//

Het grote sportarmbanden-topic

Het grote sportarmbanden-topic discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allo allo! Met de komst van het geweldige programmaatje RunKeeper in de App Store vandaag wordt de iPhone een geweldige tool voor de vele hardlopers ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-08-08, 14:33
antimaterie antimaterie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Cool Het grote sportarmbanden-topic

Allo allo! Met de komst van het geweldige programmaatje RunKeeper in de App Store vandaag wordt de iPhone een geweldige tool voor de vele hardlopers en wielrenners die Nederland rijk is!! (zoals ik ) Alleen moet je een sportarmband hebben voor het beste resultaat. Nu zijn er een aantal te koop, zie ook de iPhoneclub.nl store:

iPhone Armbanden voor je iPhone en iPod touch > iPhoneclub Shop (voor de 3G)

iPhone Armbanden voor je iPhone en iPod touch > iPhoneclub Shop (voor de 1.0)

Nu vraag ik me sowieso af of de iPhone 1.0-armbanden ook geschikt zijn voor de 3G, iemand die dat weet?

En zijn er hier mensen die hun ervaringen willen delen met hun sportarmband?

Laatst gewijzigd door antimaterie; 11-08-08 om 14:40.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-08, 15:43
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard

als ik binnenkort mijn iphone heb zal ik zeker ook een sportarmband aan gaan schaffen. runkeeper ga ik zeker ook aanschaffen.

als je googled op bijv: 'Griffin Streamline 3G review' krijg je genoeg zoekresultaten (zie: Griffin Streamline 3G review - Google zoeken).

hier een review van de Griffin Streamline 3G: Griffin Streamline iPhone 3G/iPod Touch Sport Armband Review/CONTEST!!!.
  #3  
Oud 12-08-08, 22:20
kwikbal kwikbal is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 8
Standaard

Ik heb toevallig recent de iluv i207 sportband gekocht (via pdashop.nl €35). Hier kan zowel de 3G in als de 1st gen iPhone! Ik persoonlijk vind het een perfecte band! Sluit goed af en zit perfect om m'n arm.
  #4  
Oud 13-08-08, 09:19
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Hoe draag je deze banden? Ik neem aan op de bovenarm? Is dat qua lengte een beetje goed te doen? Ik heb vrij brede bovenarmen namelijk en ik wil dan eigenlijk wel weten of dat makkelijk past.

35 euro vind ik wel erg prijzig, maar ik zie dat de griffin alleen nog te pre-orderen is in de iphoneclub website.
  #5  
Oud 13-08-08, 09:32
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik heb een paar maanden geleden deze besteld:
Accessoire: DLO Action Jacket > Nieuws > iPhoneclub.nl

Was toen een actie, gratis verzending. Dus heb deze ontvangen voor $30.
Zeer tevreden over, iPhone past er perfect in. Sluit goed aan de arm en past ook wel op een bredere bovenarm

Meer info hier:
DLO | Action Jacket for iPhone | Product
  #6  
Oud 13-08-08, 10:29
kwikbal kwikbal is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 8
Standaard

Ik persoonlijk vind de iLuv band het geld meer dan waard. Het is een soepele band en je kunt je iPhone gewoon blijven bedienen door het plastic raampje heen. Daarnaast is de manier waarop je iPhone ingesloten zit echt perfect. Qua lengte van de band heb ik het idee dat ie niet heel erg lang is. Ik heb zelf normale bovenarmen en vind dat er vrij weinig ruimte over is. Als ik vanavond thuis ben zal ik even de lengte opmeten... post ik morgen wel!
  #7  
Oud 13-08-08, 10:48
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwikbal Bekijk bericht
Ik persoonlijk vind de iLuv band het geld meer dan waard. Het is een soepele band en je kunt je iPhone gewoon blijven bedienen door het plastic raampje heen. Daarnaast is de manier waarop je iPhone ingesloten zit echt perfect. Qua lengte van de band heb ik het idee dat ie niet heel erg lang is. Ik heb zelf normale bovenarmen en vind dat er vrij weinig ruimte over is. Als ik vanavond thuis ben zal ik even de lengte opmeten... post ik morgen wel!
ik hoor het graag. Ik wil er wel bij vermelden dat ik niet enorme grote spieren heb ofzo hoor

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Ik heb een paar maanden geleden deze besteld:
Accessoire: DLO Action Jacket > Nieuws > iPhoneclub.nl

Was toen een actie, gratis verzending. Dus heb deze ontvangen voor $30.
Zeer tevreden over, iPhone past er perfect in. Sluit goed aan de arm en past ook wel op een bredere bovenarm

Meer info hier:
DLO | Action Jacket for iPhone | Product
Blijkbaar moet ik toch ooit eens aan de credit card gaan.. bestellen gaat dus ook niet zonder een credit card. Ik zoek dus iets uit een nederlandse webshop
  #8  
Oud 13-08-08, 16:36
Mert Mert is offline
• iOS 2.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België
Berichten: 10
Standaard

Ben ook vollop aan het zoeken. Ben af en toe van wacht en zou mijn telefoon moeten bijhouden tijdens het korfballen. Langs de kant leggen zou ook een optie kunnen zijn maar daar is hij dan weer te stil voor.
  #9  
Oud 14-08-08, 14:24
Red_princess Red_princess is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik ben ook op zoek naar een goede sportarmband voor het hardlopen. Heb echt al heel veel reviews gelezen. Was eerst op zoek naar een Belkin. Maar die is in Amerika al een tijdje uit en daar zijn ze er heel negatief over.
Was nu op zoek naar een Xtreme Mac Sportwrap, maar heb pas 1 site in Amerika gevonden waar ik 'm kan bestellen en moet dan +- 25 euro extra kosten betalen.
Ben dus op zoek naar een alternatief.
  #10  
Oud 14-08-08, 21:25
kwikbal kwikbal is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 8
Standaard

Ik zou nog even terugkomen op de lengte van de armband... De iLuv i207 sportband heeft een lengte van 43 cm. Om de band vast te zetten valt hier nog 6 cm af, dus er blijft zo'n 37 cm over. Even de omvang van je arm meten en weet direct of de band dus goed past. Overigens heb ik deze band op redelijk veel amerikaanse sites zien staan voor prijzen varierend van $11 tot $16. Mogelijk dat je 'm via Amerika dus aanzienlijk veel goedkoper kunt krijgen dan via pdashop.nl
  #11  
Oud 15-08-08, 11:47
iPhoneMarco iPhoneMarco is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Zelf heb ik Marware Sportsuit Convertible voor de iPhone 3G. Zag dat deze goed uit de bus kwam bij een review van iLounge en werd aanbevolen (Marware Sportsuit Convertible for iPhone 3G | iLounge).

Bevalt uitstekend. Heb de armband via de iPhoneclub shop > Marware Sportsuit Convertible 3G > iPhone Armbanden > iPhoneclub Shop.
  #12  
Oud 24-11-08, 10:22
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard Belkin Sport armband

Beste Forum lezers,

De Belkin sport armband is gemaakt voor de iphone 2g. Is deze echter ook bruikbaar met de iphone 3g?

Of zijn er passende alternatieven? Ik vind de griffin en de marware zo duur!

Sport Armband For Iphone Or Ipod Touch F8Z249EAKG

Groetjes
  #13  
Oud 24-11-08, 10:23
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

samengevoegd
  #14  
Oud 28-02-09, 09:14
psvu2 psvu2 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 95
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneMarco Bekijk bericht
Zelf heb ik Marware Sportsuit Convertible voor de iPhone 3G. Zag dat deze goed uit de bus kwam bij een review van iLounge en werd aanbevolen (Marware Sportsuit Convertible for iPhone 3G | iLounge).

Bevalt uitstekend. Heb de armband via de iPhoneclub shop > Marware Sportsuit Convertible 3G > iPhone Armbanden > iPhoneclub Shop.

Perfecte band, alleen iphone komt er vrij lastig uit, maarja zit dan wel goed vast!
  #15  
Oud 05-04-09, 14:34
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard

Ik ben ook op zoek naar een goede band, over de Belkin lees ik niet al te beste berichten. Ik vraag me ook af hoe dat zit met de headset tijdens het hardlopen; waar draag je de band (onderarm of bovenarm)? En heb je dan geen last van de draden?
  #16  
Oud 24-08-09, 14:05
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

al mensen hier met ervaring met de Griffin Streamline ?
  #17  
Oud 14-12-09, 23:44
freggy freggy is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 12
Standaard

zijn er armbanden die je kan gebruiken in combinatie met een case-mate hoesje? Ik wil nl niet elke keer m'n iphone uit z'n hoesje halen vooraleer ik m kan gebruiken in de sportarmband.
  #18  
Oud 28-01-10, 19:44
Robsta86 Robsta86 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik wil dit topic nog weer even nieuw leven inblazen... Ik heb van de week mijn iPhone 3Gs binnengekregen en ik ben van plan om deze ook mee te nemen met hardlopen.

Dit deed ik eerder al met mijn oude telefoon, die had ik los in mijn broekzak. Dit is niet bepaald ideaal en ik zit er dus aan te denken om een armband aan te schaffen. Ik wil graag weten van jullie welke armband jullie gebruiken en hoe die bevalt.

Het lijkt me wel fijn als de armband (spat)waterdicht is trouwens...

Gr Rob.
  #19  
Oud 09-09-10, 22:53
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Jammer dater weinig mensen posten die werkelijk ervaring met een armband hebben. Wil er nl ook een voor mij. Iphone 4.
Denk dat het maar op goed geluk aanschaffen wordt
__________________
iPad 16Gb Wi-Fi iPhone 4 32Gb and free like birds!!!
iMac 27"
  #20  
Oud 10-09-10, 13:40
Parakeet Parakeet is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik ben nog altijd erg blij met die van mij.
Heb net een iPhone 4 en ik had een sportarmband voor mijn toenmalige 3GS, waar ik noodgedwongen een nieuwe heb moeten aanschaffen helaas i.v.m. de afmetingen, dikte van de 4G.

Ik heb hem gehaald bij Infinity Supplies. Je kan hem hier bekijken: Infinity Supplies Mobiele Telefoons & Accessoires

De iPhone zit er goed in, kan hem gewoon blijven bedienen en hij zit goed vast met de strap aan mijn arm. Ook fijn: Het hoeft niet veel te kosten voor een goede kwaliteit. Wel handig als je zo snel toch weer van telefoon wisselt ;-)
Reageren

Labels
armband, fietsen, hardlopen, runkeeper, sport



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote Highscore-topic Kenanus iPhone Games 187 25-03-13 12:10
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 15-08-08 23:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.