheen.
Prima dus.
  #25  
Oud 02-10-10, 21:41
ruudbeek ruudbeek is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 5
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Dat eerste heb ik niet kunnen testen want heb geen 3g armband.
De 3gs past in ieder geval wel in de 4G armband/houder (ik heb die van infinity supplies). De iphone 4 en de 3gs passen er beide in met het hoesje er omheen.
Prima dus.
@technoslet; ik heb de apple bumpercase om mijn Iphone 4. Past die dan met bumpercase en al in deze armband? Dat biedt perspectief....
  #26  
Oud 02-10-10, 21:48
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruudbeek Bekijk bericht
@technoslet; ik heb de apple bumpercase om mijn Iphone 4. Past die dan met bumpercase en al in deze armband? Dat biedt perspectief....
Ik heb de belkin shield micra. Dat is een gladde plastic case.
Die glijd er dus vrij goed in. Is een bumper case ook glad? Dan gaat hij mogelijk wel passenmaar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Zelf ben ik gewend de band links te dragen. De band van infinity supllies is het best rechts te dragen omdat het omdoen met dat klitteband dan prettiger is.
Klein detail maar voor de rest zit hij comfortabel.
  #27  
Oud 03-10-10, 03:15
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Ook op zoek naar goede armband voor iPhone 4!

Klopt het dat de meeste alleen voor de bovenarm zijn?

Bestaan er ook voor onderarm? lijkt me handiger aangezien ik vaker fiets dan loop.

Liefst met gesp, tenzij jullie me kunnen overtuigen van een goede met velcro/klittenband natuurlijk. (heb niet zulke dikke armen, moet dus wel goed vastzitten)

I vond deze erg gaaf, maar is voor zover ik kan vinden niet te vinden in NL.

Ervaringen dus erg welkom
  #28  
Oud 04-10-10, 12:12
RedDevil_NL's schermafbeelding
RedDevil_NL RedDevil_NL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik ben ook op zoek naar een goede sport armband voor de iPhone 4, mét bumper erom. Geen zin om elke keer uit hoesje te halen dus als iemand eentje weet: graag!
iPhoneclub shop heeft twee mooie Belkin's, maar ik heb geen idee of dat past met die bumper en welke dan beter is..
  #29  
Oud 17-10-10, 12:07
ym1983 ym1983 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RedDevil_NL Bekijk bericht
... een goede sport armband voor de iPhone 4, mét bumper erom. ..
Dat is nou precies wat ik ook zoek, iemand ervaringen?
__________________
Postcount = +1
  #30  
Oud 04-11-10, 09:40
ruudbeek ruudbeek is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RedDevil_NL Bekijk bericht
Ik ben ook op zoek naar een goede sport armband voor de iPhone 4, mét bumper erom. Geen zin om elke keer uit hoesje te halen dus als iemand eentje weet: graag!
Ik heb een maand geleden een Tunebelt armband besteld via Amazone.com in Amerika. Deze is geschikt voor mijn iPhone4 met bumpercase. Hij glijdt er een beetje strak in met de bumpercase, niet zo strak dat ik bang ben voor beschadiging maar hij zit er zeker niet losjes in. Dat betekent dat ik de bumper dus kan laten zitten om mijn iPhone als ik hem in de armband doe. Het scherm is goed te bedienen door het doorzichtige plastic van de armband heen.
Het type is volgens mij Tunebelt AB83 (kan ik hier niet checken maar zojuist opgezocht op internet). Hij is ook op Nederlandse sites te bestellen, zie ik nu. Omdat mijn schoonzus in Amerika woont, heb ik hem daar besteld en is hij zonder verzendkosten net iets goedkopen.
Ik gebruik hem nu ong een maand en ik ben er blij mee.
Reageren

Labels
armband, fietsen, hardlopen, runkeeper, sport



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote Highscore-topic Kenanus iPhone Games 187 25-03-13 12:10
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 15-08-08 23:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:53.